Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-11, 12:06
Medlem
Nu står det om ett ex till honom i ”Hänt”, men artikeln är låst.
Citera
2021-09-11, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Nu står det om ett ex till honom i ”Hänt”, men artikeln är låst.

Menar du artikeln med Mary från Farmen som skulle ha varit tillsammans med CB innan P kom in i bilden?
Citera
2021-09-11, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Menar du artikeln med Mary från Farmen som skulle ha varit tillsammans med CB innan P kom in i bilden?

Eftersom att jag varit polare med Chrille vet jag att han varit ihop med Mary. Höll 2-3 år vad jag kan komma ihåg. Flera andra vänner till mig berättade att han var otrogen mot henne, men jag tror inte att någon sa det till henne.
Citera
2021-09-11, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinmartinus
Eftersom att jag varit polare med Chrille vet jag att han varit ihop med Mary. Höll 2-3 år vad jag kan komma ihåg. Flera andra vänner till mig berättade att han var otrogen mot henne, men jag tror inte att någon sa det till henne.

Otrohet verkar vara genomgående i hans relationer. Ett riktigt asshole med andra ord.
Citera
2021-09-11, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinmartinus

Nu kan man inte läsa vad som skrivs i artikeln, men man undrar ifall han betedde sig lika illa mot henne förutom otroheten. Eftersom många här har skrivit att han har ett jäkla humör.
Citera
2021-09-11, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23

Ja, så hette hon nog.
Citera
2021-09-11, 22:08
Medlem
Ni som känner C (eller känner någon som känner någon), vad hände med iranskan som C var sambo med innan han stack till Norge?
Citera
2021-09-11, 23:20
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelvisp
Ni som känner C (eller känner någon som känner någon), vad hände med iranskan som C var sambo med innan han stack till Norge?
Det ryktas om att hon blev styckad o nu ligger nedgrävd
Citera
2021-09-11, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelvisp

Känner inte henne, men har sett bilder på de två tillsammans. Väldigt vacker. Man brukar falla för en viss typ av person men jag kan inte se den minsta liknelsen mellan henne och P. De är som natt och dag. Det gör mig än mer fundersam till att det är ett liv i lyx och rampljus som lockar för C.
Citera
2021-09-12, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Känner inte henne, men har sett bilder på de två tillsammans. Väldigt vacker. Man brukar falla för en viss typ av person men jag kan inte se den minsta liknelsen mellan henne och P. De är som natt och dag. Det gör mig än mer fundersam till att det är ett liv i lyx och rampljus som lockar för C.

Inte helt ovanligt om man har narcissistiska drag.

Vet någon om han jobbar kvar på Lewa?
Citera
2021-09-12, 09:43
Så sant Someone. Tror att det passar honom som handen i handsken att få några minuter i rampljuset.
Han har vid dom tillfällen jag träffat honom väldigt gärna stå i centrum. Vilket Han tyvärr alltid gör också. För han har ett sätt som tilltalar människor.
Innan fasaden rämnar.
Citera
2021-09-12, 10:03
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Inte helt ovanligt om man har narcissistiska drag.

Vet någon om han jobbar kvar på Lewa?

Lewa går inte jättebra. Rykten gör gällande att han bara ska synas i reklamkampanjer men att han inte attraherar rätt målgrupp.

Angående Mary…. någon som kan bekräfta att han sökte upp henne efter hon var i TV?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in