2022-02-01, 08:56
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Så nu gråter hon ut i Expressen alltså.

Jo, man går verkligen på knäna när man går till frisören varje månad, solar solarium, käkar på krogen varje vecka, åker utomlands två ggr/år. Käkar absurda mängder mat mm

Det är ett riktigt fattigt liv må jag säga.

Dessutom valde hon två års timeout innan pandemin, då funkade det ekonomiskt.
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2022-02-01 kl. 08:59.
Citera
2022-02-01, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Nu ljuger TookAnna ut i Expressen Minsann så kan hon ta andra jobb!!!! Tillåt mig att skratta Tråkigt att inte Expressen kollar upp Tookets IG där hon i ett starkt statement INTE vill jobba med någonting annat än att vara artist . Patetiska kärring
Nej Anna book är Ingen kärring.
Hon är en riktig fin kvinna.

Hon var ju med i tv nyss..
Citera
2022-02-01, 09:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad

Jo, man går verkligen på knäna när man går till frisören varje månad, solar solarium, käkar på krogen varje vecka, åker utomlands två ggr/år. Käkar absurda mängder mat mm

Skulle det inte vara på tiden med ett riktigt jobb för henne? Hur länge ska man liksom kunna leva på en låt från 80-taler som dessutom inte ens var så bra?
Citera
2022-02-01, 09:31
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad

Hon skröt om att hon hade planerat för pandemin. Ingen trodde på henne, men ändå. Den har ändå inte gjort någon skillnad.
Nu påstår hon att hon inte kan arbeta för hon är en kändis. Visa mig den jobbansökan så tror jag på det. Hon är bara lat.
Citera
2022-02-01, 09:42
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon skröt om att hon hade planerat för pandemin. Ingen trodde på henne, men ändå. Den har ändå inte gjort någon skillnad.
Nu påstår hon att hon inte kan arbeta för hon är en kändis. Visa mig den jobbansökan så tror jag på det. Hon är bara lat.

Linda Rosing lyckades skaffa ett jobb i hemtjänsten. Linda Bengtzing har arbetat med catering utanför Melodifestivalen. Osv. Faktum är att de flesta artister i Sverige inte försörjer sig exklusivt på artisteriet då det är en väldigt liten marknad. Det har liksom inte varit många år av dom där 37 åren då Anna realistiskt hade kunnat försörja sig själv på enbart artisteriet utan det är Mehmet / socialen / Roberto / Roberto Senior som försörjt Anna.
Citera
2022-02-01, 09:56
Medlem
Märkligt
Anna la ut massa hyllningar hon fick från följare på DM men inga namn eller så

Men Cmore hyllade henne då passade det att lägga ut avsändare,om det nu stämmer fan vet
Citera
2022-02-01, 09:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Märkligt
Anna la ut massa hyllningar hon fick från följare på DM men inga namn eller så

Men Cmore hyllade henne då passade det att lägga ut avsändare,om det nu stämmer fan vet
Hyllningarna är författade av en som heter Book.
Citera
2022-02-01, 10:00
Medlem
Nu tackar hon "Beatrice" på CMore. Men läser man mellan raderna så är det så att Anna taggade CMore och då brukar de svara upp. Tillhör god ton. Att sen Anna repostar är ju för att visa oss troll....Att CMore är artiga. Så det är inte så att CMore spontant hyllar en genuint äkta karaokekärring....
Citera
2022-02-01, 10:03
Medlem
Anna Book har arbetet en del som röstskådespelare (dubbning). Jag antar att det är bra betalt.

https://www.dubbningshemsidan.se/rec...php?person=883
Citera
2022-02-01, 10:33
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Nu ljuger TookAnna ut i Expressen Minsann så kan hon ta andra jobb!!!! Tillåt mig att skratta Tråkigt att inte Expressen kollar upp Tookets IG där hon i ett starkt statement INTE vill jobba med någonting annat än att vara artist . Patetiska kärring

AB har någon gång tidigare förklarat att hon inte kan ta ett vanligt jobb på typ ICA eller coop eftersom det skulle komma så många nyfikna dit. Hennes "kollega" Camilla Henemark har sagt något liknande när det gick utför med hennes karriär.

Bägge damerna var en gång i tiden (slutet av 1980- början av 1990-talet intervjuade i ett popprogram på SVT ("Listan"?) där de beklagade sig över att de hade varken skivkontrakt eller jobb i Sverige men att deras skivor sålde bra utomlands.

-Så ni är större utomlands än i Sverige, frågade programledaren förvånat och båda nickade instämmande "ja".

Fler här som minns den intervjun i det programmet?
Citera
2022-02-01, 10:37
Medlem
Expressens journalistiska integritet är i princip icke existerande så det är den perfekta tidningen att ljuga sig blå i.
Citera
2022-02-01, 10:46
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Anna är inte den som inte smashar på en upplagd boll. Nu fick hon en strålkastare på sig och utnyttjar såklart sina 5 minuter.

Hon vill ju bli castad till fler TV-program, inget annat.

Det råder hybris i hemmet nu.

Kanske Robban får sex och inte bara mat?
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2022-02-01 kl. 11:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in