2022-03-14, 19:52
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
Här Therese - Solguru

Gissar så. Sätter också Patreon-namnet på podden som ett psyko, just nu heter den Haveristerna skapar kortslutning i skallen på Anton Holmlund (Vem fan är Anton?)

fattighjon, horunge, rumän, svärjis, nassehagga bla bla bla bla bla. Handlar inte om ton eller sak. Det handlar om att psykopater kallar andra vad de hoppas sårar mest

Ja? Trodde du att psykopater kunde ändra sig? Bättra sig?

Den båten har lämnat hamnen för länge sen. Den psykos Henko befinner sig i är bortom att vara lite besatt och fånig

Granska? haha, finns tydligen ett förringande ord för satans alla verk nuförtiden. Henko är obehagligt manisk och besatt i sin rabiata stalking. Helt sinnessjukt psykfall

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20

Hur kan man bry sig så mycket vad Malcom skriver på Twitter? Och hur kan man kalla en sådan psykos för "granskning"? Osund hang-up. Ingen självinsikt där inte

De som egentligen förtjänar att "granskas" (HAHA!) och övervakas så intensivt är psykopater som Henko men vem orkar? Det krävs nån slags psykopati för att outtröttligt och frivilligt lägga sådan energi på en annan person

Avsnittet med Victor Strömgren innehöll det mer hat mot Malcom än avsnittet om Joe Rogan var hat mot Navid Modiri och avsnittet med Mikael Nilsson var hat mot Aron Flam tillsammans?

Henko värvar att vara ett rövhål mot Malcom Kyeyune med att pissa på Chang Frick, på Magnus Söderman, på Unni Drugge (på internationella kvinnodagen), på Aron Flam och på andra

Fastighets har väl kopplet på honom, eller något privat, så hans frustration och beroende av att ge rövhålet ett ansikte tar han nu helt-o-hållet ut på nätet. Som en missbrukare med abstinensbesvär

Å andra sidan är väl psykopater på nätet som kallar andra för horungar stup i kvarten bättre än psykopater som blir polismördare och kallar fängelsepersonalen för horungar?

Henkos tillstånd kan delvis bero på det här. Vad axel har för ursäkt att vara psykopat vet jag inte. Inga tvivel om att han är det. Kul att de har funnit varandra och kan hjälpa varandra fram

Det tog mig nästan 10 minuter att hitta och sammanställa länkarna i detta inlägg. Är helt slut nu. Så dränerande. Om jag hade varit psykopat skulle jag orka dygnet runt med att leta fram skit på andra och sprida det så mycket det bara går
Haha. Du är för go alltså. Det tog inte tio minuter, du har det sparat i en pärm för att kunna använda när det passar dig P.
Citera
2022-03-15, 21:55
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Malcom förtjänade dock en rejäl släng av sleven och det är definitivt rimligare att kritisera någon för att man sprider osanna påståenden om Ukraina etc, än att håna någon för fula kläder.

Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Så länge som exempelvis Göteborgsposten, en av Sveriges största tidningar, har kvar Malcom som krönikör på ledarsidan kommer han att granskas av Haveristerna -med rätta. Alla Malcom-fans måste inse nu att han är en ordbajsare av rang.

