2023-02-28, 16:27
Medlem
I hennes inlägg att hon är sjuk svarar hon såhär på en kommentar "inte ens världens bästa honung hjälper på detta.... kommer krävas antibiotika och förmodligen hjälp att tömmas. Men tack för vänligheten 🙏🏼"

Är det hennes bröst hon pratar om?
Minns att hon berättade in live den sommaren hon körde så mycket live, sommaren 2021 tror jag, att hon på julafton, födelsedagen eller något hade haft jätteont i bröstet, det var varmt och dom var tvungna att tömma det på var, antar jag?
Har för mig hon grät när hon berättade om händelsen.
Citera
2023-02-28, 16:49
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Hahaha samma jävla linda överallt och har hon en linda UTANPÅ byxorna jag döööör

Tack för snygg sammanställning! Ont, hög smärttröskel i helvete heller!
Man lindar inte svullna knän som Anna gjort på flera bilder. Det finns färdiga stöd som bara har en liten rund öppning över knäskålen, ungefär 5 cm i diameter. Anna lindar lår och underben.

Nån borde ge ut en tjock (!) bok om Annas alla sjukdomar. "Blod som forsar"... Hann koagulera innan hon hann ta foto. Jösses.

Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
I hennes inlägg att hon är sjuk svarar hon såhär på en kommentar "inte ens världens bästa honung hjälper på detta.... kommer krävas antibiotika och förmodligen hjälp att tömmas. Men tack för vänligheten 🙏🏼"

Är det hennes bröst hon pratar om?
Minns att hon berättade in live den sommaren hon körde så mycket live, sommaren 2021 tror jag, att hon på julafton, födelsedagen eller något hade haft jätteont i bröstet, det var varmt och dom var tvungna att tömma det på var, antar jag?
Har för mig hon grät när hon berättade om händelsen.
Ja, det stämmer! Det var för känsligt att gå in på detaljer men var ett "kvinnoproblem" enligt Anna då och att hon eventuellt skulle opereras men hade fått tid att tänka igenom först.
Antagligen har det föreslagits att plocka ut silikonet men Anna väljer antibiotika som lösning på problemet. Gissar att hon förvägrats det och därför varit missnöjd med vården.
Citera
2023-02-28, 17:13
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Om hon har tillgång till internet kan hon söka på 1177 och läsa sig till vad hon kan göra själv och NÄR man bör söka vård.
Hon kanske inte kan ringa dit, kanske är blockad där efter att ha ringt för många gånger?
Hon kan ju ta en skärmdump på en streetviewbild på valfri närakut - som hon gjorde när dom bodde i Solna. Just den Anna la upp bild på råkade ha stängt den dan Anna påstod att hon varit där...
Men hon har säkert egen nyckel.

Ja det tänkte jag inte ens på 🙈 gpr givetvis utmärkt att läsa på 1177. Hon är säkert blockad
Citera
2023-02-28, 17:18
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Stackars Anna.
Här ett axplock på en del trauman hon tvingats genomlida under åren.

https://postimg.cc/gallery/Kx5jGxV

Stackars Anna, aldrig har någon annan upplevt samm smärta som henne. Roligt att hon alltid måste poängtera hur lite hon orkar äta...

När ska Anna begripa att en stor del av hennes ständiga ömma knän och vise versa beror på vikten
Citera
2023-02-28, 18:21
Medlem
Den roligaste bilden tycker jag den är där hon har stuckit sej på en tagg. Torka bort blodet så blir det bara en liten prick kvar men den kan säkert göra jätte-ont på Anna ändå.
Citera
2023-02-28, 20:54
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/VXStwGQ

https://postimg.cc/gallery/Wh4zDb9

Ingen undkommer Annas vård och man undrar ju onekligen vilken mamma som hade kommit på tanken att lägga ut sådana här bilder.
Åka ambulans för att man klämt ett finger 🙄
Men hon är ju en sådan fin och älskvärd person - fast hon var en ko (Ferdinand 😉 )
Citera
2023-02-28, 21:02
Medlem
Citat:
Stackars Anna.
Här ett axplock på en del trauman hon tvingats genomlida under åren.

https://postimg.cc/gallery/Kx5jGxV

Nej ditt knä är inte svullet. Det kan inte vara så att du är korpulent?
Citera
2023-02-28, 22:05
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Man åker inte ens till vc för minsta lilla, det är som sagt en influensa således bara att vila. Vill man ha mer matnyttiga tips om inflammationen ringer man 1177 för direkta råd eller så kontaktar man sin vc. Det är tack vare sådana som anna som gör att köerna till vård är långa, söker akutvård för minsta lilla och begär omedelbar hjälp

AB ringer "sin" doktor, kanske det är Dr Dengroth?
Citera
2023-02-28, 22:38
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
https://postimg.cc/gallery/VXStwGQ

https://postimg.cc/gallery/Wh4zDb9

Ingen undkommer Annas vård och man undrar ju onekligen vilken mamma som hade kommit på tanken att lägga ut sådana här bilder.
Åka ambulans för att man klämt ett finger 🙄
Men hon är ju en sådan fin och älskvärd person - fast hon var en ko (Ferdinand 😉 )

Visst man kanske inte bara kan lämna en julshow man själv deltar i men inte hade jag lagt upp ett dylikt inlägg om min sambo hade råkat ut för en olycka. Sen den där tillgjorda plutminen, vad är syftet? Åka till sjukhus för att man har feber, vaka över honom hela natten. Lämna honom ifred och låt karlstackarn sova.

Fota när ambulans kommer och åker, människan är totalt gränslös
Citera
2023-02-28, 22:50
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
AB ringer "sin" doktor, kanske det är Dr Dengroth?

Måste vara en tålmodig jävel som står ut med tookan
Citera
2023-02-28, 23:30
Medlem
GodSosses avatar
Anna Book

Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Måste vara en tålmodig jävel som står ut med tookan

Dr Dengroth in person:
https://www.youtube.com/watch?v=mKV3U38yTRE
Senast redigerad av GodSosse 2023-02-28 kl. 23:32. Anledning: Felpost
Citera
2023-03-01, 00:40
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Man lindar inte svullna knän som Anna gjort på flera bilder. Det finns färdiga stöd som bara har en liten rund öppning över knäskålen, ungefär 5 cm i diameter. Anna lindar lår och underben.

Nån borde ge ut en tjock (!) bok om Annas alla sjukdomar. "Blod som forsar"... Hann koagulera innan hon hann ta foto. Jösses.

Ja, det stämmer! Det var för känsligt att gå in på detaljer men var ett "kvinnoproblem" enligt Anna då och att hon eventuellt skulle opereras men hade fått tid att tänka igenom först.
Antagligen har det föreslagits att plocka ut silikonet men Anna väljer antibiotika som lösning på problemet. Gissar att hon förvägrats det och därför varit missnöjd med vården.
Om det är så illa att hennes byst ofta blir inflammerad, och hon trotsar rekommendationer att plocka ut implantaten, så är det ju ändå ett bra betyg till dom i vården, som inte tillåter henne att abonnera på antibiotika

Samtidigt kan jag förstå hennes synvinkel. Hon är ju förstås rädd att förlora sin status som sexsymbol om hon plockar ut silikonet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in