Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
I en perfekt skulle såna som Rask kastreras, förstår inte hur man kan tillåta dylika avskräden att fortplanta sig.
Angående hans mammas cancer låter det jättepositivt, det sjuka i det hela är hur många gånger luffaren försökt tillskansa sig sympatier genom hennes sjukdom.
Skulle inte förvåna mig om han använde det som ursäkt till att inte börja jobba heller. Fattar inte Thessan vilken luffare han är? Hoppas soc gör något drastiskt snart, den där miljön är allt annat än bra för små barn, BB hör hemma på en låst Institution, frågan är bara om det blir fängelset eller psykvården som får ta hand om honom.
Har du hört något mer om åtalet? Om detta går till domslut kan det bli en chans för Therese att starta om på ny kula.
Jag tror hon stänger av om jag ska vara ärlig. Sopar banan för curlingklotet, minimera hans utbrott och psykiska ohälsa.
Hade hon inte blivit gravid, skulle rasken fått bo med farsan och apan. Tre generationer..
Tessan är medberoende och jag tycker det verkar som om hon gett upp. Häller i sig nocco och sockerfri läsk.
Hittade ett inlägg i bloggen, där rasken i skrattande ton, deklarerade att T åkt till sina föräldrar för att få sova ut, eftersom han stör hennes nattsömn när han är vaken..
Hennes mammadagar bör ha tagit slut, pappaledigheten blev det inget med.
Det kliar i kroppen av frustration över oviljan, passiviteten hos föräldrarna. Att ligga i soffan hela dagen, med tvn som barnvakt, grabbarna har tvspel i cellen, det är tragiskt. Missär.
Socialtjänsten har inte tagit anmälningarna på allvar. Jag kan förstå om de inte vill ha med rask att göra, när han kommer skrikande med sina prints om pattknullaren och allt trams. Han tycker att han är en cool kille, men han är en patetisk gubbe som vägrar ta ansvar.
Hade inte frivården fått en orosanmälan också i förra vändan? Får kolla i hans smiskpåstjärteninlägg från när han ägde sin tråd 😂😂😂😂
Åtalet är på gång, som jag förstod det.
Kan tänka mig att de kanske utreder lite mer grundligt.
Det blir ju mer allvarligt då det är precis samma sak som han dömts för.
Dessutom så ljög han ju om corona stoppade honom från att ta sig till tingsrätten. Han ska fan hämtas och forslas med poliseskort så det blir ett slut på fjanterierna