2021-11-11, 19:38
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trainrider
Jag fick min första beställning idag från nya flugsvamp iallafall. Valde att handla av en jag handlat mycket av på fs 3.0
Inlägg ang vilka sajter som är scammers är intressanta och oftare närmare sanningen än vilka som är äkta...
Det är inte tillåtet att sälja droger via Flashback. Men vi får diskutera annan plattform som gör det.
Som Sveriges största forum samt knarkliberalt är Flashback ett givet ställe att locka naiva kunder från.

Hur då menar jag? Detta är viktig.

Kanske att låtsas att ha köpt från X och ger gröning. (no offense @trainrider, ditt inlägg var klockrent att citera för att ge min poäng.
Problemet är då att internet-scammers betalat upp till ett par tusen för en Flashback-profil med över tusen inlägg och ett par år på nacken.
Mycket vanligt på forum för doping, där finns annonser att Flashback-konton vill köpas av säljare för att lura folk här.
Muskelknuttar är generellt mer lättlurade, jag vill varna mina fellow droggjutare att köpa knark under stort sug eller under påverkan. Liten kuk, abstinens - stäng av nätverket...

Varför utsätta sig för att experimentera om vilka sajter eller säljare som är gröna i dagens läge?
Det är som att gå ut på gatan en natt i Fittja centrum och vifta med en näve femhundringar och ropa efter cola. Oddset att bli misshandlad, rånad eller blåst i den ordningen eller kombinerat, det undviker du.
Men du sätter gärna in 1500:- på samma niggers Bitcoin-adress...

I Januari eller Februari tippar jag (statistiskt) på att en ny plattform som är allmänt accepterad har dykt upp.
Citera
2021-11-11, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
I Januari eller Februari tippar jag (statistiskt) på att en ny plattform som är allmänt accepterad har dykt upp.

Vad som händer i Januari/Februari kommer inte att vara det minsta relevant i min mening. Att flytta en hel marknadsplats är inget som händer p.g.a ett fåtal personer utan det måste vara en bred överenskommelse mellan köparna och säljarna och en sån överenskommelse är så gott som omöjlig att uppnå om inte något omvälvande sker. FS3s nedstängning var ett sånt exempel och marknaden flyttade över till Archetyp. Så länge den inte stängs ner eller exit scammar under de kommande månaderna så kommer den att vara den svenska marknadsplatsen hädanefter.

Även om en legitim FS4 dyker upp om några månader så måste du ställa dig frågan: Varför skulle köparna och säljarna flytta dit? Det är en nystartad marknadsplats som saknar ett track record. Vem är personerna bakom den? Är de pålitliga? Är sidan kodad på ett säkert sätt? Är den stabil i övrigt? Vill jag vara den första säljaren/köparen att ta chansen? Det kommer helt enkelt vara för många frågetecken utan någon egentlig fördel annat än att det är "en marknad av svenskar för svenskar lokaliserad i Sverige" och uppoffringen man gör är av något som vid det laget är välbeprövat och stabilt.

Är man smart och förutseende så skapar man en FS4 inom de kommande veckorna/månaderna och bevisar att man vet vad man sysslar med, efter det sitter man lugnt i båten tills dess att Archetyp brakar samman och först då är det skördetid.
Citera
2021-11-11, 20:06
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Kan inte alla bara gå över till Torrezz och släppa fucking FS4 SOM ÄR RENA skiten.
Citera
2021-11-11, 20:19
Medlem
Fick bli en beställning från Torrez, allt hittills verkar bättre än FS3 och mycket trevligt bemötande i PM. Återkommer när jag fått hem leveransen
Citera
2021-11-11, 20:27
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huxon
Vad som händer i Januari/Februari kommer inte att vara det minsta relevant i min mening. Att flytta en hel marknadsplats är inget som händer p.g.a ett fåtal personer utan det måste vara en bred överenskommelse mellan köparna och säljarna och en sån överenskommelse är så gott som omöjlig att uppnå om inte något omvälvande sker. FS3s nedstängning var ett sånt exempel och marknaden flyttade över till Archetyp. Så länge den inte stängs ner eller exit scammar under de kommande månaderna så kommer den att vara den svenska marknadsplatsen hädanefter.

Även om en legitim FS4 dyker upp om några månader så måste du ställa dig frågan: Varför skulle köparna och säljarna flytta dit? Det är en nystartad marknadsplats som saknar ett track record. Vem är personerna bakom den? Är de pålitliga? Är sidan kodad på ett säkert sätt? Är den stabil i övrigt? Vill jag vara den första säljaren/köparen att ta chansen? Det kommer helt enkelt vara för många frågetecken utan någon egentlig fördel annat än att det är "en marknad av svenskar för svenskar lokaliserad i Sverige" och uppoffringen man gör är av något som vid det laget är välbeprövat och stabilt.

