2022-01-06, 23:05
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
"Vi vill ha någon bra". Ofan. O du tror inte män helst vill ha det? Män tycker det är bra om de hittar en på samma nivå, o nöjer sig tom med de på lägre nivåer. Kvinnor ska ha toppskiktet. Tror dem. I konkurrens med 80% av de andra kvinnorna.

Du bevisar bara min poäng. De männen dög inte till dig. Eftersom du, likt andra, egentligen bara blir nöjd med toppskiktet.
Jasså, därför män uppträtt så illa under åren?
Citera
2022-01-06, 23:07
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Det sista där, det har vi ju försökt säga på 2000 sidor här nu. Nej.
På riktigt? Vad håller ni på och likear för då?

Ni får alltså bara respons. Som jag. Kanske två eller tre jag gillar. Resten går jag igenom men ett öga och gillar tillbaka ibland.

Men varför är ni så upptagna med nätdejtingen då?
Citera
2022-01-06, 23:08
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettingpro1
Jag tror jag ser ut som en typical Guy , därav dom få likesen
Kan likes någon som ser bra ut och fråga.
Citera
2022-01-06, 23:08
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Jag tror jag ser ut som en typical Guy , därav dom få likesen
Kan likea någon som ser bra ut och fråga.

Ska jag välja en typisk svensk välordnad eller en invandrare med den där g-stilen?
Senast redigerad av AdMortem 2022-01-06 kl. 23:11.
Citera
2022-01-06, 23:24
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Minns en rolig dejt jag hade för många år sedan. En tysk kvinna som jag träffade efter jobbet i stan. Av olika anledningar fann jag mig ganska direkt väldigt attraherade av henne. Efter vi gått ut från stället vi käkat på så stannade vi vid första rödljuset. Jag kollade henne i ögonen och sa "jag måste bara göra en sak", sen kysste jag henne. Sen fortsatte vi promenaden och kysstes kanske ett par gånger till. På vägen mot Karlberg station som hon skulle åka hem ifrån kom vi in på ämnet politik eller nåt, minns inte riktigt. Uppenbarligen var hon lite åt pk-hållet och hon frågade vad jag röstade på. Jag övervägde några sekunder fram och tillbaka vad ska jag säga. Men ljuga är inte min grej så jag sa Sverigedemokraterna. Hon bara stannade upp och tittade på mig, sa inget. Det var som att hon tänke "vad fan har jag gjort, kyssts med en nazist typ". Efter ett tag skojade jag och sa något i stil med "inget mer pussande?". Tror att hon inte svarade, bara tänkte. Vi fortsatte gå mot Karlberg. Sen när vi kom fram sa vi ändå till varandra att det var trevligt att ses, och jag gav henne en lång kyss till som hon inte motsatte sig. Efter det såg vi en tid framöver och vad jag minns pratade vi inte politik igen.

Ändå lite märkligt hur ni fortsatte ses efter det, med tanke på hur stelt det verkade blivit efter du sagt det. Var ju liksom som upplagt för att hon aldrig mer ville träffa dig haha
Citera
2022-01-06, 23:50
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
Galna är dom inte. Kvinnorna vill att alla gruppmedlar ska följa gruppkonsensus, vilket i sverige är PK.
Får mig direkt att tänka på uttalandet idag eller om det var igår från tjejerna i bandet "First aid kit" när Ulf Kristersson hade använt en av deras låtar i nånting "Vi är emot det för vi står upp för allas lika värde bla bla." Och de vägrade svara mer än så eller utveckla. Tjejer har ingen koll och kan inte argumentera för deras PK-åsikter. De har dem bara för att det är just "gruppkonsensus" Att dels hitta en tjej som är intresserad av dig är svårt öht. generellt. Att sen hitta en som inte blir galen för du säger en del sak som de inte ens kan argumentera om? Jättesvårt. När jag använde Tinder sist för några år sen träffade jag i stort sett bara öststatsbrudar. De är oftast inte galna SJW.

