Citat:
Ursprungligen postat av
Simbalainen2021
Håller med
Att han inte lyssnar utan kör på
Sen ska hon ändra sig
För vem vill inte ha rosor?
Alla vill inte ha rosor, iaf inte i dessa mängder. Och vad är det han vill bevisa? Han vet ju att hon inte fäster så stort värde vid högtidsdagar och visst var det dessutom någon udda dag, typ 1,5 år eller något sånt?
Jag är kvinna och jag ÄLSKAR att bli uppvaktad av min man, men efter 15 år har man ju lärt sig att vi är rätt olika, han har noll koll så jag skriver in datumen i vår planeringskalender så ser han dem :-) Och jag vet att han inte alltid har koll så ett grattis räcker, så blir jag desto gladare när han kommer hem med en bukett eller present eller någon annan överasking.
Grejen med Bauer eller vad han nu heter är att han är obehaglig från min synvinkel, han känns kontrollerande och lite styrande att allt ska vara på det sätt han tycker.
Jag har sett för många relationer runt mig och i jobbet som börjat som denna, mannen ursäktar sedan ett ganska ruttet beteende med "men du uppskattar ju inte mina försök till romantik" och "men när jag var sån mot dig så gillade du ju inte ens det".
Tycker att Benjamin var klokare än någon i sina kommentarer och då fick vi ju garanterat inte se allt.
Är faktiskt orolig för att Pernilla hamnar i en ganska jobbig situation vad det leder så jag hoppas att hon har sett till att skydda både sin ekonomi och sitt ägande.