Citat:
Ursprungligen postat av
TheReef
Är det inte menlöst att swipa när man ändå får en notis när någon gillat en? Även ifall man inte har köpt premium får man ju endå en notis om att någon swipat på en?
Vill inte låta otrevlig men kan du omformulera meningen på något sätt? Jag förstår verkligen inte din fråga. F.ö. menar du nog "meningslöst", då menlöst betyder "ofarligt".
Citat:
Ursprungligen postat av
gameboyguy
Efter veckor av försök har jag inte lyckats matcha någon av mina superlikes. Däckad efter jobb så vakna jag upp och pang! superlike match!
Där är hon, perfekt ålder, perfekt utseende som en gudinna, intelligent kort profil precis i min smak.
Hur fan ska man inleda detta nu då.
Gameboyguy är lite nervös nu. Ok kanske sätter henne lite på ett piedestal. Men vadan, attans vad den kemiska sörja vi egentligen består av kan forma sådana varelser.
Så ni matchade efter att du hade gett henne en superlike? Det är tufft att starta därifrån i så fall. Hon har redan ett sådant överläge, men jag hade inlett det så simpelt som möjligt och frågat hur läget vore. Är hon tillräckligt skön kommer hon att svara som en normal människa och konversationen kan flyta på.
Tycker annars att man skriver till den som har superlikat en. Hon tycker ju att du är tillräckligt snygg för att duga åt henne och hon har ju redan sett din superlike innan hon bestämde sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Talkthewalk
Man måste också förstå att alla inte har samma intentioner med tinder. En del är seriösa, en del är där för bekräftelse, en del skriver kanske för de inte har bättre för sig, en del kanske inte ens går igenom ifall de har 1000 meddelanden och därmed missar. Det mest bisarra jag hört ifrån en tjej jag träffa var att hon ibland inte ens gick in i chatten, för att hon ville få sin telefon att se populär ut. Dvs att själva app loggan i menyn på telefonen hade notiser med den röda siffer bubblan i hörnet(aktivitet) eller hur man nu ska förklara.
Sinnessjukt. Jag gjorde så en gång i mellanstadiet när jag skulle ta kort på min skärm, och hade då maxat aktivitetsfältet med MSN-konversationer för att se populär ut. Det var alltså när jag var runt 10 år gammal. Är den här tjejen också 10?