Ja, jo, jag vet. Är bara så trött på Malcolm då jag lyssnat en hel del på hans podd med Markus (mindre och mindre pga orkar inte höra wall of text i poddform från Malcolm). Vill helst inte att jag ska behöva höra om eller klipp med honom i Haveristerna. Men, man kan ju inte få allt tydligen.
Citera
2022-03-16, 10:55
Medlem
Fred Friendlys avatar
Suck, vilket tramsande av Aron och Axel. Haveristerna har (har ingen koll på Arons förehavanden) snackat om Aron i flera år och sagt hur feg han är. Det är han kanske. Men åk till Gärdet då eller möts på ett jävla café och spela in. Make it happen. Aron blev otroligt jävla bortgjord när han var med i IRM:s podd.
Citera
2022-03-16, 10:58
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Suck, vilket tramsande av Aron och Axel. Haveristerna har (har ingen koll på Arons förehavanden) snackat om Aron i flera år och sagt hur feg han är. Det är han kanske. Men åk till Gärdet då eller möts på ett jävla café och spela in. Make it happen. Aron blev otroligt jävla bortgjord när han var med i IRM:s podd.
Hur blev Aron bortgjord i det samtalet menar du? Jag uppfattade det tvärtom, men det var ju ett tag sen jag lyssnade.
Citera
2022-03-16, 11:14
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Hur blev Aron bortgjord i det samtalet menar du? Jag uppfattade det tvärtom, men det var ju ett tag sen jag lyssnade.
Aron hade slagit på stora trumman ganska länge att LO sponsrade IRM vilket visade sig vara direkt felaktigt och beviset var att Henko publicerat content på arbetstid (man kan ju schemalägga publiceringar). De var inte antirasister eftersom de inte täckte all rasism som fanns i de andra partierna. Det var extremt svaga argument.
Citera
2022-03-16, 11:15
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Aron hade slagit på stora trumman ganska länge att LO sponsrade IRM vilket visade sig vara direkt felaktigt och beviset var att Henko publicerat content på arbetstid (man kan ju schemalägga publiceringar). De var inte antirasister eftersom de inte täckte all rasism som fanns i de andra partierna. Det var extremt svaga argument.
Ja okej, nu ringer det ett par klockor faktiskt... Fair enough!
Citera
2022-03-16, 11:28
Medlem
Troublezzzs avatar
Aron Flam gör bort sig igen när han påstår att Haveristerna inte vill debattera. Vet han inte att båda parter kan se en konversation (det är ju lite av meningen med en konversation) och att skärmdumpar är Haveristernas grej?

I vilket fall tror jag inte att det någonsin kommer att bli ett Flam-avsnitt. Han gör allt för att slippa bli avslöjad igen.

https://twitter.com/mrhenko123/status/1503997002803298306
Citera
2022-03-16, 11:50
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troublezzz
Aron Flam gör bort sig igen när han påstår att Haveristerna inte vill debattera. Vet han inte att båda parter kan se en konversation (det är ju lite av meningen med en konversation) och att skärmdumpar är Haveristernas grej?

I vilket fall tror jag inte att det någonsin kommer att bli ett Flam-avsnitt. Han gör allt för att slippa bli avslöjad igen.

https://twitter.com/mrhenko123/status/1503997002803298306
Ja, det får man nog tillstå. Alltså: inlägget ovan från mig får jag revidera: Flam vill antagligen bara ha litet uppmärksamhet för han är inte intresserad av att debattera. Nu skrev ju Henko förvisso att han kan komma hem till Aron så det blir ju spännande att se hur Aron hanterar det. Antingen föreslår han en tid eller håller han käften och hoppas att hans följare inte förstår hur dum han är.
Citera
2022-03-19, 10:10
Moderator
Carlboms avatar
Har börjat lyssna på senaste avsnittet där de granskar Dumpen.se. Verkar än så länge vara ett intressant avsnitt. Finns bra konflikt-potential också då Sjöberg & co är väldigt känslostyrda.
Citera
2022-03-20, 19:13
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Har börjat lyssna på senaste avsnittet där de granskar Dumpen.se. Verkar än så länge vara ett intressant avsnitt. Finns bra konflikt-potential också då Sjöberg & co är väldigt känslostyrda.
Tycker det var ett bra avsnitt. Återstår att se (?) om dumpen reagerar. Hoppas på det.
Citera
2022-03-22, 22:19
Moderator
Carlboms avatar
Verkar som Haveristerna verkligen fått till nåt i kampen mot Porrfri Barndom. Enligt uppgift har PFB ”stekt hela sin hemsida” för att sopa undan oegentligheter. Om Haveristerna har varit med och bidragit till att det där korrupta parasitprojektet havererat så lyfter jag på hatten.
Citera
2022-04-18, 22:43
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Verkar som Haveristerna verkligen fått till nåt i kampen mot Porrfri Barndom. Enligt uppgift har PFB ”stekt hela sin hemsida” för att sopa undan oegentligheter. Om Haveristerna har varit med och bidragit till att det där korrupta parasitprojektet havererat så lyfter jag på hatten.

Verkar vara polisanmälan osv på g enligt senaste avsnittet. Älskar för övrigt att det är så lite aktivitet i den den här tråden nu för tiden. Funny how nature do that...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in