2022-02-20, 19:47
Medlem
knark-kungens avatar
Kommer den allvetande skithögen från Trosa välsigna oss med ännu en "flashback live" ikväll, eller han kanske inte har tid pga mycket jobb med företaget?
Citera
2022-02-20, 19:49
https://youtu.be/hkg6upyZLGc
Här sitter patrasken och jammar... och berättar att han var inne på psyk och är sjukskriven. Live från 27 november 2020
Citera
2022-02-20, 19:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Kommer den allvetande skithögen från Trosa välsigna oss med ännu en "flashback live" ikväll, eller han kanske inte har tid pga mycket jobb med företaget?
Det är söndag så han bör väl ägna dygnet åt att be och hulka i tungor...
Citera
2022-02-20, 20:00
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är söndag så han bör väl ägna dygnet åt att be och hulka i tungor...
Imorgon är det måndag och det är Carl-Fredriks favoritdag för på helgerna är det ingen som svarar på mail tydligen.

Så imorgon 0700 sätter han sig vid datorn, ringer leverantörer, kollar lagersaldo, lägger ordrar för veckan, ringer runt till olika varuhus och kollar om han får komma förbi och dema sina fantastiska produkter, allt från universalkrämer till parfymer för riktiga män.

Eller så gillar han bara att sova ut när ungarna är i skolan, nu är ju sportlovet slut, det har varit en tuff vecka för Baronen, han har säkert behövt hjälpa till med både lunch och middag, utöver allt jobb han gör med företaget, poden och alla 10 yt kanaler.
Citera
2022-02-20, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Åh jävlar!
Ruggig jävla skämskudde på den!
BB's gråtande skulle absolut INTE generera en plats på någon som helst scenskola i detta land.

Ja. Det värsta är att han på fullaste allvar klippt in det mitt i videon för att bevisa någonting.

Eftersom Baronen saknar empati så tror han att alla som ser det tar det för ett bevis på att han har psykisk ohälsa, annars hade han inte filmat sig själv gråtandes. Det han inte förstår är att folk i största allmänhet blir tveksamma när en vuxen man spelar in ett storböl, då det nästan inte är någon som gör så. Man tänker inte att det här är ett beteende som bevisar något, man tänker, vad är det den här människan försöker bevisa?

Men eftersom Rask alltid utgår ifrån sig själv så menar han att det här är skäl nog för att aldrig bli ifrågasatt, och de som ändå ifrågasätter kan han måla ut som hemska personer som förnekar psykisk ohälsa, och hålla brandtal om att "genom att du gör så här så pissar du på alla med psykisk ohälsa.", så att hela hans armé av manipulerade följare kan ge honom stöd och kanske starta ett drev mot den som är så hemsk. Förhoppningen att någon annan youtuber ger sig in är nog också stark.

Jag vidhåller att Rask inte alls lider av någon psykisk ohälsa, han har bara bestämt sig för att han har det för att skaffa sig fördelar. Som han säger i videon, "jag började använda mig av psykisk ohälsa i förra hösten." Bara det att han säger att han inte förstår varför han har det är också en varningsflagg, låter ogenomtänkt. Att man har psykisk ohälsa brukar kunna härledas till riktiga händelser, typ att man var med om en förlust, en separation, stress, traumatiska upplevelser. Men inte för Rask, han säger "det har inte hänt något, därför förstår jag inte varför det är såhär."

Kollade lite på både Baronens och Tova Helgessons avsnitt i Anjos serie om psykisk ohälsa. Tova har en genuin berättelse om sin psykiska ohälsa, som kan härledas till verkliga traumatiska händelser, där hennes pappa tog livet av sig när hon var liten och sedan hennes storebror. Rask däremot hade en berättelse om att hans pappa var full och jävlig när han kom hem och en gång fick han sova ute i ett soprum efter en utekväll för att hans mamma hade låst ut honom.

Så skithögen kan fortsätta gnälla om att vi inte förstår och attackerar alla med psykisk ohälsa och inte tar det på allvar. Jag hävdar med bestämdhet att det är skithögen som pissar på alla med psykisk ohälsa genom att associera sig med det trots att han inte har det själv, bara för uppmärksamhet.

Han är en vedervärdig person som förtjänar örfil efter örfil.
Citera
2022-02-20, 20:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Imorgon är det måndag och det är Carl-Fredriks favoritdag för på helgerna är det ingen som svarar på mail tydligen.

