2022-04-01, 15:44
Medlem
Måste svida för skönhetsbaronen/skäggbaronen att MMM har bättre hy och ett skägg som inte är snett.
Citera
2022-04-01, 15:53
https://streamable.com/movh0u
Tänk när man talar om trollen, så trotsar kick-ass-farsan sina demoner aka ångesten och går ut med barnen, precis som en vanlig förälder. Knasigt
Citera
2022-04-01, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Fast jag undrar verkligen om Magmysaren har anmält, det känns som att han skulle sitta och tjata om det hela tiden, exakt som han gör om allt annat han fått på hjärnan för han skulle inte kunna hålla tyst om en sån sak, det skulle ha kommit läckta ljudklipp för länge sen om att han inte borde säga det här men... som han brukar göra

Magmysaren är jag nog ganska säker på att han anmält. Risken är dock ganska så stor att han "tagit hjälp" av ett troll. Oavsett så hade han nog inte hunnit få någon återkoppling än, men tror som sagt inte att något kommer hända, eftersom den där kompisen till en kompis låter fischy i bästa fall.
Citera
2022-04-01, 16:20
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Stor skandal att fadern inte man-up och tar sitt ansvar!
Förmodligen kommer Edward skaffa ett jobb och flytta hemifrån innan bajsbaronen lyckas ta sig från lådan och vid det laget har Therese stuckit.

Så för Rasks del blir det raka vägen från lådan till Edwards soffa.

Han är verkligen den absolut värsta tänkbara "farsa" som jag kommer på, jag tror tom att ett Indiskt gatubarn skulle göra ett bättre jobb än honom när det kommer till försörjning av familjen.
Citera
2022-04-01, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Förmodligen kommer Edward skaffa ett jobb och flytta hemifrån innan bajsbaronen lyckas ta sig från lådan och vid det laget har Therese stuckit.

Så för Rasks del blir det raka vägen från lådan till Edwards soffa.

Han är verkligen den absolut värsta tänkbara "farsa" som jag kommer på, jag tror tom att ett Indiskt gatubarn skulle göra ett bättre jobb än honom när det kommer till försörjning av familjen.

Ja, E kommer förmodligen flytta hemifrån innan familjen lämnat skolådan. Ganska troligt att E snart kommer tjäna mer på sitt sommarjobb än rask gör på hela året. Sorgligt men sant.
Citera
2022-04-01, 17:04
Medlem
Borka88s avatar
Skärpning i tråden!!!

Denna tråd är till för att belysa, diskutera, upplysa och framför allt varna andra för kukhuvudet-himself inte att fylla den med trams som han skall ha en bil eller inte, fan skärp er!! Erat babbel dränker ju dom viktiga och informativa inläggen och ger Offer-Baronens nuvarande fans en känsla av att vi håller bara på med "hat" i denna tråd.

Är det för övrigt någon som har sparat ned hans video om Cissi Wallin?

Till sist: "Jag hatar blekfeta feminister som ligger och jäser i badkaret!" - Rask 2020
Citera
2022-04-01, 17:06
Medlem
Citat:
Det pågår en stor utredning mot Carl-Fredrik, den kriminella youtubern.

Målsägare i aktuella åtalet är "bedragarna", no pun intended, Magmysmannen och det har även hintats i tråden att någon av dom gamla målsägarna gjort en till anmälan.

Det är nog svettigt där hemma i lådan just nu, sämsta lönen någonsin, ungarna blir äldre och Utgifterna större, sköntaxering och snart ännu ett skadestånd.

Snart är det sommar också vilket innebär att två arbetslösa föräldrar och 3 ungar sitter fast i en varm låda utan kapital nog att ens ta sig till en djurpark, vilken jävla misär
Har Baronen blivit sköntaxerad eller är det på gång?

Det vore ju faktiskt fint om han tvingades betala lite av allt det han belastar samhället med. Han är ju extremt systembelastande. På samma sätt som han vräker i sig på fest med öppen bar vräker han i sig av samhället totalt utan att skämmas.

För Rask äger inte skam.

Stackars människa. Rask, ta din personlighetsstörning på allvar! Först då kan du få ett bättre liv!
Citera
2022-04-01, 17:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Har Baronen blivit sköntaxerad eller är det på gång?

Det vore ju faktiskt fint om han tvingades betala lite av allt det han belastar samhället med. Han är ju extremt systembelastande. På samma sätt som han vräker i sig på fest med öppen bar vräker han i sig av samhället totalt utan att skämmas.

För Rask äger inte skam.

Stackars människa. Rask, ta din personlighetsstörning på allvar! Först då kan du få ett bättre liv!
Det var någon I tråden som vittnade om att han sagt det i en live nyligen, det är jättebra isåfall att skatteverket klämmer åt skattesmitaren.

Skulle vara kul att veta hur mkt, vad händer om han inte kan betala sin skatteskuld, blir det negativ balans på hans skattekonto eller skickas skulden över till fogden?

"Farfar, kan du betala min skatt? Det är bara 40.000:-"
Citera
2022-04-01, 17:21
Medlem
efftolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Har Th*mas och C*rina övergett sin idol?

Ja det är fint att se att Rask inte har svar tillbaka till Chrippa. Svagt.

Övergett är väl att ta i, de är ju ganska pratglada i chatten.
Men t.o.m. de drog efter han började med sitt gaysnack, och resten blev tysta.
Från typ 1 meddelande per sekund till 1 meddelande per 10 sekund, borde inte Rask reagera på det.
Citera
2022-04-01, 17:23
Medlem
esetts avatar
Citat:
Det var någon I tråden som vittnade om att han sagt det i en live nyligen, det är jättebra isåfall att skatteverket klämmer åt skattesmitaren.

Skulle vara kul att veta hur mkt, vad händer om han inte kan betala sin skatteskuld, blir det negativ balans på hans skattekonto eller skickas skulden över till fogden?

Har man mer än 1000 kronor i skatteskulder på skattekontot, så skickas det till fogden efter ett tag.
Citera
2022-04-01, 19:09
Medlem
Hmm, lyssnade på rask senaste vlog igen där han säger att hans pod kan lyssnas på av hela familjen ''den är barnvänlig'', jag har ingen aning jag har aldrig lyssnat på den. Men det som jag reagera på är att han säger att han brukar eller har lyssnat på den tillsammans med sina barn, vi har ju sett det tidigare då han la upp det på storyn när familjen fick sitta i soffan och poden spelades upp på tv. Hur som helst min poäng är att jag klippte ju ihop klippet där rask säger att han vill resa med sin familj där han senare säger att han inte vill resa och hans familj inte vill resa och sen är T i slutet som som säger att hon vill resa, ni OGs vet vilket klipp. Det klippet konfronterade jag rask med när han var i tråden och skrev och han sa att han inte kollar på klipp om sig själv för han klarar inte av att se/höra sig själv, nu sitter han tydligen och lyssnar på egna podar med sin röst. När ska lögnerna ta slut från mytomanbaronen?
Citera
2022-04-01, 19:45
Medlem
Citat:

Då hoppas jag att skatteverket ser på kontona i kretsen runt Rask också. Han har bytt swish massvis av gånger och pengar har flyttat runt massa.

Men det är säkert för mycket begärt, det är ju en svensk värdelös myndighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in