Går förvånansvärt bra för mig. Massa matchningar. Två som velat träffas idag redan. Tyvärr mår jag för dåligt både fysiskt och psykiskt just nu för att träffa någon men kul att få lite bekräftelse och hoppas jag mår bättre så kanske man kan i framtiden utan att ha panikattacker. Så bara för man ser bra ut behöver man inte nödvändigtvis ha det lättare.
Citera
2022-01-06, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Får mig direkt att tänka på uttalandet idag eller om det var igår från tjejerna i bandet "First aid kit" när Ulf Kristersson hade använt en av deras låtar i nånting "Vi är emot det för vi står upp för allas lika värde bla bla." Och de vägrade svara mer än så eller utveckla. Tjejer har ingen koll och kan inte argumentera för deras PK-åsikter. De har dem bara för att det är just "gruppkonsensus" Att dels hitta en tjej som är intresserad av dig är svårt öht. generellt. Att sen hitta en som inte blir galen för du säger en del sak som de inte ens kan argumentera om? Jättesvårt. När jag använde Tinder sist för några år sen träffade jag i stort sett bara öststatsbrudar. De är oftast inte galna SJW.

Går förvånansvärt bra för mig. Massa matchningar. Två som velat träffas idag redan. Tyvärr mår jag för dåligt både fysiskt och psykiskt just nu för att träffa någon men kul att få lite bekräftelse och hoppas jag mår bättre så kanske man kan i framtiden utan att ha panikattacker. Så bara för man ser bra ut behöver man inte nödvändigtvis ha det lättare.

Bra insikt. Är nog svårt att hitta någon som faktiskt på riktigt är intresserad av dig. Verkar vara att man ska passa in i deras mall. Jag börjar allt mer vänja mig vid att chatta och snacka med frmälingar på tinder, discord, messenger, instagram. Verkar bli allt mer normaliserat med meningslösa, korta chattförbindelser med folk digitalt.
Citera
2022-01-07, 00:50
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
Bra insikt. Är nog svårt att hitta någon som faktiskt på riktigt är intresserad av dig. Verkar vara att man ska passa in i deras mall. Jag börjar allt mer vänja mig vid att chatta och snacka med frmälingar på tinder, discord, messenger, instagram. Verkar bli allt mer normaliserat med meningslösa, korta chattförbindelser med folk digitalt.
Ja. Så är det. Särskilt nu under covid. Helt meningslöst, man märker ju det rätt fort vilka som är villiga att hålla en konversation jämfört med de som bara vill ha uppmärksamhet. En överlägsen majoritet av de jag legat med är folk jag träffat på krogen. Träffat några på Tinder men mtp. tiden man lagt ner på det är det inte värt det. Hatar det här samhället. Var lättare förut att ragga på krogen innan alla dessa appar och roligare också.
Citera
2022-01-07, 00:55
Medlem
Bettingpro1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Kan likea någon som ser bra ut och fråga.

Ska jag välja en typisk svensk välordnad eller en invandrare med den där g-stilen?

Då gäller det ju att dom likear en tillbaka…
Citera
2022-01-07, 01:34
Medlem
Hur långt är ni villiga att åka för en brud? Hälsar just nu på familjen och bor hos dem i några dagar och en tjej som bor 60 km ifrån mig vill att jag ska hälsa på henne en kväll för att dricka vin och ”mysa”. Hon är attraktiv, men avståndet känns inte så nice och att jag är hos familjen
Citera
2022-01-07, 03:34
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Då gäller det ju att dom likear en tillbaka…
Jag menade givetvis bland mina likes. Finns olika män.

Frågat två hittils. Uppdaterar när jag frågat fler.
Jag har lite annat som behöver göras innan jag börjar försöka prata med folk bara.
Senast redigerad av AdMortem 2022-01-07 kl. 04:00.
Citera
2022-01-07, 18:27
Medlem
Är ganska ny på tinder. Tyckte att det lät som en ganska bra idé i praktiken att träffas ganska snabbt eftersom man aldrig kan veta hur en person är i verkligheten genom bara text.

Men att vilja träffas/dejta efter några dagars skrivande verkar vara associerat med att träffas och ha sex direkt för många killar? Kommer att ses på tal kommer olika mer eller mindre uppenbara anspelningar på sex, vad de vill göra med mig osv, fast vi bara skrivit en kortare tid. Vill inte ha sånna utan att ens ha träffat personen, och tror inte att särskilt många tjejer vill det. (Och inga intima närbilder).

Vill samtidigt inte skriva att jag bara söker seriöst för det är ju inte helt sant 🙄🙂.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in