Så imorgon 0700 sätter han sig vid datorn, ringer leverantörer, kollar lagersaldo, lägger ordrar för veckan, ringer runt till olika varuhus och kollar om han får komma förbi och dema sina fantastiska produkter, allt från universalkrämer till parfymer för riktiga män.

Eller så gillar han bara att sova ut när ungarna är i skolan, nu är ju sportlovet slut, det har varit en tuff vecka för Baronen, han har säkert behövt hjälpa till med både lunch och middag, utöver allt jobb han gör med företaget, poden och alla 10 yt kanaler.
Trosa har sportlov veckan som kommer - så det blir väl en helvetesvecka för honom ...
Citera
2022-02-20, 20:32
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja. Det värsta är att han på fullaste allvar klippt in det mitt i videon för att bevisa någonting.

Kollade lite på både Baronens och Tova Helgessons avsnitt i Anjos serie om psykisk ohälsa. Tova har en genuin berättelse om sin psykiska ohälsa, som kan härledas till verkliga traumatiska händelser, där hennes pappa tog livet av sig när hon var liten och sedan hennes storebror. Rask däremot hade en berättelse om att hans pappa var full och jävlig när han kom hem och en gång fick han sova ute i ett soprum efter en utekväll för att hans mamma hade låst ut honom.

Så skithögen kan fortsätta gnälla om att vi inte förstår och attackerar alla med psykisk ohälsa och inte tar det på allvar. Jag hävdar med bestämdhet att det är skithögen som pissar på alla med psykisk ohälsa genom att associera sig med det trots att han inte har det själv, bara för uppmärksamhet.

Han är en vedervärdig person som förtjänar örfil efter örfil.
Instämmer till 100%, bra sammanfattat.
Tova, stackars jävel.
Citera
2022-02-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Trosa har sportlov veckan som kommer - så det blir väl en helvetesvecka för honom ...

då blir det gråtvideos framöver. han vill gärna ha barn, men är en person med en diagnos som gör att han inte förstår att han har begränsningar till att bli en bra farsa. han ser det mer som en rättighet i att skaffa barn istället för ansvar. sen projicerar han sitt dåliga faderskap på att skylla på att det minsann är hans farsa som var så dålig. och att han sen är kanske 2% bättre så blir han en riktig kreatör och kickass farsa som andra barn säkert ser upp till i hans huvud.

och då skaffar man sig ju självklart ett 3:e barn då man har fogden på dörren och badar i skulder. samtidigt som han själv lipar över sin situation.
Citera
2022-02-20, 21:11
Medlem
En person som genuit mår dåligt drar inte fram en kamera o bölar och söker sympati. Tro mig jag vet, det är enbart självömkande och enbart ett spel för gallerierna. Psykisk ohälsa ja att krasha sitt ego gång på gång kanske kan klassas som det. Men vad gör han för att det ska bli bättre? Livet som arbetsskygg kan inte vara lätt, att ladda upp låg kvalitativa youtube videos klassas INTE SOM ETT JOBB! HERR BAJSBAR0N
Citera
2022-02-20, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
En person som genuit mår dåligt drar inte fram en kamera o bölar och söker sympati. Tro mig jag vet, det är enbart självömkande och enbart ett spel för gallerierna. Psykisk ohälsa ja att krasha sitt ego gång på gång kanske kan klassas som det. Men vad gör han för att det ska bli bättre? Livet som arbetsskygg kan inte vara lätt, att ladda upp låg kvalitativa youtube videos klassas INTE SOM ETT JOBB! HERR BAJSBAR0N

OCH DET BESTÄMMER DU?!?!??!

Nej! Så det SÅ! Det räknas VISST som ett jobb. SÅ KNIP IGEN!!
Citera
2022-02-20, 21:27
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik

Om jag sitter och bajsar på mig dagarna i ända och ber om Swish-donationer, är det då att klassas som ett jobb? Tycker du att tiggarna utanför Systembolaget utför jobb?
Citera
2022-02-20, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik

Bestämmer det är min åsikt är du efterbliven skriv i PM isåfall. Så det räknas som ett jobb att ladda upp dåliga videos, vara en snakeoilsalesman och ta emot swish donationer som man myglar med för sin trogna följare...inse sånna som du blir lurade hela tiden därför är ni pissed off!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in