2022-02-20, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Är det någon som har reuploads på Rask svar till Chrippa?

https://www.bitchute.com/video/5xYrF6Od046L/
Citera
2022-02-20, 14:13
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror han "lägger ner" för att han tror att "hela skaran" fans skall sakna honom så mycket så att när han "börjar igen" skall de tacksamt gråta och unisont titta på allt skit han lägger ut.
En misslyckad strategi helt enkelt - han har för få fans för att det skall lyckas.
Det skulle vara mycket intressant att vara den grandiosa Carl-Fredrik för en dag för att sedan återgå till sitt vanliga jag och jämföra.

Narcissister är grandiosa per natur men jag har aldrig stött på någon som har så extremt höga tankar om sig själv, det kanske korrelerar med hur stor loser man är i den riktiga världen?
Citera
2022-02-20, 14:29
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Åh, lögnernas störste lögnare...
Han har jobbat sen han var 16 år.
Började som timmis på lss, innan han fick en "fast rad"....
Sen städföretag med deadlines 🤔
Vad pinsamt det är att bevittna honom, det är helt åt helvete.
Finns det inte någon som orkar bemöda sig att knåpa ihop kickassets erkännanden (lögner) och lämna till socialen?
Citera
2022-02-20, 14:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det skulle vara mycket intressant att vara den grandiosa Carl-Fredrik för en dag för att sedan återgå till sitt vanliga jag och jämföra.

Narcissister är grandiosa per natur men jag har aldrig stött på någon som har så extremt höga tankar om sig själv, det kanske korrelerar med hur stor loser man är i den riktiga världen?
Onekligen skulle det vara det. Säkert helt jämförbart med när man åkte spöktunneln första gången som femåring ..
Citera
2022-02-20, 16:38
Medlem
123....s avatar
Citat:

Det är helt sjukt hur människan fortsatt kan ljuga som han gör trots att han har en hel arme som stör sig på hans ljugande och konfronterar honom med hans lögner..
Han drar ständigt sitt "Det var förr och jag är en helt ny människa nu" gällande sitt ljugande samtidigt som han ständigt levererar nya lögner och hittepå

Problemet med Bajsfetishisten från Trosa är att han är en Bortklemad, Söndercurlad Narcissist med en självbild som är så Grandios och Självgod att han på kvällarna runkar till bilder av sig själv..
Du ÄR Lat BB! Du ÄR Arbetsskygg! Du är så Grandios att du inte anser dig kunna ta vanliga jobb eftersom det skulle bli förnedrande för din egen självbild och hur Du skulle ses i andras ögon!

Jag tror det ligger lite i det som StorTuffBiker biker nämnt flera ggr, jag tror du skulle behöva gå någonstans kontinuerligt där du örfilades upp ordentligt var gång och som avslut få en spark i arslet ut från mottagningsrummet!... Kanske det är lösningen för att få dig att styra upp kursen i en bana som inte slutar i en total tragedi och katastrof ....
Citera
2022-02-20, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Det är helt sjukt hur människan fortsatt kan ljuga som han gör trots att han har en hel arme som stör sig på hans ljugande och konfronterar honom med hans lögner..
Han drar ständigt sitt "Det var förr och jag är en helt ny människa nu" gällande sitt ljugande samtidigt som han ständigt levererar nya lögner och hittepå

Problemet med Bajsfetishisten från Trosa är att han är en Bortklemad, Söndercurlad Narcissist med en självbild som är så Grandios och Självgod att han på kvällarna runkar till bilder av sig själv..
Du ÄR Lat BB! Du ÄR Arbetsskygg! Du är så Grandios att du inte anser dig kunna ta vanliga jobb eftersom det skulle bli förnedrande för din egen självbild och hur Du skulle ses i andras ögon!

Jag tror det ligger lite i det som StorTuffBiker biker nämnt flera ggr, jag tror du skulle behöva gå någonstans kontinuerligt där du örfilades upp ordentligt var gång och som avslut få en spark i arslet ut från mottagningsrummet!... Kanske det är lösningen för att få dig att styra upp kursen i en bana som inte slutar i en total tragedi och katastrof ....

Jag tror att om BB skulle ta ett "normalt jobb" så skulle han kunna bli en med ödmjuk människa. Och kanske inse att han inte är bättre än alla andra. Tex. jobb inom vården kan vara sjukt givande, men en narcissist ska alltid vara i kontroll och makt. Därför lockar bara jobb där det finns prestige och pengar. När det väll kommer till att landa på jorden så börjar Rask spela offer och använder psykisk ohälsa som orsak. Av alla dessa år så tror jag detta aldrig kommer ändras, han återfaller alltid in i samma beteende. Äpplet faller inte långt ifrån trädet stämmer in ganska bra. Han är inte så olik sin farsa som han tror. Jag tror BB verkligen behöver vård om jag ska vara ärlig. Rask behöver hjälp på riktigt om en hjälpen kan hjälpa. Man måste vilja förändra sig och inte bara en göra det för en liten stund för att göra följare nöjda och glada. Ni ser ju själva han återfaller in i samma beteende för att han blir uttråkad och ostimulerad...för varför skulle han annars göra det?
Citera
2022-02-20, 17:40
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....

Irl skratt!

Vi som har en myndighet för det mesta kanske skulle starta upp örfilningskliniken för söndercurlade barn och underutvecklade vuxna.

Nu blir det snart en krasch igen med tillhörande gråtvideos där han berättar hur han gråter i timmar... torkat så mycket tårar att det uppstår skavsår under ögonen, ångesten så hög att han varit sängliggande en vecka, tur han har Therese som kan klappa på honom mellan panikångestattackerna, Bajsbaronen, vilken enorm förebild för sina 3 barn som vågar visa sina känslor helt obehindrat.
Citera
2022-02-20, 18:34
Medlem
När gjordes videon om Chrill* ? Är det nyligen, tog han bort videon?
Citera
2022-02-20, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen

Om jag inte minns helt fel var det i somras i augusti han gjorde videon. Tror den åkte ner dagen efter eller så.
Citera
2022-02-20, 18:38
Medlem
Citat:
Om jag inte minns helt fel var det i somras i augusti han gjorde videon. Tror den åkte ner dagen efter eller så.

Ok narcissisten står inte för sina videos...det är därför han tar bort dem!
Citera
2022-02-20, 19:04
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Det var i samband med den massiva kritik han fick för att ha lurat Ulf.
3/10 2021
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-02-20 kl. 19:07.
Citera
2022-02-20, 19:45
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Åh jävlar!
Ruggig jävla skämskudde på den!
BB's gråtande skulle absolut INTE generera en plats på någon som helst scenskola i detta land.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in