2022-03-26, 12:46
Medlem
Vad är det som gör att Anna Book så tvångsmässigt måste visa att hon är på Östermalm ibland?
Hon har komplex för det mesta i sitt egna liv och låtsas utåt som att hon ääääääkskar sitt liv på landet.
Att stå framåtlutad döljer hennes gigantiska mage en smula.
Citera
2022-03-26, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Vad är det som gör att Anna Book så tvångsmässigt måste visa att hon är på Östermalm ibland?
Hon har komplex för det mesta i sitt egna liv och låtsas utåt som att hon ääääääkskar sitt liv på landet.
Att stå framåtlutad döljer hennes gigantiska mage en smula.

Anna har velat tillhöra det fina folket hela sitt liv, det draget tog hon nog över efter mor Maritha.
Nu har hon ju ett litet fotfäste på Östermalm pga
att svärfar och frisören finns där.
IKEA-incidenten är ett typiskt resultat av hennes inverterade förakt inför sin egen bakgrund.
Hon är ingen person som gillar livet på landet, självklart. Hon rör sig inte ens ute i naturen (hade hon gjort det hade det dokumenterats) och är inte intresserad av trädgården heller.
Naturligtvis skulle hon hellre bott kvar i Solna-om det hade gått.
Citera
2022-03-26, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, det kom mer sen, hon skulle till frissan såklart 😘
Jag undrar vad som hände eftersom hon inte har Bahir som frisör längre.? Han var ju så fantastisk och var med på dotterns student. Nu har hon haft Alexander flera gånger men hon går fortfarande till samma salong.
Citera
2022-03-26, 13:17
Medlem
trottwells avatar
Citat:
https://streamable.com/e85sx0
Från insta.. vad är detta? En kissnödig bild och tack för idag från igår och bilfärd kring östermalm, idag?!

Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Anna har velat tillhöra det fina folket hela sitt liv, det draget tog hon nog över efter mor Maritha.
Nu har hon ju ett litet fotfäste på Östermalm pga
att svärfar och frisören finns där.
IKEA-incidenten är ett typiskt resultat av hennes inverterade förakt inför sin egen bakgrund.
Hon är ingen person som gillar livet på landet, självklart. Hon rör sig inte ens ute i naturen (hade hon gjort det hade det dokumenterats) och är inte intresserad av trädgården heller.
Naturligtvis skulle hon hellre bott kvar i Solna-om det hade gått.

Med tanke på Annas bil så ser hon bara ut som en städerska som letar efter adressen hon skall skura golv på.

När Anna sedan stiger ur bilen då blir det bekräftat, det är en städerska.
Senast redigerad av trottwell 2022-03-26 kl. 13:33.
Citera
2022-03-26, 13:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Med tanke på Annas bil så ser hon bara ut som en städerska som letar efter adressen hon skall skura golv på.

Haha exakt så. Närmare Östermalm än så kommer Anna aldrig komma.
Citera
2022-03-26, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag undrar vad som hände eftersom hon inte har Bahir som frisör längre.? Han var ju så fantastisk och var med på dotterns student. Nu har hon haft Alexander flera gånger men hon går fortfarande till samma salong.
Bahir skulle börja studera, sa hon.
Citera
2022-03-26, 14:32
Medlem
Scientologys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Anna kommer aldrig dö, hon kommer leva för evigt i våra hjärtan och när hennes själ till slut lämnar jordelivet kommer den gå på hennes kropps begravning, oinbjuden, och instagramma om det.

Precis ett foto av Anna Book som ställs i ett växthus med en massa småplantor får dem att växa snabbare och ger bättre skörd. Det är som om Anna Books universella energi når rätt in till småplantornas egna väsen för att gulligulla med helheten.
Om världen bara kunde förstå energin lite bättre så skulle alla snea-vibbar helas på ett kort ögonblick.

Mentholstyrkan i Annas pråliga leende kan aldrig överskattas! Hon revitaliserar alltet.
Citera
2022-03-26, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

Klockren beskrivning 👍I like 🤩
Citera
2022-03-26, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Bahir skulle börja studera, sa hon.
Konstigt, när jag går in på Salong Vita ser jag att den senaste bilden på en frisyr Bahir gjorde är 20 timmar gammal. Det finns flera andra bilder också på frisyrer han gjort i år.
Citera
2022-03-26, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag skulle tro hon med tant karusell menar att det minsann händer grejer kring henne och är en messa roliga tokigheter … Fast hon läser såklart inte här så hon kan se hur saknad hon är.

Ja, nu med facit i hand håller jag med dig.

Ska kanske plocka med mig någon och åka till Sigtuna imorgon🤪
Citera
2022-03-26, 16:17
Vad hände med den allvarliga operationen som skulle genomförts förra året, som blev uppskjuten och någonting annat gjordes, sen bröstbölden och konstigheter.
Har hon fortfarande mens eller är livmodern bortplockad? Kompisen Nettan, snackar hela tiden om klimakteriebesvär. Minns att Anna blev lite stött när Nettan var på hamburgerfrossa hos stollarna och frågade om anna hade besvär...
Citera
2022-03-26, 16:25
Citat:
Vad hände med den allvarliga operationen som skulle genomförts förra året, som blev uppskjuten och någonting annat gjordes, sen bröstbölden och konstigheter.
Har hon fortfarande mens eller är livmodern bortplockad? Kompisen Nettan, snackar hela tiden om klimakteriebesvär. Minns att Anna blev lite stött när Nettan var på hamburgerfrossa hos stollarna och frågade om anna hade besvär...

Spelar det ens roll om hon har mens fortfarande?!?!?!? Och det är ju inte säkert att hon har klimakteriebesvär, alla kvinnor får inte det. Jag är jämngammal med Anna och jag har haft klimakteriebesvär i 8 år, har erbjudits att bränna mina slemhinnor för att minska blödningarna, för mens har man i klimakteriet, det är först i menopaus som mensen har upphört.
MEN om man nu är intresserad av det så har Anna i de senaste 10 åren alltid talat om när hon har mens, så det troliga är väl att hon har kommit i menopaus vilket kan vara oerhört känsligt. Min mamma kom i klimakteriet ungefär i samma ålder som jag (har läst hennes läkarjournaler och sett vilka besvär hon sökt för) och intill sin dödsdag vid 55 års ålder hävdade hon bestämt att hon inte kommit i klimakteriet, att hon åt p-piller (men det var östrogen) osv. Vissa kvinnor tycker att de blir mindre kvinnliga i klimakteriet, de tappar sexlusten (vilket Anna ju inte tyckts gjort)

SÅ; Anna är i "rätt ålder" för klimakteriet men huruvida hon menstruerar eller ej är ju ointressant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in