2025-09-20, 16:21
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag trodde du hatade Riks och dess tittare. Bra att du ändrat dig.

Jag hatar allting med vissa undantag. Vissa enstaka program med "Riks" är åtminstone
bättre än det mesta i media, vilket egentligen bara säger att de är mindre dåliga.

Jacob Hagnell och Melina Hebelius var kanske det mest lysande undantaget, åtminstone
bild- och ljudmässigt, även om själva nyheterna som förmedlades var desto tråkigare.
Men den kontrasten, mellan de fula mupparna som utgjorde själva nyheterna, och de förträffliga
programledarna gav programmet en komisk dimension, som är sällsynt i nyhetsprogram.

Nu senast råkade jag titta på "Riksronden", ett program från Riks med två medverkande
personer, eller snarare två halva personer.

Det var Richard Sörman och Dick Erixon i form av två halvfigurer vid ett bord.
Även om innehållet rent verbalt var lärorikt och intressant i jämförelse med annat, så var det
höljt i dunkel om herrarna satt med byxorna nere, eller i rullstolar.
Citera
2025-09-20, 16:54
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Melinas IG, jisses…. https://www.instagram.com/melinahebe...kyeGlzZ3R1eA==

Ja, det är bra att Riks har såna skönheter.
Citera
2025-09-20, 19:15
Medlem
pittbrads avatar
Vad heter hon i efternamn?
Citera
2025-09-20, 19:16
Medlem
pittbrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hon kan vara svensk fast hon är mörk. Hörs på henne.

Fast inte etnisk svensk. Vad heter Hannah i efternamn?
Citera
2025-09-20, 19:40
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ja, det är bra att Riks har såna skönheter.

Håller med.

Bra att Riks värnar om de klassiska skönhetsidealen.

Partierna är mer eller mindre eniga om att kastrera, låsa in och slänga nyckeln för att hindra fula och undermåliga individer att skaffa avkomma.
Senast redigerad av JanFyhrholdt 2025-09-20 kl. 19:51.
Citera
2025-09-20, 20:57
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Har väl överlag en kritisk inställning till dem då dem ej kämpar för vårt folks existens utan redan för typ 15 år sen implementerade den här kulturnationalistiska policyn om så kallad öppen svenskhet i sitt partiprogram, ser detta som ett sätt att bli accepterade av den styrande eliten snarare än att kämpa för dem vita svenskarnas bästa och det stör mig. Vi får väl hoppas på att dem tids nog blir mer etnonationalistiska, tror faktiskt demografin kan komma att bli det kommande valets ödesfråga; vill vi fortsätta leva i ett mångetniskt slaverisamhälle där vi betalar för blattarnas uppehälle med andra ord vill vi på lite längre sikt se vårt folk förpassas till historiens gravplats eller vill vi se ett majoritetsvitt Sverige? Jessica Stegrud har ju tydligt signalerat sin position och denna kan potentiellt komma att bli mainstream inom Sverigedemokraterna men det hänger ju på att man inte tar in massa reinfeldtmoderater i partiet, i dagsläget så har dem en tidigare moderat som partisekreterare, känns ju sådär lagom seriöst.

Nu kom jag visst bort mig men jag kollar iaf mest riks för att hålla mig uppdaterad om riksnyheterna, undviker videorna där dem bjuder in t ex ronnie coleman som sitter och israelboomar, kan inte se hur israel har med Sverige att göra överhuvudtaget frånsett att israel genom sina krig i mellanöstern även förklarar krig mot vita nationer för hade det inte varit krig nere i västasien så hade inte vårat land översvämmats med denna brunhyade massa som vi kallar flyktingar. Har minst en tråd om detta tema i min profil, judar är antivita och önskar åstadkomma Europas förintelse
En vanlig bortförklaring att det är usrael som orsakat invandringen, när det i själva verket är så enkelt som att vi både släppt in dem och välkomnat dem.
Citera
2025-09-20, 21:19
Medlem
Thusneldas avatar
Melina Hebelius är verkligen en klassisk skönhet. En vacker kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in