2022-02-04, 00:24
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ångestbaronen har enligt egen utsago kvitterat ut sockerbenzon oxascand från psyket (3st) men han lovade oss att han tog bara 1 sen slängde han resten, (yeah right .

Vad jag lärt mig från min egna narcissist är att det är 99% lögner, samma lika gäller MR.Bajshög.

Det spelar egentligen ingen roll, jag är inte emot droger/läkemedel per se, om man lyssnar på psykdoktorn eller bara har en kul kväll med sina vänner nån gång per år.

Bajsbaronen är dock en arbetslös nolla som dragit in smulor till familjen, samtidigt går han runt med huvudet högt och tro sig va nån företagsbaron med sin skämtfirma, om han var här nu skulle jag örfila upp honom så hårt att han skulle springa och gömma sig under en buske.
Jag delar samma åsikt som dig, jag har varken problem med folk som använder narkotikaklassade läkemedel eller drar en lina kokain på en utekväll.

Skillnaden är att Rask förnekar att han ätit benzo.
Det gäller samma sak när han påstår att han skattar alla donationer som kommer in under sina livesändningar.

Jag har varken problem med skattefusk eller folk som använder droger, men sitt inte då och låtsas vara en skattebetalare som aldrig skulle röra narkotikaklassade läkemedel.
Citera
2022-02-04, 00:35
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Någon som noterat att Rask redigerat sin "profil" på Eniro? Kanske bara jag som är sen på bollen.

"Mr Carl Fredrik Alexander Rask"
"Den här personen har ändrat uppgifter om sig själv".
https://www.eniro.se/mr+carl+fredrik...7217632/person

Han är så kickass att han känner ett behov av att tilläga Mr i sitt namn. Har han kollat på för mycket amerikanska serier?
Tilltalsnamn
Mr Carl Fredrik Alexander😂😂😂😂
Kejsaren av portugallien🤫
Citera
2022-02-04, 00:36
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:

Inte för att vara sån men nu kommer jag vara sån.

Kokainet i Sverige är i regel mediokert om man inte har kontakter, fattiglappen Rask skulle även aldrig ha råd med det, han har och har kört mycket fattigmansladd = tjack, vilket kostat en bråkdel av priset men ger liknande effekter i det stora hela.

Att Rask slutade tjacka när hans son föddes tror jag inte en sekund på, jag tror att han fortfarande i dagens läge ibland nallar på Thessans adhd meds, jag känner igen symtomen.

Hur som helst; tjack eller kokain är väl ok men inte bra om man använder, men en en långtidsarbetslös nolla som Rask skulle lägga en del av sin patetiska lön på pulver visar ännu en gång vilket avskrap till människa han är.

Grattis T! Du skaffade 3 barn med en dagdrivare, hur tänkte du egentligen?

Så sent som förra året sa du "Alex fattar ju att han måste skaffa ett jobb", tycker synd om dina naiva tankegångar som kommer göra dig och dina barn hemlösa pga att DU håller fast vid en skithög som pissar dig i ansiktet medans han ligger och sover till lunch och drar in 2000:- till familjen varje månad.

Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Synd att det inte finns en reupload från när han pratar om städfirman (?)

Kroppsliga tecken på att du är påverkad av kokain är ju oftast stora pupiller. Han satt med sina fula solglasögon när han snackade om städfirman. Var det för att dölja pupillerna? Nja, vet inte.

Det är också vanligt med en rinnande näsa, men det har Rask dygnet runt så det är svårt att koppla det till kokain.

Viktigt att poängtera att detta bara är allmäna kännetecken om man tar kokain, jag säger inte att han har varit påverkad av det i någon av hans videos.
Ska man analysera detta vidare så behöver vi mer videos att gå igenom.

Jag tror att det snarare handlar om tjack om så var fallet, just för att det är så betydligt mycket billigare.

Han hade ingen jättefet lön, nej. Men tillräckligt för att köpa några påsar kola i månaden, visst är det dyrt, men inte så dyrt. Dessutom så hade han som sagt mycket svarta stålar under den här tiden. På en live kunde han dra in 1-2000 kronor på en kväll. Så ser inte varför han inte skulle ha råd att dra lite ibland. Annat är det i dagsläget.

