2007-08-07, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moona
Kador var ett svin som slog sönder sina flickvänner, muckade bråk på krogen jämt m.m

Inte många som sörjer den jävla nysvensken som bara kostade pengar.

Sen har ni glömt Markoo Lönnmark och Thomas Beckstedt m.m
sist jag såg beckstedt så var han ganska nerpundad, kan ha varit nåt år sen
Citera
2007-08-07, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kukensson
Jag hade precis gått in på Park Lane och skulle hänga in min jacka när någon tömde ett magasin mot glas dörrarna. Otroligt nog så träffades ingen, detta va väl 2000 -2002 någongång. Så det har varit mer skottlossning i entren där?

Några andra namn jag såg dykt upp va Ljuset träffa han för ett par månader sen och då va han väldigt inne på att röka crack.

Det är den skottlossningen jag skrivit om på denna tråden. Det var en O.G medlem som blev dömd för detta. Skottlossningen inträffade 1 Oktober 2000.
Ett mirakel att ingen blev träffad, ett skott gick precis över huvudet på en kassörska..
Citera
2007-08-07, 20:56
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moona
Kador var ett svin som slog sönder sina flickvänner, muckade bråk på krogen jämt m.m

Inte många som sörjer den jävla nysvensken som bara kostade pengar.

Sen har ni glömt Markoo Lönnmark och Thomas Beckstedt m.m

Det var väldigt vad du verkar insatt om saker du inte har en aning om.
Citera
2007-08-07, 23:36
Medlem
Beckstedt?

Ser att Thomas Beckstedts namn kommit upp. Är det någon som vet vad han sysslat med sedan hagelskjutningen på slutet av 80-talet?
Citera
2007-08-08, 09:51
Medlem
Moonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Det var väldigt vad du verkar insatt om saker du inte har en aning om.

Ingen aning!!! och vad grundar du det på?
Jag VET. Kador var en skit.
Citera
2007-08-08, 12:09
Medlem
Ang Beckstedt så sitter han inne just nu (har jag hört iaf). Vet inte varför.
Citera
2007-08-08, 15:02
Medlem
rokkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengts_ grabb
Ang Beckstedt så sitter han inne just nu (har jag hört iaf). Vet inte varför.

Han sitter för narkotikabrott.

Kador eller hur man nu stavar det var ett as. Bra att han e borta.

Marko Lönnmark sitter i fängelse i Finland för just mordet på Zlatko på HA-gården i GBG.
Citera
2007-08-09, 06:52
Medlem
Jag såg att någon nämnt "Aronsson Familjen".
Och undrade om någon kunde ge lite info om dessa?
Citera
2007-08-11, 19:00
Medlem
Angående kriminella 80 90 talet gbg

Fanns en kille som hette Trygve Green, men kallades Kelly som brukade hänga i femman.Riktig värsting,nån som vet vad det blivit av honom?
Citera
2007-08-11, 19:11
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan36
Fanns en kille som hette Trygve Green, men kallades Kelly som brukade hänga i femman.Riktig värsting,nån som vet vad det blivit av honom?

Men det måste vara samma Kelly Jag frågade om; Men han sa alltid att han var Magnusson..?? hmm Det finns ingen med Trygve Green namnet registread på Ratsit, så antingen heter han inte så eller så finns han inte med oss längre. Den Kelly jag kände som hängde i femman på början av 90 talet var så snäll,men mycket tyst låten. Han var några år äldre,kan vart född 68-74?? Mörk,smalt byggd kille med en för kärlek till diverse droger,han var jag vad jag minns ingen slagskämpe??
Citera
2007-08-11, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Men det måste vara samma Kelly Jag frågade om; Men han sa alltid att han var Magnusson..?? hmm
Nä det var han ej,en ful stor sak, som de flesta var rädda för,han umgicks m bla Lelle.
Citera
2007-08-11, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan36
Nä det var han ej,en ful stor sak, som de flesta var rädda för,han umgicks m bla Lelle.
Dessutom kvinnomisshandlare riktigt galen,men är åndå nyfiken på vad som hänt han,skulle bli chokad om han levde ett vanligt svenssonliv.Nån som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in