Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-03-11, 21:48
Pernilla såg Påven på Colusseum.😄
Det var massor med människor när påven öppnade dörren och kom ut.
Ja jösses!
Citera
2022-03-11, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Tror jag med! Något klingar falskt. Hon verkar faktiskt nästan lite kylig mot honom på Instagram. Varför ens göra en intervju hos Carina B och samtidigt distansera sig textmässigt?

Är Pernilla W narcissistiskt lagd? Någon som vet?

Tittade på dem hos Carina och fick en känsla, som jag inte kunde sätta fingret. Det var hennes sätt mot honom och det kan nog vara lite kylighet, som jag reagerade på..
Citera
2022-03-11, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Är det bara jag som tror att det där kommer att sluta med en jättekrasch ?

Vi är många som är på din bana. Med en person som doppar till höger och vänster på affärsresor och konferenser bygger man ingen framtid med. Jag förstår att pengarna inte räcker till underhåll då de läggs på egna behov.
P är mycket men definitivt ingen människokännare.
Citera
2022-03-11, 23:12
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Tittade på dem hos Carina och fick en känsla, som jag inte kunde sätta fingret. Det var hennes sätt mot honom och det kan nog vara lite kylighet, som jag reagerade på..
Tittar inte på Wahlgrens värld och har inte sett honom eller dom tillsammans tidigare, förrän nu hos Carina. Kände samma sak, det var någonting som inte stämde. Han var väldigt på och hon var lite mer avvaktande. Jag undrar om hon är så kär i eller om hon är kär i kärleken.

Hon var noga med poängtera att det nybyggda huset är Hennes som hon har inrett bara för henne - en markering.

Han pratade om hennes slarv med kläder överallt och att hon är dålig på att passa tider, trevlig kille.
Citera
2022-03-11, 23:44
Medlem
Såg dem i SVT - och det kändes onekligen inte som två personer man skulle kunna lita på, vilja veta mer om eller uppskatta att hänga med.

Det där förhållandet - eller vad det är - lär sluta illa när det tar slut. But who the f cares…
Citera
2022-03-12, 00:08
Medlem
Det var en märklig intervju. De kändes som två 18-åringar som träffats på en fest i förrgår. Fick nästan känslan att det bara är fejk.
Citera
2022-03-12, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Fick nästan känslan att det bara är fejk.

Ja, lite så.
Citera
2022-03-12, 01:37
Medlem
Trozellas avatar
Kort summering kring och sedan mina tankar/analys om Pernillas och Christians förhållande:

-tillsammans i 5 månader och han får erbjudande om/bestämmer sig för att tacka ja till att vara med i hennes dokusåpa.
- hon har två lyxhus (det ena på gång), ett i Sverige och ett i Spanien.
- han bor i en liten stuga, spartansk inrett.
- kan finnas en viss ekonomisk skillnad dem emellan
- de är väldigt stela tillsammans i TV. Han är dock mer avlappnad än hon.
- alla tröttsamma och barnsliga sexskämt "De (hela familjen) är ju barnsligare än vad jag är" sa yngsta tonåringen idag.
- + allt man läst om på flasback

Tankar/analys: Det här förhållandet är garanterat fejk, allt för att hålla kvar TV-ttitarna i Wv + sälja biljetter till showen. Högintressant i pressen so far (kring ingnting särskilt - ligga?) och det är ju brist på lika mycket uppmärksamshetskåta kändisar som familjen Wahlgren. Vi får väl se hur lång tid det tar innan förhållandet är över.
Citera
2022-03-12, 08:38
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trozella
Kort summering kring och sedan mina tankar/analys om Pernillas och Christians förhållande:

-tillsammans i 5 månader och han får erbjudande om/bestämmer sig för att tacka ja till att vara med i hennes dokusåpa.
- hon har två lyxhus (det ena på gång), ett i Sverige och ett i Spanien.
- han bor i en liten stuga, spartansk inrett.
- kan finnas en viss ekonomisk skillnad dem emellan
- de är väldigt stela tillsammans i TV. Han är dock mer avlappnad än hon.
- alla tröttsamma och barnsliga sexskämt "De (hela familjen) är ju barnsligare än vad jag är" sa yngsta tonåringen idag.
- + allt man läst om på flasback

Tankar/analys: Det här förhållandet är garanterat fejk, allt för att hålla kvar TV-ttitarna i Wv + sälja biljetter till showen. Högintressant i pressen so far (kring ingnting särskilt - ligga?) och det är ju brist på lika mycket uppmärksamshetskåta kändisar som familjen Wahlgren. Vi får väl se hur lång tid det tar innan förhållandet är över.

Fast "lyxhus" i Spanien är väl ändå en överdrift. Tre sovrum som nästan fylls upp av sängarna på en våning och öppen planlösning med kombinerat kök, matplats och soffplats samt en balkong/altan på nedre våningen. Det skriker inte, med som Anna Book skulle sagt, lyx lyx lyx!
Citera
2022-03-12, 09:28
Medlem
Trozellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
Fast "lyxhus" i Spanien är väl ändå en överdrift. Tre sovrum som nästan fylls upp av sängarna på en våning och öppen planlösning med kombinerat kök, matplats och soffplats samt en balkong/altan på nedre våningen. Det skriker inte, med som Anna Book skulle sagt, lyx lyx lyx!

Jag tänkte inte på den utan det NYA huset som hon köpte i senate avsnittet av Wahlgrens värld. Har inte sett det dock men det LÄT lyxigt.
Citera
2022-03-12, 11:42
Medlem
Nu tittade jag inte så noga på programmet. Men det lilla jag såg så verkade karlsloken varken sämre eller bättre än alla andra som ingår i den så kallade kändisvärlden. ...
Citera
2022-03-12, 13:57
Medlem
Larasofts avatar
Han såg kär ut, verkade inte knivskarp men lojalitet och gott hjärta är högt värderat av mig i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in