2023-04-27, 18:05
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
I’m seeking here! I’m seeking there! I’m seeking everywhere! But no nasty short fat lady was there
Hahaha!
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ibland så ifrågasätter folk varför jag följer Anna Book. Och ärligt talat gör jag det själv ibland. Men sedan landar denna typen av bomb.

Anna, om du nu har problem med sociala medier varför slutar du bara inte?
Brainstormar lite. Vi försöker väl alla bara förstå hur hon tänker?

Jag tror Anna är van att få styra och ställa i sin egen lilla värld. Folk omkring henne inser att det blir lugnast så.
Hon blir liksom aldrig utmanad eller ifrågasatt i verkliga livet.

Vi som inte är lyckliga nog att få umgås med henne, inser kanske inte varför man ska dansa efter hennes pipa?
Vi drabbas ju som mest av en våg av visdomsord, när hon inte fått sin vilja fram.

Det blir nån slags kulturkrock där:

Anna är van att veta bäst och få sin vilja fram hemma, så varför skulle hon inte kunna styra internet dit hon vill också?

Hon inser kanske inte att hennes skräckvälde bara sträcker sig över Suckunge och IG:s blockfunktion
Citera
2023-04-27, 22:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Hahaha!

Brainstormar lite. Vi försöker väl alla bara förstå hur hon tänker?

Jag tror Anna är van att få styra och ställa i sin egen lilla värld. Folk omkring henne inser att det blir lugnast så.
Hon blir liksom aldrig utmanad eller ifrågasatt i verkliga livet.

Vi som inte är lyckliga nog att få umgås med henne, inser kanske inte varför man ska dansa efter hennes pipa?
Vi drabbas ju som mest av en våg av visdomsord, när hon inte fått sin vilja fram.

Det blir nån slags kulturkrock där:

Anna är van att veta bäst och få sin vilja fram hemma, så varför skulle hon inte kunna styra internet dit hon vill också?

Hon inser kanske inte att hennes skräckvälde bara sträcker sig över Suckunge och IG:s blockfunktion

Hennes galna skräckvälde har skrämt bort alla hennes vänner och har tystat hennes familj.
Citera
2023-04-28, 08:51
Medlem
Så här sjunger Håkan Hellström på sitt nya album -
”Så var är sångaren i ett band på väg upp en gång.
Han var en legend in his own mind
men slog aldrig riktigt igenom.
Beskyllde världen för att
va en konspiration
Alltid nån annans fel att han inte
nått stardom
Spårade ur, spred lögner om alla”
Ur Håkan Hellströms album
”Poetiska försök” 2023
Citera
2023-04-28, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hon fick givetvis en förfrågan men var såå upptagen med att jobba så hon valde att tacka nej........
Eller?
Javisstja! Så var det förståss Eller..kanske på något hemligt möte
Citera
2023-04-28, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Grattis Anna Book!

Nu har din alldeles egna tråd på Flashback kommit upp i 6.000 sidor med sammanlagt 72.000 inlägg. Forumets överlägset största tråd i kategorin "kändisskvaller".

Hurra! Hurra! Hurra!

Hipp hipp hurra Tooket Stolt över dig 👏 Nu ser vi fram mot 6000 nya inlägg om ditt fantastiska liv
Citera
2023-04-28, 11:00
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Grattis Anna Book!

Nu har din alldeles egna tråd på Flashback kommit upp i 6.000 sidor med sammanlagt 72.000 inlägg. Forumets överlägset största tråd i kategorin "kändisskvaller".

Hurra! Hurra! Hurra!

Herregud, detta är ändå mäktigt! Jag tror ändå att Ers Hemskhet själv kommer att fira detta med en extra portion under dagen...
Citera
2023-04-28, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Herregud, detta är ändå mäktigt! Jag tror ändå att Ers Hemskhet själv kommer att fira detta med en extra portion under dagen...
Jaa nu ska detta firas med med god o fet mat 🎉🎉🎉
Citera
2023-04-28, 13:40
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Dubbel mosbricka med 2kilo räksallad
Citera
2023-04-28, 13:42
Medlem
Poisonouss avatar
E-dokument underskrivet via Scrive, samt något kryptiskt meddelande om att "delad glädje är dubbel glädje" och att Tunnan är glad för någon annans skull idag, snarare än sin egen (för omväxlings skull antar jag).

Kan det vara haklöse som signat på egen lägenhet och föräldrarna får stå med som typ borgenärer?
Citera
2023-04-28, 13:52
Nu har hennes traumafärd uppmärksammats i hänt🙏
Citera
2023-04-28, 17:37
Medlem
TPLs avatar
Ska hon opereras?
"Äntligen...eller vad ska man säga 🏥 "

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9MjE5Mjlk
Citera
2023-04-28, 19:17