2022-01-03, 00:17
Medlem
Jag kommer inte in på Archetype längre :/ Någon som har samma problem? Det bara laddar och kommer inte ens till captcha sidan.
Citera
2022-01-03, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
BULLSHIT SÄGER JAG, VARNADE ER. EXITSCAM.

TYSKJÄVLARNA BLÅSTE ER

Sidan har precis börjat växa så det vore ju som att skjuta sig i foten att göra exit scam nu.

Bryr mig inte så mycket då efter fs stängt innan så har man ju sett till att spara de bra säljarnas kontaktuppgifter så man slipper vara beroende av markets.
Citera
2022-01-03, 21:55
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Någon mer än jag som inte kommer in på fs4? Krånglat ett tag nu: "connection timed out".
Citera
2022-01-03, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Någon mer än jag som inte kommer in på fs4? Krånglat ett tag nu: "connection timed out".

Inga problem att komma just nu via mobil iaf!
Citera
2022-01-03, 22:34
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullatoralex
Jag kommer inte in på Archetype längre :/ Någon som har samma problem? Det bara laddar och kommer inte ens till captcha sidan.

Testa backup länken på luffarn.
Jag är färdig med FS4 , 4 beställningar 2 blåsningar.
Citera
2022-01-04, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullatoralex

Det har väl varit attacker men det finns en mirror, skriver jag add så blir väl jag avstängd men den borde finnas på nån länk sida OBS ANVÄND BARA KÄNDA SIDOR.
Citera
2022-01-04, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Det har väl varit attacker men det finns en mirror, skriver jag add så blir väl jag avstängd men den borde finnas på nån länk sida OBS ANVÄND BARA KÄNDA SIDOR.

Hur länge brukar FS4 supporten ta på sig att svara ?
Citera
2022-01-04, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cardinalboc
Hur länge brukar FS4 supporten ta på sig att svara ?

Ingen aning, använder inte fs4.
Citera
2022-01-04, 15:06
Medlem
MyOwnMatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardburgers
En användare med kanske 15,000 inlägg på FS3 forum
Verkligen ingen som funderat på hur man kan skapa så många inlägg under en förhållande vis kort tid?
Det kallas att arbeta i skift,vissa gör det tyvärr.

En annan sak som många borde tänka över. Många gånger så kan man tro att man tar olika beslut av fri vilja fast det i verkligheten inte är så.
Ett enkelt exempel är om någon ber dig titta upp eller ner.Du tror du väljer själv men har enbart blivit serverad alternativ som du själv inte valt.
Försök implementera detta i vad tråden handlar om.

God fortsättning
Citera
2022-01-04, 15:09
Medlem
MyOwnMatrixs avatar
Citat:
Kända sidor? Vilka syftar du på då? Dett finns betydligt äldre sidor än Fs4 och Archtyp.
Citat:
skriver jag add så blir väl jag avstängd
Citera
2022-01-04, 16:19
Medlem
Citat:
Ingen aning, använder inte fs4.

Haha varför ens svara då??? Tror frågan va riktad till dom som VET!
Citera
2022-01-04, 16:24
Medlem
Flufffens avatar
Dum fråga kanske men är det säkert att använda .wtf-adressen till archetyp istället för .onion-adressen (den som börjar på 4pt4)?

Onion-adressen är extremt långsam och man förlorar anslutning hela tiden, .wtf är tusen gånger bättre. Men vid inloggningen så ber dem en att kontrollera så att adressen är den som börjar på 4pt4, vilket .wtf inte gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in