Citat:
Precis, man måste spela en tönt på en dejtingapp. Det är därför man aldrig ska visa sitt rätta jag för tjejer förens man kommit varrandra riktigt nära. Detta har jag lärt mig genom rutin. Har man varit tsm med en tjej ett tag o du vet hon tycker om dig, kan du i princip säga det mesta, förutom att du är nazist, och hon bryr sig inte nämnvärt. För hon tycker om dig alldeles för mycket vid det här laget. Tjejerna vet ju vilka män som är ledare som kan säga lite vad som helst. Det är rika snygga individer med typiskt look från rika områden som signalierar högstatus, musikfotbolls och hockeystjärnor, vita ariska bradpitt 10/10 fotomodeller.
Ser man medelmåttig ut, så kan man på en chattapp aldrig övertyga en tjej att man är ledare och frångå pk, utan man får snällt acceptera att ens främsta kort är att spela det långa spelet och vinna(om man är självsäker), för nej du får ingen förtur i början och kan komma undan med att vara grov i munn.
Det är nativt att tro att man med medelmåttigt utseende, eller säg att man är en 8/10 kan komma undan bara man är självsäker. Du måste som sagt vara det jag sa i första stycket.
Jag vet eftersom jag själv är en stabil åtta. Jag får väl 1-4 likes om dan, och har inga problem att träffa tjejer för fika uthomhus. Däremot är jag riktigt bitter att tjejerna enbart är 6-7, och att jag måste spela rollen som den seriösa killen. Jag vill också vara en toppman, som kan bygga ett harem med 8-10, och knulla nya tjejer varje dag
Jag har kommit fram till att tinderappen inte är mig värdig. Eftersom jag inte får lätta knull med 6-7 under min nivå, utan måste fjäska, så sänker jag bara mig själv ifall jag håller på med tinder. Bättre att ha värdighet och skippa då.
Som snygg åttapoängare, får jag dock horder av knulldejter i andra länder. Tinder funkar verkligen dåligt i sverige.
Ser man medelmåttig ut, så kan man på en chattapp aldrig övertyga en tjej att man är ledare och frångå pk, utan man får snällt acceptera att ens främsta kort är att spela det långa spelet och vinna(om man är självsäker), för nej du får ingen förtur i början och kan komma undan med att vara grov i munn.
Det är nativt att tro att man med medelmåttigt utseende, eller säg att man är en 8/10 kan komma undan bara man är självsäker. Du måste som sagt vara det jag sa i första stycket.
Jag vet eftersom jag själv är en stabil åtta. Jag får väl 1-4 likes om dan, och har inga problem att träffa tjejer för fika uthomhus. Däremot är jag riktigt bitter att tjejerna enbart är 6-7, och att jag måste spela rollen som den seriösa killen. Jag vill också vara en toppman, som kan bygga ett harem med 8-10, och knulla nya tjejer varje dag
Jag har kommit fram till att tinderappen inte är mig värdig. Eftersom jag inte får lätta knull med 6-7 under min nivå, utan måste fjäska, så sänker jag bara mig själv ifall jag håller på med tinder. Bättre att ha värdighet och skippa då.
Som snygg åttapoängare, får jag dock horder av knulldejter i andra länder. Tinder funkar verkligen dåligt i sverige.
Det var som mitt ex. Hon frågade mig om jag röstade på SD, varför vet jag inte. Kanske diskuterade vi något då. Efter jag svarat ja så reagerade hon inte nämnvärt, hon frågade bara varför jag gjorde det, sen var det inte mer med det. Då hade vi varit tillsamans i ett halvår. Hon tyckte om mig, väldigt mkt. Då var hon själv en Sosse. Några månader senare snackade vi om exakt samma sak som jag tog upp här i tråden, I chatten med den här stackars tindertjejen, om samkönade äktenskap. Då gick jag tom ännu längre med mitt ex, än vad jag gjorde med den här tindertjejen.. För då sa jag tom "Jag tänker på vad som är bäst för barnen, o då är det rimligt att man har en mamma o pappa". Mitt ex höll inte med, men hade viss förståelse.. Men brydde sig inte nämnvärt. Skulle jag sagt dessa sakerna till mitt ex under första veckan vi var tsm skulle vi aldrig fortsatt dejta. Vi var tsm ytterligare ett halvår sen innan jag gjorde slut.
Kvinnor är helt enkelt falska.
Ang fetmarkerade: Den här insikten har jag också kommit över...
Senast redigerad av Emoll 2022-01-06 kl. 22:00.
Senast redigerad av Emoll 2022-01-06 kl. 22:00.