Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-17, 18:40
  #1069
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Bättre de skjuter sig själva i ansiktet istället.
Då finns det ingen riks kanal längre och det vore väl de bästa.

Skulle de göra det (Vilket jag knappast tror) men om så skulle det nog bara komma en del ersättare istället.
Eller så kommer de att fortsätta hela tiden. Så länge det finns folk som vill ställa upp
Citera
2022-04-17, 19:02
  #1070
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Bättre de skjuter sig själva i ansiktet istället. Då finns det ingen riks kanal längre och det vore väl de bästa.

Ja utplåna sina meningsmotståndare brukar ju va extremvänsterns projekt. Fader Stalin och Pol Pot i Kambodja tillämpade principen men lyckades inte trots att åtskilliga miljoner fick sätta till livet.
Citera
2022-04-17, 19:10
  #1071
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Ja utplåna sina meningsmotståndare brukar ju va extremvänsterns projekt. Fader Stalin och Pol Pot i Kambodja tillämpade principen men lyckades inte trots att åtskilliga miljoner fick sätta till livet.

Jag betraktar dom inte som meningsmotståndare utan som ett hot. Alla fascister utgör ett hot mot riket och bör elimineras. Det har inget med meningsskiljaktigheter att göra utan att de utgör ett hot mot rikets suvärenitet och ordning.

(Med fascister menar jag romerska sympatisörer)
Citera
2022-04-17, 21:35
  #1072
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Jag betraktar dom inte som meningsmotståndare utan som ett hot. Alla fascister utgör ett hot mot riket och bör elimineras. Det har inget med meningsskiljaktigheter att göra utan att de utgör ett hot mot rikets suvärenitet och ordning. (Med fascister menar jag romerska sympatisörer)

Syftar du på SD:are eller bara de på RIKS? som ett hot
Citera
2022-04-17, 22:28
  #1073
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Syftar du på SD:are eller bara de på RIKS? som ett hot

På alla dom som bidrar med kvinnohat och sydländsk anti pk stil samtidigt som de framställer sig själva som assimilerade invandrare och patrioter.
Citera
2022-04-17, 22:30
  #1074
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
På alla dom som bidrar med kvinnohat och sydländsk anti pk stil samtidigt som de framställer sig själva som assimilerade invandrare och patrioter.

Då blir det en hel del på sitt sätt. Men då borde väl nästan hela Twitter troll vara värst än Riks?
Eller är det en tolkningsfråga tro?

Undrar vilka det är på Riks som är assimilerade invandrare och patrioter på samma gång.
Citera
2022-04-17, 22:30
  #1075
Avstängd
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Syftar du på SD:are eller bara de på RIKS? som ett hot
Om du läser den här personens historik så kommer du se att dennes åsikter är tämligen aparta.
Citera
2022-04-21, 18:35
  #1076
Medlem
Enmansdemos avatar
Vad heter den nya riksfitt...nej..rikskvinnan! som intervjur Alexander Bard?

Han kräver ju sin tribut/raid som ni vet, att han enbart besöker SD ifall det är ung kvinna som han
kan utföra sina dominans matriarkat övningar på
Citera
2022-04-21, 21:07
  #1077
Medlem
gunnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad heter den nya riksfitt...nej..rikskvinnan! som intervjur Alexander Bard?

Han kräver ju sin tribut/raid som ni vet, att han enbart besöker SD ifall det är ung kvinna som han
kan utföra sina dominans matriarkat övningar på

Nu är hon inte Sverigedemokrat, och det hade du med en otroligt snabb googling upptäckt

men då du verkar vara en idiot så får jag hjälpa dig med namnet, hon heter Linda Östlund och är med i Medborglig samling, precis som Alexander Bard är!
Citera
2022-04-21, 21:09
  #1078
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunnark
Nu är hon inte Sverigedemokrat, och det hade du med en otroligt snabb googling upptäckt

men då du verkar vara en idiot så får jag hjälpa dig med namnet, hon heter Linda Östlund och är med i Medborglig samling, precis som Alexander Bard är!
Varför tillåts MED ha en filial i RIKS, skulle partiet ha beröringspunkter anser man?

Plötsligt blev Linda mindre attraktiv med den vetskapen
Citera
2022-04-21, 21:11
  #1079
Medlem
gunnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Varför tillåts MED ha en filial i RIKS, skulle partiet ha beröringspunkter anser man?

Plötsligt blev Linda mindre attraktiv med den vetskapen

Hon är väl den andra som är med i MED som jobbar där, sen har du mer personer som jobbar där som inte är Sverigedemokrater!
Citera
2022-04-21, 21:20
  #1080
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Varför tillåts MED ha en filial i RIKS, skulle partiet ha beröringspunkter anser man?
Plötsligt blev Linda mindre attraktiv med den vetskapen

Hon är programledare och journalist, det är ett jobb. Hon måste inte vara SD-are, men hon håller nog med SD om det mesta annars skulle hon nog inte tagit jobbet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback