2022-04-17, 17:27
Medlem
Rebali179s avatar
För övrigt så måste jag säga att Riks ändå håller måttet igen
bara de inte blir upptagna av att slicka Putin s arsle eller bli Pro-Ryska som Samnytt redan är
Citera
2022-04-17, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
För övrigt så måste jag säga att Riks ändå håller måttet igen
bara de inte blir upptagna av att slicka Putin s arsle eller bli Pro-Ryska som Samnytt redan är

Kommer inte hända så du kan va lugnt . Riks är en fascistkanal
Citera
2022-04-17, 17:34
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Kommer inte hända så du kan va lugnt . Riks är en fascistkanal

Då får vi hoppas på att det kommer bara bli bättre & bättre för Riks
Men på vilket sätt är de en fascistkanal
Citera
2022-04-17, 17:37
Bannlyst
Citat:
Då får vi hoppas på att det kommer bara bli bättre & bättre för Riks
Men på vilket sätt är de en fascistkanal

De sprider kvinnohat som fascister gör. Rebecka säger ju själv att hon beter sig som en italienare och det kan jag väl hålla med om.
Citera
2022-04-17, 17:43
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
De sprider kvinnohat som fascister gör. Rebecka säger ju själv att hon beter sig som en italienare och det kan jag väl hålla med om.

Där ser man, Gränsen är väl hårfin för Riks att de gör det utan att de vet om det.
Men det finns väl folk till allt som det heter
Citera
2022-04-17, 17:45
Bannlyst
Citat:
Där ser man, Gränsen är väl hårfin för Riks att de gör det utan att de vet om det.
Men det finns väl folk till allt som det heter

De vet nog vad de håller på med. Förrädare som vill minska invandring och exotifiera svensk kultur . Allt för sina kontinentala herrar ..
Citera
2022-04-17, 17:49
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
De vet nog vad de håller på med. Förrädare som vill minska invandring och exotifiera svensk kultur . Allt för sina kontinentala herrar ..

Vad tror du om Riks Utveckling som kanal. Kommer de bara trampa vatten eller växa sig starkare å bli bättre å bättre?
Citera
2022-04-17, 17:57
Bannlyst
Citat:
Vad tror du om Riks Utveckling som kanal. Kommer de bara trampa vatten eller växa sig starkare å bli bättre å bättre?

De kommer att växa sig större om de bjuder in fler präster och konservativa européer. Prata gärna lite mer om äktenskap, abortfrågor så tror jag det blir jätteintressant . Ett litet europeiskt värdegrunds program vid sidan av ordinarie innehåll
Citera
2022-04-17, 18:17
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
De kommer att växa sig större om de bjuder in fler präster och konservativa européer. Prata gärna lite mer om äktenskap, abortfrågor så tror jag det blir jätteintressant . Ett litet europeiskt värdegrunds program vid sidan av ordinarie innehåll

Sedan om det kommer att bli av eller inte. Det återstår att se. Hoppas kan man ju alltid
Citera
2022-04-17, 18:22
Bannlyst
Citat:
Sedan om det kommer att bli av eller inte. Det återstår att se. Hoppas kan man ju alltid

Ja kör på minst 25K nya följare tror jag ni får
Citera
2022-04-17, 18:26
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ja kör på minst 25K nya följare tror jag ni får

Det absurda skulle vara ifall de skulle skjuta sig själva i foten istället å bli en helt pajas kanal istället.
Fast så dumma är de väl inte
Citera
2022-04-17, 18:36
Bannlyst
Citat:
Det absurda skulle vara ifall de skulle skjuta sig själva i foten istället å bli en helt pajas kanal istället.
Fast så dumma är de väl inte

Bättre de skjuter sig själva i ansiktet istället. Då finns det ingen riks kanal längre och det vore väl de bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in