Citat:
Inlägg ang vilka sajter som är scammers är intressanta och oftare närmare sanningen än vilka som är äkta...Det är inte tillåtet att sälja droger via Flashback. Men vi får diskutera annan plattform som gör det.
Som Sveriges största forum samt knarkliberalt är Flashback ett givet ställe att locka naiva kunder från.
Hur då menar jag? Detta är viktig.
Kanske att låtsas att ha köpt från X och ger gröning. (no offense @trainrider, ditt inlägg var klockrent att citera för att ge min poäng.
Problemet är då att internet-scammers betalat upp till ett par tusen för en Flashback-profil med över tusen inlägg och ett par år på nacken.
Mycket vanligt på forum för doping, där finns annonser att Flashback-konton vill köpas av säljare för att lura folk här.
Muskelknuttar är generellt mer lättlurade, jag vill varna mina fellow droggjutare att köpa knark under stort sug eller under påverkan. Liten kuk, abstinens - stäng av nätverket...
Varför utsätta sig för att experimentera om vilka sajter eller säljare som är gröna i dagens läge?
Det är som att gå ut på gatan en natt i Fittja centrum och vifta med en näve femhundringar och ropa efter cola. Oddset att bli misshandlad, rånad eller blåst i den ordningen eller kombinerat, det undviker du.
Men du sätter gärna in 1500:- på samma niggers Bitcoin-adress...
I Januari eller Februari tippar jag (statistiskt) på att en ny plattform som är allmänt accepterad har dykt upp.