Citat:
Ursprungligen postat av
Pianotangent
Hahaha samma jävla linda överallt och har hon en linda UTANPÅ byxorna jag döööör
Tack för snygg sammanställning! Ont, hög smärttröskel i helvete heller!
Man lindar inte svullna knän som Anna gjort på flera bilder. Det finns färdiga stöd som bara har en liten rund öppning över knäskålen, ungefär 5 cm i diameter. Anna lindar lår och underben.
Nån borde ge ut en tjock (!) bok om Annas alla sjukdomar. "Blod som forsar"... Hann koagulera innan hon hann ta foto. Jösses.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blomman987
I hennes inlägg att hon är sjuk svarar hon såhär på en kommentar "inte ens världens bästa honung hjälper på detta.... kommer krävas antibiotika och förmodligen hjälp att tömmas. Men tack för vänligheten 🙏🏼"
Är det hennes bröst hon pratar om?
Minns att hon berättade in live den sommaren hon körde så mycket live, sommaren 2021 tror jag, att hon på julafton, födelsedagen eller något hade haft jätteont i bröstet, det var varmt och dom var tvungna att tömma det på var, antar jag?
Har för mig hon grät när hon berättade om händelsen.
Ja, det stämmer! Det var för känsligt att gå in på detaljer men var ett "kvinnoproblem" enligt Anna då och att hon eventuellt skulle opereras men hade fått tid att tänka igenom först.
Antagligen har det föreslagits att plocka ut silikonet men Anna väljer antibiotika som lösning på problemet. Gissar att hon förvägrats det och därför varit missnöjd med vården.