2022-04-11, 12:55
https://streamable.com/1lhmid

Så, inom en snar framtid kommer podden gästas av två medium...
Ska han ladda sin whickah-kula då? Kanske göra en såndär "cleansning" i lådan?😂😂😂

Finns det någon som har kvar häx-eran??
Citera
2022-04-11, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag tror han har någonting i hjärnan som gör att han MÅSTE ljuga, fuska, mygla, och så vidare. Han lider absolut av psykisk ohälsa, men jag tror han är fullständig inkapabel till att förbättra sig.

Jag tror han hade varit en ny människa om han hade fått fastahårda rutiner. Dvs gå upp tidigt, städa hemmet, ta hand om barnen. Följa de till skola/dagis (skippa bil) Jogga/träna, laga ordentlig lunch/middag.
Gärna en vecka utan sociala medier.
Citera
2022-04-11, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/1lhmid

Så, inom en snar framtid kommer podden gästas av två medium...
Ska han ladda sin whickah-kula då? Kanske göra en såndär "cleansning" i lådan?😂😂😂

Finns det någon som har kvar häx-eran??

Konstigt hur han kan klara av sånt men inte att jobba för han mår ju så psykiskt dåligt.
Äcklig jävla fitta som bara är bekväm av sig och inte ORKAR göra något som han inte tycker är så jättekul.
Önskar att soc kunde ställa högre krav på luffaren.
Citera
2022-04-11, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Konstigt hur han kan klara av sånt men inte att jobba för han mår ju så psykiskt dåligt.
Äcklig jävla fitta som bara är bekväm av sig och inte ORKAR göra något som han inte tycker är så jättekul.
Önskar att soc kunde ställa högre krav på luffaren.

Han jobbar visst! Han gör det jättemycket och sliter för att göra sin podd bättre!!

Jag tycker inte om hans podd men han kanske gör!!
Citera
2022-04-11, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han säger att han inte jobbat på 5-6 år när sanningen snarare är 10 år sen han hade sin praktik på ett "mupp-hem", fan kan inte vara lätt att leva en lögn.

Hur gick det med jobbsökandet, har han hoppat upp på hästen igen eller blev han utbränd av första intervjun?

En arbetsför man i sina bästa år, patetiskt minst sagt.

Man kan faktiskt tro att han inte alls praktiserat där, utan han var en av mongoliderna som hade provlägenhet.
Citera
2022-04-11, 14:29
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Han jobbar visst! Han gör det jättemycket och sliter för att göra sin podd bättre!!

Jag tycker inte om hans podd men han kanske gör!!
Det är klart att tönten älskar sin egen podd, han är alldeles till sig av vällust, sitter med rabarberschvaj och stönar i micen, säkert lika monotont som han bestiger sin fru en gång i månaden.

Tror du inte att barnen skulle uppskatta en närvarande pappa?
Just nu är han ingen bankomat eller ens närvarande. Han vill inte vara med sina barn. Det är Tessans uppgift.
Han är ingen bra förälder, han säger det själv. Han trivs med uppdelningen i hemmet, Tessan tar ansvar för barnen, han myser. Han "städar" ändå är det så lortigt att jag snarare skulle vilja på det knappast sker städning 1 gång per månad. Hur ska man få rent om man sprayar fönsterputs och sveper loss med ett badlakan?!
Alexander avskyr helger och lov, det inkräktar på hans fritid.
Citera
2022-04-11, 14:39
Medlem
Vilket jäkla tjat om hans podd hela tiden.
Sen ber han alla att ställa frågor till honom på Instagram 40 gånger om dagen.
Vad är det för fel på karln
Citera
2022-04-11, 14:43
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Man kan faktiskt tro att han inte alls praktiserat där, utan han var en av mongoliderna som hade provlägenhet.
Kan vara så att han inte var sjuk nog att mygla till sig en lägenhet.

Personligen tror jag han blev sparkad för att han gav sig på en "mupp", vi vet ju att dom enda personerna han vågar sätta sig på är utvecklingsstörda eller pensionärer.

Såna empatistörda människor som Rask ska inte ens jobba på sånadär hem, det är dom man läser om i tidningen som våldtagit en 90 årig kärring.
Citera
2022-04-11, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson

Om podkästen går så bra så behöver han inte tjata om den, sen så skäller han ut folk för att dom inte lyssnar på den för att han har minsann jobbat ärslet av sig så in och lyssna på och skämmes tammefan

Att bli utskälld får mig verkligen att inte vilja lyssna på fast det ville jag inte förre heller men som Rask skulle ha sagt "Men ni fattar vad jag menar"
Citera
2022-04-11, 15:06
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Vänd på frågan, VAD fungerar för honom?!
Citera
2022-04-11, 18:32
Medlem
knark-kungens avatar
Hur går det för Therese med jobb? Måste vara jobbigt att se skulden öka från månad till månad medans man lever på lånade pengar som man väljer att bränna på cigg, solarium och energidryck, god man någon?

Skulle jag vara i deras situation skulle jag grinda från morgon till kväll, skulle tom kunna tänka mig att cykla runt och leta pant, men sånt är väl den långtidsarbetslösa luffaren Rask för fin för.

Nu ska han bjuda in några hokus pokus gäster till podden och prata häxor och troll, har han full blown psykos nu? Dags att åka in till psyket för en dos litium eller är han redan bortom räddning?

Kanske en ect behandling borde startas omgående?
Citera
2022-04-11, 18:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Skulle jag vara i deras situation skulle jag grinda från morgon till kväll, skulle tom kunna tänka mig att cykla runt och leta pant, men sånt är väl den långtidsarbetslösa luffaren Rask för fin för.

Kanske en ect behandling borde startas omgående?

Skulle idioten börja gräva i soptunnor efter pant skulle jag fan respektera honom mer än i dag. Åtminstone om panten gick till familjen.

Ja, ECT skulle han behöva tveklöst. Skulle själv gärna experimentera lite på honom med en skalad trefas-kabel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in