2022-01-05, 11:54
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Vad är dina källor för detta?

Finns överallt för den som söker, ska jag behöva torka din röv också för att du är för lat att göra det själv?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulMardek
Ni antivaxxare ska inte kunna gömma er någonstans från myndigheters direktiv och lagens långa arm. Därför hoppas jag att det kommer ett regeringsbeslut idag på vaccinpass överallt och även krav på att antivaxxare måste självisolera fram till att pandemin är helt över. Ni får beställa mat med budbil och hålla er hemma. Vatten finns i kranen.
kan inte annat än hålla med dig helt...frys ut dom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Vad är dina källor för detta?

https://phmpt.org/wp-content/uploads/2021/11/5.3.6-postmarketing-experience.pdf

Sida 7. Table 1. Jag undrar varför så extremt hög siffra som 2-3% inte finns med här? Troligtvis för att man har bedömt dessa som covid19 eller liknande.

Hela 4.7% med Lymphadenopathy... alltså jag har läst den här skiten tidigare, förträngt den och inser återigen varför jag blev så illamående att jag kräktes.

Bara inse att de som nu pushar folk bör beskrivas som de mördare och medhjälpare de är. Ännu läskigare är förstås att Magdalena vet om detta.... Bara för att man ändrar på lagen och kallar folkmord för "aggressionsbrott"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Äntligen får alla anti vaxers det dom förtjänar.

Vrf ska de slippa undan krav och leva som vanligt?

Hoppas du är lika tuff i verkligen och att du står för detta även utanför internets värld. Människor som du, med dina åsikter, kommer nämligen att bli ihågkomna när vindarna vänder, när all fakta ligger på bordet och man börjar granska hela den här tiden med biverkningar och hela faderullan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmilyMayen
Hur många som dött av Covid ? Det tror jag till och med du kan kolla upp på google..
Jag har kollat. Knappt några. Då vet du.
Citera
2022-01-05, 11:55
Bannlyst
Samhällskontraktet har officiellt upphört. Det var sista gången jag brydde mig om vad regeringen säger
Citera
Medlem
catos avatar
äntligen!
Citera
Medlem
Rasputin420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Jag tycker absolut inte man ska spela med. Jag tycker man ska gå till affären som man alltid gjort. Och står nån personal och viftar med Qr läsare tar man den och stampar sönder den, och går in i butiken.

Håller med. Samma om det blir krav på buss.
Citera
2022-01-05, 11:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Källa på det din jävla idiot!

Fan vad lättlurade ni foliehattar är!

Googla själv din nöt
Citera
Medlem
Skönt att Viruset inte sprider sig på Apotek och Livsmedelbutiker. Bolaget...jag 60 bast får väl be nån att köpa ut åt mig. Kommer aldrig ta vaccinet, man måste ju vara lite obstinat och inte vara ett litet snäll Lamm.
Citera
Medlem
Melmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rarecube
Vilken äcklig mentalitet!
Vaccin är frivilligt och vaccintvång får ej förekomma oavsett vad du tycker är ”fel”. FHM och regeringen kan enbart rekommendera folk att ta vaccinet. Det kan vara rätt för den enskilde att avstå vaccin baserat på kunskap om naturlig immunitet exempelvis, eller att man ser att risken för biverkningar överstiger nyttan då skyddet snabbt tappar effekt. En ung, frisk människa riskerar inte att bli svårt sjuk i normalfallet. Vidare borde det inte ens få lov att kallas ”vaccin” eftersom det inte skyddar som andra riktiga vaccin och inte heller är det ett vaccin i traditionell mening utan bygger på ny och oprövad teknik.

Det är i ditt huvud felet sitter om du inte förstår vad mänskliga rättigheter innebär. Att inte vilja ta vaccin är inget brott. Att bryta mot mänskliga rättigheter och tvinga någon att vaccinera sig är däremot ett brott. Förstå skillnaden!

Jag kan lagen och det är ju det mycket av detta handlar om, om vi borde ändra den. Tvångsvaccinering BORDE vara lagligt, det finns ingen global mänsklig rättighet som går emot det, snarare tvärt om. Antivaxxare är en samhällsfara.

Folk som gör fel borde inte få göra det och inte ha den "frihet" ni pratar med, precis som kriminella.
Citera
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah
Vi är en del av samhället också.

Vi blir indirekt tvingade till att vaccinera oss. Narkomaner eller kriminella har fått välja, där är vi eniga.

Polisen, domstolarna och fängelserna är tvång mot de kriminella också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in