Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Den låga självkänslan. Han tycker inte han duger som människa om han inte har en massa pengar och berömmelse, stackarn.
Det är sant. Och jag kan faktiskt relatera till låg självkänsla även om hans låga självkänsla visar sig på andra vis. Jag har det mycket bättre mentalt med mig själv när jag fått ordning på mitt liv och faktiskt känner att jag gjorde det bra trots att jag fick jävligt dåliga kort utdelade som ung vuxen.
Klart det är kul att skryta på nätet, flexa lite och det gör jag ju faktiskt för att trigga andra ibland, men det är absolut inte något som jag gör ute i köttrymden bland vanliga människor. Jag är väl inte heller perfekt liksom 😅 men jag skulle aldrig hålla på och låtsas liksom. Speciellt inte om det var offentligt inspelning för andra och verkligen inte runt min familj.
Jättekonstigt beteende när jag tänker på det att hålla på typ:
"Det här kostar tusen spänn, jag vet inte om det är dyrt eller inte för jag är så långt över andra i intäkter att jag kan inte relatera. En liter mjölk kostar 100kr, ja, kanske är det rimligt, vem vet. Inte jag iallafall"
För hans familj vet ju att han kan relatera liksom.