2022-03-26, 19:49
Medlem
knark-kungens avatar
1 timmes banger med en fjuttad Bajsbaron.

https://youtu.be/vPu7VFeZObw

Motattack Chrippa, nu åker vi
Citera
2022-03-26, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
1 timmes banger med en fjuttad Bajsbaron.

https://youtu.be/vPu7VFeZObw

Motattack Chrippa, nu åker vi

4:30 in så säger han att Micke visst hade funnits utan honom, för Mickes föräldrar hade haft sex i vilket fall som helst. Sen kör han den klassiska ''Men du kanske menar...''. Sätter nivån på argumenten direkt, Gymnasieavhopparbaronen!
Citera
2022-03-26, 20:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Kan du tänka dig att han kände sig nödgad att säga så? Helt otrolig människa egentligen.😂

Den låga självkänslan. Han tycker inte han duger som människa om han inte har en massa pengar och berömmelse, stackarn.
Citera
2022-03-26, 20:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Är rätt säker på att Lets Fist fick honom på andra tankar om att spöa Verz
Jag är säkert på att det inte alls behövdes - han är för feg för att slåss, vilket han erkänt trots att han ljuger ihop historier om vilken slagskämpe han är.
Han är helt enkelt för fet och därför vågade han inte gå in trots att han kört iväg för att träffa Verz
Citera
2022-03-26, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Den låga självkänslan. Han tycker inte han duger som människa om han inte har en massa pengar och berömmelse, stackarn.
Det är sant. Och jag kan faktiskt relatera till låg självkänsla även om hans låga självkänsla visar sig på andra vis. Jag har det mycket bättre mentalt med mig själv när jag fått ordning på mitt liv och faktiskt känner att jag gjorde det bra trots att jag fick jävligt dåliga kort utdelade som ung vuxen.

Klart det är kul att skryta på nätet, flexa lite och det gör jag ju faktiskt för att trigga andra ibland, men det är absolut inte något som jag gör ute i köttrymden bland vanliga människor. Jag är väl inte heller perfekt liksom 😅 men jag skulle aldrig hålla på och låtsas liksom. Speciellt inte om det var offentligt inspelning för andra och verkligen inte runt min familj.

Jättekonstigt beteende när jag tänker på det att hålla på typ:

"Det här kostar tusen spänn, jag vet inte om det är dyrt eller inte för jag är så långt över andra i intäkter att jag kan inte relatera. En liter mjölk kostar 100kr, ja, kanske är det rimligt, vem vet. Inte jag iallafall"

För hans familj vet ju att han kan relatera liksom.
Citera
2022-03-26, 20:36
Medlem
Gillar Rasks logik att göra en försvarsvideo innan Chrippa släpper sin video och sen släppa en ny video på över en jävla timme fast han inte tänkte svara, fast han får ju så många DM att han kände sig tvingad att svara
Citera
2022-03-26, 20:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Vet inte om du sett min video som jag gjorde för ett tag sen

https://streamable.com/ncmp5n

Rask ville inte se den men han var säker på att Therese vilja att resa endast berodde på hennes adhd.
Hon har ju dessutom önskan om att se och uppleva något annat. Både Thailand och framförallt Kina (visst säger hon Kina när hon vänder bort huvudet?) är ju mycket mer än bara sola och bada.
Citera
2022-03-26, 20:39
Medlem
Snygga rödmålade naglar bögen har i videon
Citera
2022-03-26, 20:40
Bannlyst
Baronen öppnar sin video starkt med att stå på tomgång i över 33 minuter !
Senast redigerad av 2020-03-01 2022-03-26 kl. 20:47.
Citera
2022-03-26, 20:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Nu är jag verkligen inte någon höginkomsttagare utan jobbar i vården. Men måste få säga att det var mig en deprimerande bild.

Men var det där allt grabben verkligen fick på sin födelsedag?
Det undrar jag också.
Dock, om det där hade varit allt i en familj som kämpar med ekonomin men försöker ge barnen så mycket de kan - då är det där bilden av en stunds glädje i en annars gråare tillvaro.

Är det däremot allt ett barn får i en familj där pappa springer i runt märkeskläder, snusar, unnar sig dyr teknik och annat. Och där mamma röker, solar solarium, får naglar och hår fixade osv... Då är det en mer än deprimerande bild.
Citera
2022-03-26, 20:46
Medlem
Dr.Katis avatar
Varför målar män sina fingernaglar, motbjudande och sinnesrubbat som fan i min bok?

Min svåger gör det ibland och skyller på att hans döttrar gjort det, vilket jag inte misstror, men hur fan kan man gå med på det?

Jag har faktiskt vägrat att gå på Ica Maxi tillsammans med svågern och hans målade naglar, kanske är jag trångsynt, men det står jag för i sånt fall.

Vad är det för jävla trend?!
Citera
2022-03-26, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Varför målar män sina fingernaglar, motbjudande och sinnesrubbat som fan i min bok?

Min svåger gör det ibland och skyller på att hans döttrar gjort det, vilket jag inte misstror, men hur fan kan man gå med på det?

Jag har faktiskt vägrat att gå på Ica Maxi tillsammans med svågern och hans målade naglar, kanske är jag trångsynt, men det står jag för i sånt fall.

Vad är det för jävla trend?!

Rask är säker i sin homosexualitet som den kick-ass pappa han är, ungarna kan fan inte ha det kul i skolan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in