Är man smart och förutseende så skapar man en FS4 inom de kommande veckorna/månaderna och bevisar att man vet vad man sysslar med, efter det sitter man lugnt i båten tills dess att Archetyp brakar samman och först då är det skördetid.

Tiden mellan FS2 och FS3 är vad jag utgick som.
Då hamnar vi i Februari om jag skulle slänga in BT på ett konto.
Som sagt jag uppmuntrar till inget, jag analyserar, drar historiska paralleller, varnar naiva och hoppas på att allt ordnar sig till sist.

De smarta kopierar inte Flugsvamp som namn.
De presenterar sig som ett bättre, ärligare alternativ, lägre kostnad för säljare och ett bättre betygssystem för köparna.
Sedan kan de göra exitscam om två år, under tiden så har vi ett marketplace...
Citera
2021-11-11, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsamaBinLaden
Kan inte alla bara gå över till Torrezz och släppa fucking FS4 SOM ÄR RENA skiten.

Finns inget forum. CSS är från sent 90-tal. Kraschar vid klick på hyperlink. Säljer produkter som gör de till en måltavla deluxe för nedstängning. Vem vill ens stödja sånt som carding/bedrägerier? Det är det jag har så här långt, kommer mer senare

Edit: Verkar dock vara en bra marknad om man är intresserad av att köpa 100 Instagram likes för 4 kr, det var rätt billigt.
Senast redigerad av Huxon 2021-11-11 kl. 20:30.
Citera
2021-11-11, 20:31
Medlem
Citat:
Finns inget forum. CSS är från sent 90-tal. Kraschar vid klick på hyperlink. Säljer produkter som gör de till en måltavla deluxe för nedstängning. Vem vill ens stödja sånt som carding/bedrägerier? Det är det jag har så här långt, kommer mer senare

Vem fan bryr sig om CSS stylingen så längen den fyller sin funktion...

Sidan är byggd helt utan JavaScript vilket ökar säkerheten ännu mer jämfört med de flashiga sidor du sitter på.
Den är gammal och beprövad, funkar klockrent.

Inga jävla länkar är trasiga för mig eller någonsin kraschat sidan.

Sluta skriv här nu då du inte kan mycket om teknik. Du måste vara som en Farmor som försöker gå ut på stora "intranätet"...
Citera
2021-11-11, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Vem fan bryr sig om CSS stylingen så längen den fyller sin funktion...

Sidan är byggd helt utan JavaScript vilket ökar säkerheten ännu mer jämfört med de flashiga sidor du sitter på.
Den är gammal och beprövad, funkar klockrent.

Inga jävla länkar är trasiga för mig eller någonsin kraschat sidan.

Sluta skriv här nu då du inte kan mycket om teknik. Du måste vara som en Farmor som försöker gå ut på stora "intranätet"...

Det går att göra stilrena, välfungerande sidor utan JS vilket den jag använder är ett exempel på, men jag förstår om det är främmande kunskap för dig.

Du träffade dock helt rätt där. Jag kan verkligen ingenting om teknik, helt tappad på den fronten är jag.

Apropå Torrez, när alla andra marknadsplatser som hade någon form av moral förbjöd annonser av fejkade C19 vaccinationsintyg så hittar man den här annonsen:

COVID 19 VACCINE CARD WITH BARCODE FOR SALE

Nej tack, jag tror jag ger någon annan marknad mina pengar faktiskt.
Citera
2021-11-12, 09:43
Medlem
Vilken är bästa sajten att köpa ifrån nu då?
Citera
2021-11-12, 11:21
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:

Edit: Verkar dock vara en bra marknad om man är intresserad av att köpa 100 Instagram likes för 4 kr, det var rätt billigt.

Den stora frågan är ju vem fan stödjer INTE carding kan ju bli rätt förmögen på de och dessutom humana priser på det tycker sidan är suverän.
Citera
2021-11-12, 11:24
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
Det går att göra stilrena, välfungerande sidor utan JS vilket den jag använder är ett exempel på, men jag förstår om det är främmande kunskap för dig.

Du träffade dock helt rätt där. Jag kan verkligen ingenting om teknik, helt tappad på den fronten är jag.

Apropå Torrez, när alla andra marknadsplatser som hade någon form av moral förbjöd annonser av fejkade C19 vaccinationsintyg så hittar man den här annonsen:

COVID 19 VACCINE CARD WITH BARCODE FOR SALE

Nej tack, jag tror jag ger någon annan marknad mina pengar faktiskt.

Men snälla gråt mer. Vem fan bryr sig. Dyker upp nya snapchatkonton dagligen som säljer samma saker dagligen, facebook har det öppet, instagram, varenda social media finns det på ska du sluta stödja internet också kanske?
Citera
2021-11-12, 15:28
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oVERGROW
FS4 = scam. Kör på Archetype.

Hur växlar man till sig Monero från btc smidigast?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in