I städfirmavideon så håller han på och gapar och skriker innan, om att först ska vi gå och rösta blått och sen ska vi gå och fika flott. Han går ut finklädd i mercan och börjar mala på om hur taggad han är och hur man ska ta hand och värna om sina anställda. Ett starkt självförtroende och överhajpad var han,. Var inte så mycket yttre saker som pupiller, mer hans beteende. Men det är klart att det bara kan ha varit ett maniskt skov också.
Citera
2022-02-04, 00:46
Medlem
Horrorgrams avatar
Hans senaste videos om bedrägeri paret är riktigt bra.
Citera
2022-02-04, 00:47
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Jag tycker Skvallerbyttan är en jättebra Youtube-kanal, hur annars hade jag kunnat få veta att Joakim Lundell har varit sjuk och att han nu är frisk?
Citera
2022-02-04, 00:48
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Han hade ingen jättefet lön, nej. Men tillräckligt för att köpa några påsar kola i månaden, visst är det dyrt, men inte så dyrt. Dessutom så hade han som sagt mycket svarta stålar under den här tiden. På en live kunde han dra in 1-2000 kronor på en kväll. Så ser inte varför han inte skulle ha råd att dra lite ibland. Annat är det i dagsläget.

I städfirmavideon så håller han på och gapar och skriker innan, om att först ska vi gå och rösta blått och sen ska vi gå och fika flott. Han går ut finklädd i mercan och börjar mala på om hur taggad han är och hur man ska ta hand och värna om sina anställda. Ett starkt självförtroende och överhajpad var han,. Var inte så mycket yttre saker som pupiller, mer hans beteende. Men det är klart att det bara kan ha varit ett maniskt skov också.
Det finns studier som pekar åt att missbruk är vanligt bland folk som är bipolära (främst alkohol och narkotika). Nu har han inte den sjukdomen på papper, men jag tycker att mycket utav hans beteenden pekar på att han är bipolär.

"Many people with an addiction have a co-existing mental health condition such as bipolar disorder. Once known as “manic depression,” bipolar disorder causes mood swings between intense emotional highs and lows. In a study of people with bipolar disorder, approximately 60% had some history of substance abuse."

Källa: https://www.addictioncenter.com/addi...olar-disorder/
Citera
2022-02-04, 01:07
https://youtu.be/_EejLZEx7O4
Detta är en riktig kick-ass-farsa som berättar om sina stora planer med cbd, men har lite tjafs med sin fd samarbetspartner, han är stolt över sitt egna cbd-märke...
Citera
2022-02-04, 01:10
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag tycker Skvallerbyttan är en jättebra Youtube-kanal, hur annars hade jag kunnat få veta att Joakim Lundell har varit sjuk och att han nu är frisk?
Skvallerbyttan blev 5 avsnitt.

Lundell är under lupp och kmr förmodligen bli taxerad över guds node.

Börsen säger: kolla jockiboooi, skattesmäll kmr...
Citera
2022-02-04, 01:26
https://youtu.be/wUa9MOhlAos
Här har vi kick-ass som lånar fasters bil för att köpa snus för Tessans pengar, sen skriker han i bilen hela vägen till macken
Citera
2022-02-04, 01:36
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/wUa9MOhlAos
Här har vi kick-ass som lånar fasters bil för att köpa snus för Tessans pengar, sen skriker han i bilen hela vägen till macken

"Kan jag få pengar pengar Therese, give me money, jag behöver snus", Rask 2017.
Citera
2022-02-04, 01:48
Citat:
"Kan jag få pengar pengar Therese, give me money, jag behöver snus", Rask 2017.
https://youtu.be/EhPAFZlA1GQ
Han berättar att han är nöjd och trygg med att vara hemma, naw...27 minuter in
Citera
2022-02-04, 06:40
Medlem
Godmorgon alla rask lovers, skämt o sido här är vi haters!

Klippte ihop en liten fredags film som jag valde att kalla mytoman maraton.

Enjoy
https://streamable.com/2db77j
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in