Citat:
Haha! Thessans kökskunskap ligger i nivå med en person med down syndrom, usch vad äckligt. Ja en gång har vi sett henne steka prinskorv, och någon gång hade hon skurit kyckling och lagt den otvättade skärbrädan i kökslådan så det lukta apa i köket och allt var tvunget att diskas om. Detta var rask noga att dokumentera och lägga upp för allmän beskådan för att visa vilken otroligt dålig fru han har.
Nej jag tycker det är sjukt fel, men det är rask som ser sig som en kick ass farsa, och det var hans barns födelsedags presenter.
Nej jag tycker det är sjukt fel, men det är rask som ser sig som en kick ass farsa, och det var hans barns födelsedags presenter.
Jag förstår varför hon instagrammar en fryst fucking paj, jag undrar om hon ätit riktigt god mat någon gång?
När var sista gången familjen var ute och åt på restaurang, har det någonsin hänt familjen?
Citat:
Det är sorgligt att se, båda föräldrarna lever fortfarande i förnekelse, dålig ekonomi och kan inte ens betala bilskatten? Inga problem, vi köper nocco och snus ändå, det har kickass föräldrarna gjort sig förtjänt av.Jag tror att de varken kan eller har engagemang att orka lära sig liksom. Det har blivit en tillvaro där man hela tiden försöker hålla sig över ytan med kortsiktiga lösningar och det gör mig lite ledsen. Jag är ju människa också, jag känner empati trots att jag inte borde.
Det är en jävla sits de har satt sig i med skulder och 5 personer i en liten lägenhet; ingen kunskap, ork eller vilja att göra det bättre. Den enda strategi familjen har är Bajsis som jagar views genom att vara mer och mer odräglig.
Herregud stackars gäng.
Det är en jävla sits de har satt sig i med skulder och 5 personer i en liten lägenhet; ingen kunskap, ork eller vilja att göra det bättre. Den enda strategi familjen har är Bajsis som jagar views genom att vara mer och mer odräglig.
Herregud stackars gäng.
Therese säger att hon tar hand om sina skulder samtidigt ökar dom med flera tusen I månaden, sen har dom mage att ifrågasätta varför folk blir oroliga och kontaktar socialen. Misären är total, snart är hemlösheten ett faktum.
Hur mycket fick familjen in denna månad? Gissar att dom får det tufft att ens betalar hyran, den är ganska dyr och ligger på 9000:- för den lilla lådan.
Jag undrar om den övriga familjen haft en intervention ännu? Något måste ju göras.
Baaaby vi måste handla, vänta lite älskling, jag måste bara sälja mina gamla h&m kläder först.