2022-07-12, 16:03
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Vet någon om det är förseningar på postnord? Jag har inte fått leverans på snart 2 veckor, och är det så i hela landet eller bara sthlm?

antar att sommarjobbare som missbrukar tar hem försändelser som ser ut som knarkbrev.
har även problem att få hem försändelser.. flera veckor har gått
Citera
2022-07-12, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zucca
Satte in pengar på fs via samma länk som jag alltid har använt, urlen stämde vid inlogg och överförning.
Electrum har skickat btc, står markerat som "paid", över en timme nu och inga pengar på fs4.

Vad har hänt? Aldrig varit problem tidigare

Hur har det gått? Har du fått in dina pengar?
Citera
2022-07-12, 18:07
Medlem
USK1s avatar
Så det finns en ny flugsvamp?
Skulle vara trevligt med en länk. Hur ser det ut med utländska sidor?
Citera
2022-07-12, 18:55
Medlem
Eskortkillens avatar
Hur tycker ni kvaliten på drogerna är jämfört det man köper av sin lokala langare? Är det högre standard på nätet eller har gatan bättre?
Dom säljer ju femma tjack för typ 250 och det suger riktigt illa. Kanske funkar för en som tar engång i månaden typ.
Jag har inte provat laddet, men kan man lita på dom att det verkligen är 90-94% rent?

Däremot benzo o sånt är ju mer eller mindre samma som man köper ute.
Citera
2022-07-12, 18:58
Medlem
Eskortkillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
antar att sommarjobbare som missbrukar tar hem försändelser som ser ut som knarkbrev.
Men vad e det för jävla sommarjobbare? Hur svårt är det att sortera brev? Men jag tycker dom flesta säljare på fs4 packar varorna rätt bra alltså stealth man ser ju knappt om det är droger i paketen.
Citera
2022-07-12, 21:55
Medlem
Zuccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakaNaka
Hur har det gått? Har du fått in dina pengar?
Ja, kom in på morgonen. Brukar komma in under timmen annars.
Men allt löste sig!
Citera
2022-07-13, 12:55
Medlem
Snabbaste jag fått grejerna från det att man lagt ordern är 3 dagar. Längsta va 2v. Hur har det sett ut för er andra?
Citera
2022-07-13, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Hur tycker ni kvaliten på drogerna är jämfört det man köper av sin lokala langare? Är det högre standard på nätet eller har gatan bättre?
Dom säljer ju femma tjack för typ 250 och det suger riktigt illa. Kanske funkar för en som tar engång i månaden typ.
Jag har inte provat laddet, men kan man lita på dom att det verkligen är 90-94% rent?

Däremot benzo o sånt är ju mer eller mindre samma som man köper ute.

Att laddet skall vara 90-94% rent är bullshit.
Du ska va glad om det äns är 20%.
Citera
2022-07-13, 13:37
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth

Det där är en myt , det är troligare att de sk packarna som består av random lowlifes, de som lägger breven i lådorna stjäl random brev och ej skickar dem
Citera
2022-07-13, 13:41
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkwather
Att laddet skall vara 90-94% rent är bullshit.
Du ska va glad om det äns är 20%.

Tjacket är säkert 12-15 % på sin höjd .

Har det alltid varit så här på marknaderna? Av det jag läste från fs2 och fs3 verkade det finnas riktigt bra. Eller krängde man även då skräp till folk som inte förstår att det är skräp?
Citera
2022-07-13, 13:50
Medlem
Vad brukar utfallet bli när man fått hem fel produkt på fs? Värt att påpeka att vendorn är den bästa jag haft o göra med men nyfiken på hur det brukar se ut?
Citera
2022-07-13, 14:14
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jofiero12
Vad brukar utfallet bli när man fått hem fel produkt på fs? Värt att påpeka att vendorn är den bästa jag haft o göra med men nyfiken på hur det brukar se ut?

Olika, har hänt mig en gång och då fick jag stålarna tillbaka.

Jag skrev direkt till vendorn och förklarade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in