2022-02-12, 15:01
Ett färgsprakande självmord!

tisdag*19*augusti*2014,*22:43

ÄNTLIGEN börjar dagarna bli mörkare, kallare, blåsigare, och framförallt mysigare!

NU börjar jag leva igen, efter en fruktansvärd sommar i ide, fylld utav solsken, glass och annat trams.

Men nu är det dags, för långa promenader på höstkvällarna, luften blir kallare, doften av "bonfires" fyller luften, månen och stjärnorna lyser klarare, vackra löv färglägger marken, naturen begår ett färgsprakande självmord helt enkelt, musiken blir bättre och känslorna blir mer intensiva, gosa till det hemma, tända ljus precis överallt, lyssna på någon mysig musik, Frank Sinatra eller min personliga favorit Amy Macdonald, dricka en stor kopp kaffe/te och bara njuta av att höra vinden vina och regnet smattra på fönsterbläcket.

ÄNTLIGEN!

Här är en låt om hösten, gjord av mig naturligtvis! =)*

En äkta kickassdaddy som lever för sina barn och familj...
Citera
2022-02-12, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
[]Jag spyr fan på er, "bloggare"!

torsdag*9*november*2017,*22:01

Seriöst, fan vad trött jag blir.
Jag gillar att blogga, just för att jag kan visa folk vem jag VERKLIGEN ÄR, och vara ärlig, ångest, panikattacker, stora snusar och frukost på muggen, så som livet faktiskt ser ut.

Jag tror att laddar man inte upp annat än bilder på sin nya Rolex, sin kungliga frukost eller sitt nya klädinköp för ett antal tusen kronor så är det för att man inte är trygg i sig själv, man måste ha all denna skit men framförallt, visa upp den!
För att ge sken av att vara bättre än vad man är.
Efter att ha bläddrat runt bland alla bloggar här på Nouw upptäckte jag att i princip varenda blogg ta mig fan är på detta viset, och jag spyr!
Var är det unika i din blogg lixom, verkligen alla bloggar ser ut såhär, hjärndött!
Varför skall man ge sken av att vara något eller någon man inte ens är? Varför?
För oavsett vad så är den den du är och ingen annan när du lägger dig på kvällen, oavsett vad du ger sken av att vara.
Du är en hudsäck full med blod, inälvor och skit precis som alla andra.
Nu blev jag lite gladare, kände bara att jag ville ge en känga i arslet till alla dessa bloggar som visar upp sina fantastiska liv.

Var genuin, ärlig och visa upp vem du VERKLIGEN är bakom fasaden istället, annars blir din blogg inte något annat än en kopia av alla tusentals andra bloggar, helt befriad ifrån genuinitet.

Tror det skulle ge en redan populär blogg mer följare och läsare.

Så ers kungliga höghet, kliv nu ned ifrån era höga, vita jävla hästar, klättra över era fasader och visa upp er som dom ni är istället.
Hellre ogillad för den man är än omtyckt för någon man inte är

Ja, varför ska han själv blogga och vad är det för bild han tänkt att han förmedlar egentligen??

Undra om han har svaret på det nu? när han själv vart en ''sån''.
rask har väl varit den som ljugit och varit med ogenuin på youtube. Vem han verkligen är har han ju dock visat upp, på fyllan.
Citera
2022-02-12, 15:27
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Händer det något spännande på IG då? fem dagar sen uppladdat på ''huvudkanalen'' och 10 dagar sen på skvallerbyttan.
Förbluffas fortfarande över att han inte lägger energi på det som faktiskt kan generera pengar, hans kanal.
Har sagt det förr varje gång hans kanal går skit då går han under jorden och tar en pause.
när det går ''bra'' när han har någon att hänga ut, då matar han ut videos varje dag.
även om han bara laddar upp skit klipp på 10 minuter, vad som helst så genererar ju det i alla fall någon form av visningar som genererar pengar. går man in på socialblade så har han haft 3.5k visningar dom senaste 30 dagarna, det räcker knappt till ett paket dennis korv. tror att 2022 kommer bli ett större ekonomisk haveri än 2021 för familjen rask i trosa.

Bara reklam för podden och han undrar vad folk tycker om den. Liten snutt på när A står och dansar och håller i sig i bordet, hon brås på far tror han. Och den vanliga att folk ska bekänna hemligheter...
Vart är dagens lovade äventyr med E?

Han går nog som du säger under jorden en stund och "tänker om". Hur ska han lägga upp att han redan tröttnat på skvallerfittan osv osv. Och deklarerar samtidigt hans nya fantastiska satsning!!

Året startade med Jesus, vloggar och jobbsökande. Sedan gled han lite av banan och hängde ut lite folk och drog på sig nya soc.anmälningar. Tog snabbt nya tag och blev PRIVAT, vegan och nyhetsankare på Skvallerfitta-kanalen. Tröttnade på någon minut och blev poddfantast med andras innehåll, och börjar tigglajva igen på kvällarna. Vi är bara någon månad in på året... Hur fan orkar människan??
Citera
2022-02-12, 15:35
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Ja just ja, 15k klockan som kosta 3k på avbetalning +påminnelse avgift. Har inte sett till den. Den försvann.

