Citat:
Ahh, du ÄR alltså en månlandningsförnekare. Jag som ett ögonblick trodde vi hade en seriös diskussion där du på något märkligt vis försökte påtala det orimliga med foton från jorden på månbilen, med någon sorts negativ logik.Du är helt ute och cyklar. Att kalla någon som ställer kritiska frågor för lågintelligenta och misslyckade, är inget tecken på hög intelligens.
Fast dina "intelligenta" åsikter får stå för dig.
Då får du gärna länka till bilderna av månbilen på månen, eller månlandaren. Gärna från avstånd (ovanifrån).
Fast dina "intelligenta" åsikter får stå för dig.
Då får du gärna länka till bilderna av månbilen på månen, eller månlandaren. Gärna från avstånd (ovanifrån).
Ok, då vet jag. Du är en av dem som påstår något, men som inte kan leverera och i stället förskjuter bevisbördan till den som inte har någon.
Varför ljuger du? Jag har aldrig någonsin, någonstans, kallat någon som ställer kritiska frågor för "lågintelligenta" eller "misslyckade". Att ställa kritiska frågor är en fundamental grund inom all kunskapsteori. Det jag talade om var konspirationsdårar. De är helt utanför kritiskt tänkande och ställer inga som helst "kritiska frågor". De ställer frågor som är konstruerade för att inte ha ett svar, och frågorna är ledande i syfte att driva en agenda. Dvs, de är inte ärligt ställda.
Exempelvis har du inte kvitterat att du förstått det meningslösa i att "kräva" bilder på månbilen från jorden och att det är lika idiotiskt som att kräva en "crokoduck" eller "en schimpans som föder en människa". Något som kreationister gör, trots att de i bakhuvudet vet att det inte är så det funkar, det inte är så det går till. Agendan är, när någon som begriper vetenskap ärligt säger "det finns inte, för det går inte" så ska man säga "aha, evolution är alltså bluff".
Samma här. Optikens fundamenta kan spåras tillbaka till åtminstone 1600-tal och det är fullt begripligt varför en digitalkamera inte kan upplösa något som bara är några meter långt på månen.
Du kan ju förvissa dig om detta själv, genom att försöka upplösa något annat på månen som är 2 meter långt eller liknande. Men, det kommer du ju inte att göra.