2022-01-11, 10:53
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Jag har oxå tänkt denna tanke att han är ovetandes om vad hans fru skriver på sociala media. Men å andra sidan har han själv deltagit i hennes livar och även beskådat! Är det så att han tillämpar struts-mentaliteten? Eller är han så retarderad att han helt enkelt inte förstår allvaret
Det mesta tyder på att han inte förstår allvaret och att allt är guld och gröna skogar.
Citera
2022-01-11, 10:56
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Jag har oxå tänkt denna tanke att han är ovetandes om vad hans fru skriver på sociala media. Men å andra sidan har han själv deltagit i hennes livar och även beskådat! Är det så att han tillämpar struts-mentaliteten? Eller är han så retarderad att han helt enkelt inte förstår allvaret

Där tror jag faktiskt att Anna cementerat/bankat in i Robbans huvud att hon alltid har rätt.

Vad jag funderade över är inläggen som raderas.

Är det efter en diskussion? Isf så missar han massor… alt. han gör allt för att friden hemma ska bevaras.

Som utomstående ser allt skitknasigt ut. ( återknyter till diskussion om medberoende)
Citera
2022-01-11, 11:17
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Ja, det ska bli extremt spännande att se hur hon kommer att agera när Vicente väl går ur tiden.
Jag tvivlar på att det kommer att bli en trevlig syn.
Vad ska hon göra med pengarna menar du? Hon blir inte lyckligare.

Däremot så kanske hon kan hjälpa sina barn med boende och studier.

Det som blir självklart för Anna är att hon aldrig mer behöver känna stressen över att vara artist. Men det har ju funkat hittills.

( kanske får hon också äta helt obehindrat, samt köpa lakan och slippa tvätt?)
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2022-01-11 kl. 11:19.
Citera
2022-01-11, 11:21
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad

Det som blir självklart för Anna är att hon aldrig mer behöver känna stressen över att vara artist. Men det har ju funkat hittills.

Hon har fan aldrig varit någon artist. Tror du att hon kommer få vara med på stjärnorna på slottet som Carola?
Citera
2022-01-11, 11:22
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hon har fan aldrig varit någon artist. Tror du att hon kommer få vara med på stjärnorna på slottet som Carola?

Nej, det tror jag inte. Skrev ironiskt. Pengar löser inte hennes problem.
Citera
2022-01-11, 11:56
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Kan ju vara så att far och svärfar/farfar Vincent fördelar arvet själv... så att var och en får en del i hans arv..

Är han någon förmögen snubbe den här Vincent eller vad?
Citera
2022-01-11, 11:59
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Är han någon förmögen snubbe den här Vincent eller vad?

Knappast.

Han påstås äga en eller några lägenheter i Spanien och eventuellt en bostadsrätt i Stockholm.

Det är ingen som vet med säkerhet, de eventuella lägenheterna i Spanien kan vara timeshare och lägenheten i Stockholm kan vara en hyresrätt i en bostadsrättsförening.

Han kan ha tillgångar på några miljoner eller några hundra tusen.
Senast redigerad av trottwell 2022-01-11 kl. 12:04.
Citera
2022-01-11, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ja Roberto verkar ha lagt ner sociala medier.
https://www.facebook.com/roberto.toledano.758
Så uppenbart att det är Anna som skrivit inläggen på hans Facebook 😂 Min underbara, vackra fru osv. + ord med versaler 🙄
Citera
2022-01-11, 13:23
Moderator
oilslicks avatar
Jag har inte varit inne på hennes Insta på länge, men har hon gått ut och klagat på dom nya restriktionerna som Pernilla gjorde?
Hon brukar ju gilla att härma sin rival.
Anna grämer sig nog att inte hon var först så kulturministern hade ringt henne istället.

(Ja, jag vet att det aldrig skulle ske)
Citera
2022-01-11, 14:16
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad

Tror du på fullt allvar hon skulle hjälpa sina barn med boende och studier, det är Anna vi pratar om.

Barnen är dessutom iaf två av dem är vuxna och borde flyttat hemifrån för längesen. För studier finns csn.

Artist har hon som sagt aldrig varit, eller jo något år för 37 år sedan
Citera
2022-01-11, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bailey
Glömmer inte en instastory från när dom var i Spanien för några år sen, Robetto försökte trycka ner några Turkisk peppar i en flaska sprit men öppningen var för liten. Stackars Robetto fattade inte att det hade varit enklare att krossa godiset i en påse och sen hälla ner det i flaskan. Vet inte hur länge han satt och försökte trycka ner karamellerna i ett för litet hål.
Det är exempel på sånt som även Anna skrattar åt och liksom hänger ut på sociala medier, något kunnat vara okej om personen själv liksom kan skratta åt sig själv och bjuder på det … om det inte vore för att han med största sannolikhet har en intellektuell funktionsnedsättning. Att det liksom sannolikt inte bara var en såndär tankevurpa vi alla kan göra ibland.
Citera
2022-01-11, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Enligt Hitta.se så bor gubben i en bostadsrätt på 53 m2. Värderad till 5450000 kr.

Dessutom fotograferades Vicentes lgh i Spanien (en av dem?) inför kommande försäljning i somras.
Jag tror att Vicente redan nu hjälper till med ekonomin ibland. Roberto är ju enda barnet så det är inte så konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in