Detta var en Mich*l Kors..
https://streamable.com/b1nywh
Citera
2022-02-12, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Bara reklam för podden och han undrar vad folk tycker om den. Liten snutt på när A står och dansar och håller i sig i bordet, hon brås på far tror han. Och den vanliga att folk ska bekänna hemligheter...
Vart är dagens lovade äventyr med E?

Han går nog som du säger under jorden en stund och "tänker om". Hur ska han lägga upp att han redan tröttnat på skvallerfittan osv osv. Och deklarerar samtidigt hans nya fantastiska satsning!!

Året startade med Jesus, vloggar och jobbsökande. Sedan gled han lite av banan och hängde ut lite folk och drog på sig nya soc.anmälningar. Tog snabbt nya tag och blev PRIVAT, vegan och nyhetsankare på Skvallerfitta-kanalen. Tröttnade på någon minut och blev poddfantast med andras innehåll, och börjar tigglajva igen på kvällarna. Vi är bara någon månad in på året... Hur fan orkar människan??

han tigger inte på live kanalen eller? utan på huvudkanalen? ännu ett brutet ''löfte''.
löftebaronen
Citera
2022-02-12, 15:41
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ut på äventyr... antagligen har morfar inte kunnat ha E som brukligt, så superfarsan tar väl tillfället i akt och grejjar någonting åt sig själv, E får hänga med, det lär komma dokumentation på räkmacka eller glass..

Tyvärr har du nog rätt. Raskens behov går först. Han gör inget för barnens skull, utan bara om han själv är på humör och vill.

Tänkte på det med att morfar har E varje helg. Visst kan det vara både roligt för barnet och behövas den hjälpen för en småbarnsfamilj. Men tänker på hur det känns för E att det är just VARJE helg. Och bara just han. Kanske känner sig ivägskuffad? Hoppas verkligen jag har fel där.
Citera
2022-02-12, 15:45
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
han tigger inte på live kanalen eller? utan på huvudkanalen? ännu ett brutet ''löfte''.
löftebaronen

Senaste kvällarna har tiggandet varit på huvudkanalen. Haha ja han är så pålitlig med allt. Men han vill inte förlora trovärdig pga dem han hängde ut häromveckan var det han sa va?

Snälla Therese hur orkar du?
Citera
2022-02-12, 15:46
Medlem
Citat:
Tyvärr har du nog rätt. Raskens behov går först. Han gör inget för barnens skull, utan bara om han själv är på humör och vill.

Tänkte på det med att morfar har E varje helg. Visst kan det vara både roligt för barnet och behövas den hjälpen för en småbarnsfamilj. Men tänker på hur det känns för E att det är just VARJE helg. Och bara just han. Kanske känner sig ivägskuffad? Hoppas verkligen jag har fel där.

agerar Ts mor och far föräldrar lite som en stödfamilj åt E? kan förstå att E vill komma iväg och få någon form av fadersgestalt då inte rask finns där, och att han kommer till ett hem där han kan få lite eget space än i skokartongen. Rask har ju själv sagt att hans familj inte motiverar han, då finns han knappast där för dom, och E kanske behöver den uppmärksamheten. fredrik fanns inte där för rask & ludde, rask finns inte där för sina barn, vore ju inte helt konstigt.
Citera
2022-02-12, 15:49
Medlem
efftolvs avatar
Citat:

Jag tror grabben bara njuter, eget rum, en mer habil och lugn miljö.

Han kanske kan bo där lite längre perioder med framöver.
Citera
2022-02-12, 15:58
Citat:

Det verkar inte bättre. Det är morfar som avlastar familjelyckan genom att ha E, aktivera med tex badhus osv.
W sa i någon video, "jag vill också sova hos morfar" pappakickass klappade honom på huvudet och mumlade ja, det ska du få sen...
Att E kan känna sig bortvald, oönskad osv, är hemskt.
Skaffa inte barn om du inte orkar ta hand om dem. Det är vidrigt att bevittna.
Rasken som basunerat ut och tillskrivit Tessan och E diagnoser, där det inte var bekräftat, endast påbörjat utredning om ens det..
E konkurrerar med kickaset så då får han "simma ur bild"
Citera
2022-02-12, 16:06
Citat:
Undra om han har svaret på det nu? när han själv vart en ''sån''.
rask har väl varit den som ljugit och varit med ogenuin på youtube. Vem han verkligen är har han ju dock visat upp, på fyllan.
Gällande fylla, är det tragiskt att bevittna vad som betyder mest i idiotens liv..
Jag kan inte lägga in bilder, så jag har filmat ett urval, från bloggen...
https://streamable.com/kihbk7
Citera
2022-02-12, 16:39
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Detta var en Mich*l Kors..
https://streamable.com/b1nywh
Så han har bantat och trixat med dieter sedan minst 2014.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in