Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Precis, långa noveller om något man inte bryr sig om.
Jag skrev att det varken gör mig från eller till om kanalen försvinner eller inte och att jag inte bryr mig om vad de har för politiska åsikter vad gäller min kritik. Det bör även vara övertydligt sedan länge att jag inte lägger ner tid på att titta på den kanalen. Tror jag lagt ner upp till en kvarts tittande på kanalen av ren fascination utav hur dålig den är, om ens det.
För den med ett uns logik och läskunnighet så finns det en stark distinktion mellan detta (att inte bry sig om kanalens öde eller vilken politisk vinge den tillhör) och att lägga ner tid på att recensera kanalen på flashback. Recensera den gjorde jag för att det är kul, men det betyder inte att bryr mig det minsta lilla om kanalens öde eller dess politiska flavör. Den kan få guldspaden och ramas in på väggarna på youtubes kontor, eller stängas av där "programledarna" svälter ihjäl i något gulag: jag bryr mig genuint faktiskt inte det minsta. Osv osv, ska inte behöva upprepa mig själv om hur lite jag bryr mig om de saker jag skrivit att jag inte bryr mig om.
Det här med att jag inte bryr mig har bara varit en ytterst liten del utav min recension, men den
enda respons jag fått utav er två har varit
dåliga offtopic-svar som handlar om
mig. Jag är definitivt inte ens målgrupp för denna kanal och bör således inte vara huvudfokus i denna tråd.
Är ni nyfikna på mig som person så kan ni PM:a mig istället.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sonnenwende
Du lägger väldigt mycket energi på riks för att inte bry dig
Har faktiskt hört att flera tämligen politiskt ointresserade kvinnor sett riks och har koll på kanalen.
Riks har alla möjligheter att nå ut till en bredare publik, men det är väl där skon klämmer

"Mycket energi". Det där är subjektivt. Jag håller inte med. Det ligger inte mycket tid eller ansträngning bakom mina inlägg. Jag skriver snabbt och kikar in på flashback vid en eller två tillfällen på kvällarna. Men alla är vi olika.
Så du menar att Riks väckt ett politiskt intresse för ett flertal kvinnor alltså. Var har du
hört detta? Nå?