Citat:
Ursprungligen postat av
Usrnm
Hoppas de företag som aktivt väljer vaccin kommer bli bojkottade. Jag kommer då bojkotta även efter (om det blir något efter) detta.
Förmodligen kommer mestadels enbart stora företag/kedjor som har gott om ekonomi ta och införa om något, allt för signalera de allra följer strömmen.
Om litet företag aktivt gör detta hoppas jag de får känna på effekten och gå i konkurs.
Citat:
Ursprungligen postat av
pro-vaxx
Snacka om perfekt medel för att förstöra ett samhälle. Ge företagen rätten till apartheid utan klar anledning till varför annat än propaganda från Pfizer och Gates.
Kommer bli helt sinnessjuk tid detta framöver.
Jag tror att de företag och restauranger som kommer att införa vaccinationspass, kommer att skita i det blå skåpet. De som är ovaxxade kommer automatiskt bli portade och de kommer kanske också förlora en och annan vaxxad som är emot de här restriktionerna. Den ovaxxade delen av befolkningen kommer gynna företag som låter alla komma in. Så, det blir de företagens förlust..? Nu ska väl affärerna, restaurangerna mfl ta det här beslutet om hur de vill göra.
Ja det är konstiga tider nu. Speciellt med tanke på att vaccinationspass inte minskar någon smittspridning.