Citat:
Ursprungligen postat av
stroganof
Galna är dom inte. Kvinnorna vill att alla gruppmedlar ska följa gruppkonsensus, vilket i sverige är PK.
Får mig direkt att tänka på uttalandet idag eller om det var igår från tjejerna i bandet "First aid kit" när Ulf Kristersson hade använt en av deras låtar i nånting "Vi är emot det för vi står upp för allas lika värde bla bla." Och de vägrade svara mer än så eller utveckla. Tjejer har ingen koll och kan inte argumentera för deras PK-åsikter. De har dem bara för att det är just "gruppkonsensus" Att dels hitta en tjej som är intresserad av dig är svårt öht. generellt. Att sen hitta en som inte blir galen för du säger en del sak som de inte ens kan argumentera om? Jättesvårt. När jag använde Tinder sist för några år sen träffade jag i stort sett bara öststatsbrudar. De är oftast inte galna SJW.
Går förvånansvärt bra för mig. Massa matchningar. Två som velat träffas idag redan. Tyvärr mår jag för dåligt både fysiskt och psykiskt just nu för att träffa någon men kul att få lite bekräftelse och hoppas jag mår bättre så kanske man kan i framtiden utan att ha panikattacker. Så bara för man ser bra ut behöver man inte nödvändigtvis ha det lättare.