2022-05-12, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Idag använder hon sin airfryer och gör kyckling som hon bara kryddat och INTE tillsatt något fett alls. Även färsk potatis UTAN tillsatt fett, endast kryddor och steksky från kycklingen, riktigt bra knep enligt Booken!
"Snabbt, bekvämt framför allt och bara så jävla bra helt enkelt 😃"
Steksky som inte består av nåt fett antar jag
Citera
2022-05-12, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth

Är det i stort sätt bara köttsaft med andra ord? Blandat med lite krydda som ramlat ner.

Måste medge att jag blev sugen på potatis av hennes story. Utan köttsaft dock, tack.
Citera
2022-05-12, 15:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Idag använder hon sin airfryer och gör kyckling som hon bara kryddat och INTE tillsatt något fett alls. Även färsk potatis UTAN tillsatt fett, endast kryddor och steksky från kycklingen, riktigt bra knep enligt Booken!
"Snabbt, bekvämt framför allt och bara så jävla bra helt enkelt 😃"
När hon petade hål på det frasiga kycklingskinnet såg det rosa ut i köttet. Jag skulle inte äta av det där.
Citera
2022-05-12, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
När hon petade hål på det frasiga kycklingskinnet såg det rosa ut i köttet. Jag skulle inte äta av det där.

Tyckte också det såg rosa ut, men tänkte att jag kanske ser fel.

Tillagade hon inte den mer så ligger dom kanske sjuka efter dagens middag?
Citera
2022-05-12, 17:00
Medlem
Citat:

25 minuter för kycklingen sen in med den i ugnen i väntan på att potatisen ska bli klar 25 minuter till.
Sen ska det värmas upp. Krydda med lite chilliflakes så går allt ner.
Men bättre och nyttigare än kuk-ottos pizza.
Citera
2022-05-12, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Hon har hål i huvudet
Citera
2022-05-12, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
På 25 minuter hade inte en hel kyckling varit klar i vår airfryer i alla fall. Visst kan den ligga i ugnen t ex sen medans potatisen tillagas men då försvinner också mycket av krispet i skinnet t ex.
Citera
2022-05-12, 22:51
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Ja till helgen så kommer det ett inlägg om att alla ligger sjuka hemma. Då vet alla vad det beror på.
Citera
2022-05-13, 00:23
Medlem
Av-och-på-vännen M är enligt sin insta svårt sjuk i ytterligare nån grej så jag tror vi kan förvänta oss en hel del foton av gråtande ögon den närmsta tiden och såklart egna beskrivningar av hur hjälpsam och stöttande hon är.
Citera
2022-05-13, 17:49
Medlem
Utsparkad från memmo nu kommer en "bra" bortförklaring "lite tid , ingen ork, vill inte, behöver min tid till annat"
Dvs : foten igen från sitt sammarbete, klarar inte av att följa avtal och regler.
Bam Bam Bam, loser
Citera
2022-05-13, 17:57
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Utsparkad från memmo nu kommer en "bra" bortförklaring "lite tid , ingen ork, vill inte, behöver min tid till annat"
Dvs : foten igen från sitt sammarbete, klarar inte av att följa avtal och regler.
Bam Bam Bam, loser

Hur vet du det ?
Citera
2022-05-13, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Bam Bam Bam, loser
Anna har hur mycket tid som helst, hon har inget jobb, barnen är vuxna. Det enda hon gör är går till frisören och solariet. Jag tror hon fick sluta för att hon sålde dåligt. Dessutom har jag läst att hon tackade nej till folk. Memmo förlorade 25% varje gång hon tackade nej och de fick säkert klagomål av missnöjda kunder dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in