2022-03-26, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
GPSen funkade inte
😂🤣

Bästa ursäkten för Bajsis. Han kan väl knappt vara en auktoritet eller korrigera eller tillrättavisa sina egna barn. Vem skulle han kunna slå på käften..

Jo, 12åringar som går på hela den där fake-farliga-ytan med halstatueringar och kattguld från Kina. De skulle han kunna trycka ner.
Citera
2022-03-26, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det stämmer, Therese skröt tom om pajen på instagram, hon är inte särskilt bortskämd.

https://www.instagram.com/p/Ca25OJ0r...um=share_sheet
Stackarna i den familjen. Det lagas inte någon mat från grunden alltså. Och jag kan bara se på mig själv, jag lagar mat från grunden så ofta jag kan, till och med på jobbet där jag idag lagar en laxs och spenatpasta med massa grönt, parmejano och vispgrädde i. Mat är ju så stor glädje i livet, varför inte försöka att göra det så bra man kan liksom.

Den där bilden är så himla sorglig. Det känns som att den sammanfattar engagemanget i relationen.

Nu fattar jag att barn äter mycket fiskpinnar och denniskorv, men varför inte försöka? Varför kan man inte laga lite mer gott till vuxna liksom och sedan försöka smyga in det i barnen också...

En jävla micropaj med ketchup när T kommer hem och är supersliten. Tänk om hon visste hur andra kvinnor blir påpassade och uppvaktade? Då hade hon förstått vilken alternativkostnad hennes liv med bajsis verkligen innebär.
Citera
2022-03-26, 13:25
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Stackarna i den familjen. Det lagas inte någon mat från grunden alltså. Och jag kan bara se på mig själv, jag lagar mat från grunden så ofta jag kan, till och med på jobbet där jag idag lagar en laxs och spenatpasta med massa grönt, parmejano och vispgrädde i. Mat är ju så stor glädje i livet, varför inte försöka att göra det så bra man kan liksom.

Den där bilden är så himla sorglig. Det känns som att den sammanfattar engagemanget i relationen.

Nu fattar jag att barn äter mycket fiskpinnar och denniskorv, men varför inte försöka? Varför kan man inte laga lite mer gott till vuxna liksom och sedan försöka smyga in det i barnen också...

En jävla micropaj med ketchup när T kommer hem och är supersliten. Tänk om hon visste hur andra kvinnor blir påpassade och uppvaktade? Då hade hon förstått vilken alternativkostnad hennes liv med bajsis verkligen innebär.
Jag håller med, mat är en av dom få höjdpunkter man har efter ett hårt dagsverke, skulle aldrig få för mig att köpa en sån där skitpaj.

Rask har all tid i världen att laga mat från grunden, han prioriterar som vanligt sig själv, dennis korv och pommes till ungarna, fryst paj till Therese och oxfilé och rackabajsare till kickass-farsan.

Sist han gjorde något för Therese var på deras årsdag 2019, då körde han live under middagen och hamnade i bråk med personalen för han inte fick röka där han ville, största jävla luffaren, Therese gick hem tidigt, hon skämdes antagligen.
Citera
2022-03-26, 13:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Han får Ransonera Denniskorvarna så Farsan Baloo kan har råd med sitt Snus. Semester lär det inte bli, metans Barnens vänner åker till olika ställen eller Campar i Sommar så blir barnen hemma med sin Bajshög som flåsar och sväljer Snorkråkor med sitt goda snus.

Det är viktigt för Pappa Alex att snusa dyraste också. Klart att allt annat får vika, för Pappa Alex fick Generalsnus av Fredrik fr.o.m att han var 12 år gammal och han kan inte byta. Nu kostar det säkert 3-4 gånger så mycket som 2002, men det är smällar man får ta. Pappa Alex måste ha sitt, och då får man ta från andra delar av hushållsbudgeten.

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Just pajen är underbart, samma som Micke brukar värma. Han föredrar också LOK*A till maten, precis som samarit-rask

Självklart ska Rask dricka Loka till maten. Även på sådant som inte kostar något spenderar Pappa Alex pengar.
Citera
2022-03-26, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Första tanken man får när man läser det här är att det är på skoj, men sen minns man - det är ju så PÅ RIKTIGT! En jävla rubiks kub. Haha.

Glöm inte Ws senaste födelsedag, ett paket klubbor
En påse Eldorado marshmallows några choklad björnar och en liten liten leksaksbil från filmen ”cars”. En burk med lera och en färdigköpt kladdkaka. 7 år…….

https://www.instagram.com/p/CYQq_BzI...dium=copy_link
Citera
2022-03-26, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
En påse Eldorado marshmallows några choklad björnar och en liten liten leksaksbil från filmen ”cars”. En burk med lera och en färdigköpt kladdkaka. 7 år…….

Haha, sorgligt. Men att ge ätbara saker i ''present'' är så jävla B, så det passar ju bra med tanke på hur deras tillvaro ser ut i övrigt!
Citera
2022-03-26, 14:29
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Haha, sorgligt. Men att ge ätbara saker i ''present'' är så jävla B, så det passar ju bra med tanke på hur deras tillvaro ser ut i övrigt!

VI HAR DET BRA ~ Rask

Undra vad de stackars barnen kommer få när de fyller 15. En moped lär de inte bli. Sports aktiviter? Ut och spring med er.
Citera
2022-03-26, 14:33
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:

Får fan ångest av den och paj-bilden. Fy fan vilken misär.
Citera
2022-03-26, 14:45
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
😂🤣

Bästa ursäkten för Bajsis. Han kan väl knappt vara en auktoritet eller korrigera eller tillrättavisa sina egna barn. Vem skulle han kunna slå på käften..

Jo, 12åringar som går på hela den där fake-farliga-ytan med halstatueringar och kattguld från Kina. De skulle han kunna trycka ner.
Han tog väl dessutom en taxi?
Citera
2022-03-26, 14:50
Medlem
Citat:

Nu är jag verkligen inte någon höginkomsttagare utan jobbar i vården. Men måste få säga att det var mig en deprimerande bild.

Men var det där allt grabben verkligen fick på sin födelsedag?
Citera
2022-03-26, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han tog väl dessutom en taxi?

Vill minnas att Lets Fist skulle köra honom då Rask var så packad
Citera
2022-03-26, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Nu är jag verkligen inte någon höginkomsttagare utan jobbar i vården. Men måste få säga att det var mig en deprimerande bild.

Men var det där allt grabben verkligen fick på sin födelsedag?

Han fick säkert mer av släkt. Men det där var väl vad kick ass farsan skrapa ihop efter en sväng på Ica trossen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in