2021-12-28, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesant
Hade två brev som skickades 20:e och 21:a och kom fram idag, den 28:e. 7 och 8 dagar tog det, och stämplarna stämmer med när det markerades skickade. Det var Postnord som segade så det kan vara samma för dig. Det kommer nog den här veckan.

Jag hade fel och blev rättad av den som gjorde inlägget efter. Kan tyvärr inte svara på din fråga om avgift eftersom jag inte testat sätta in BTC på AT.

Provat logga ut och in igen? Det var såhär för mig förra veckan, dvs allt var confirmed och klart men inga pengar syntes när jag uppdaterade sidan. Men efter en ut- och inloggning så löste det sig. Lycka till.

Verkar tyvärr inte hjälpa. Visar fortfarande 0 btc på saldot... Tack för förslaget/tipset i alla fall. Finns väl ingen risk att börja noja redan kanske. Får vänta till imorrn och hoppas på att det kommit in då. Det här med btc verkar ju kunna ta lite tid ibland.
Citera
2021-12-28, 18:58
Medlem
intesants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antikristetkukhuve
Verkar tyvärr inte hjälpa. Visar fortfarande 0 btc på saldot... Tack för förslaget/tipset i alla fall. Finns väl ingen risk att börja noja redan kanske. Får vänta till imorrn och hoppas på att det kommit in då. Det här med btc verkar ju kunna ta lite tid ibland.

Hoppas det löser sig snart och rapportera gärna hur lång tid det tog. Oroväckande att folk rapporterar att det dröjer. Inte nog med att man måste vara ute i god tid pga varannandagsutdelning, nu måste man kanske göra insättningar med framförhållning också.... Då kommer ju AT få stor fördel för där verkar det inte sega på det här sättet, inte om man sätter in Monero iaf.
Citera
2021-12-28, 19:52
Medlem
Citat:
Hoppas det löser sig snart och rapportera gärna hur lång tid det tog. Oroväckande att folk rapporterar att det dröjer. Inte nog med att man måste vara ute i god tid pga varannandagsutdelning, nu måste man kanske göra insättningar med framförhållning också.... Då kommer ju AT få stor fördel för där verkar det inte sega på det här sättet, inte om man sätter in Monero iaf.

Woho! Pengarna är inne nu Tog ungefär 2 timmar mer än jag är van vid men det är ju sånt man får räkna med kan hända ibland. Slutet gott allting gott
Citera
2021-12-28, 20:12
Medlem
2021-12-24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bachelorette
Hoppas ingen förlorade pengar.
Ingen har förlorat pengar på FS4.
Citera
2021-12-28, 20:22
Medlem
intesants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antikristetkukhuve
Woho! Pengarna är inne nu Tog ungefär 2 timmar mer än jag är van vid men det är ju sånt man får räkna med kan hända ibland. Slutet gott allting gott

Topp! Tack för detta
Citera
2021-12-28, 22:37
Medlem
st33rs avatar
Alltså, för man över bitcoins mellan olika plånböcker kan det ta olika lång tid. Ibland tar det en halvtimme. Ibland en dag.

Jag tror vi klarar oss utan rapporter i realtid från folk som skickat bitcoin hit eller dit.
Citera
2021-12-28, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakaoluktaranus
Står att fee kostnaderna är 140% asså mer änn de jag ska skicka. De andra alternativen är 500% .. när försöker att skicka från electrum. Kan ju inte stämma ..hmm

What!? Var står det?
Jag förstår inte ens riktigt "i vilket led" detta skulle hända.
Men jag vet att man kan välja olika snabba - därmed dyrare - transfer.
Men det står inte angivet procentuellt...
Citera
2021-12-29, 00:50
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Är det någon som har problem med att se kommentarer på Archetyp på säljarna?
Citera
2021-12-29, 00:51
Medlem
Citat:
Hade två brev som skickades 20:e och 21:a och kom fram idag, den 28:e. 7 och 8 dagar tog det, och stämplarna stämmer med när det markerades skickade. Det var Postnord som segade så det kan vara samma för dig. Det kommer nog den här veckan.

Jag hade fel och blev rättad av den som gjorde inlägget efter. Kan tyvärr inte svara på din fråga om avgift eftersom jag inte testat sätta in BTC på AT.

Provat logga ut och in igen? Det var såhär för mig förra veckan, dvs allt var confirmed och klart men inga pengar syntes när jag uppdaterade sidan. Men efter en ut- och inloggning så löste det sig. Lycka till.

Okej, det gör mig faktiskt lite lugnare att höra att andra också upplevt förseningar. Hoppas att det dyker upp imorgon!
Gött att du fick ditt!
Citera
2021-12-29, 00:53
Medlem
Har dammat av min gamla Flashback användare, har inte hängt så mycket här på ett bra tag. I alla fall, jag är en fd köpare från föredetta FS3 och hade 4.98 i betyg med 100+ ordrar där. Har använt AT
men nu testar jag FS4 och har gjort ett par beställningar från Vendors jag aldrig haft problem med på FS3. Jag kan rapportera här hur det går med beställningarna 😊 👍
Citera
2021-12-29, 01:29
Medlem
Bachelorettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2021-12-24
Ingen har förlorat pengar på FS4.

Du har rätt, va inte så jag menade, jag blev som sagt mest nervös även för andras skull, som uppenbarligen upplevde samma problem som jag (läste även efteråt på en annan känd sida att folk hade problem med insättningarna)

Fs 4 har hittills inte scammat mig på något sätt, som jag skrev har jag inte upplevt några problem alls innan, tvärtom! Men va väl just därför (och just över transaktionshistoriken samt tiden det tog) och hur man förlora pengar på 3:an som gör att man blir lite mer nervös nu.
Citera
2021-12-29, 01:39
Medlem
2021-12-24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bachelorette
Du har rätt, va inte så jag menade, jag blev som sagt mest nervös även för andras skull, som uppenbarligen upplevde samma problem som jag (läste även efteråt på en annan känd sida att folk hade problem med insättningarna)

Fs 4 har hittills inte scammat mig på något sätt, som jag skrev har jag inte upplevt några problem alls innan, tvärtom! Men va väl just därför (och just över transaktionshistoriken samt tiden det tog) och hur man förlora pengar på 3:an som gör att man blir lite mer nervös nu.
Det förstår jag Ta dock kommentarerna angående FS3 med en nypa salt. Finns inga belägg för att någon skulle blivit av med pengar. Många "höjdare" inkl. Chefen & Grinchen hänger på SF och dom menar på att det pågår en smutskastningskampanj. Det var därför jag skrev det tidigare. Dock så har dom inte tagit ställning varken för eller mot FS4/Archetyp, men FS3 och FS4 har inte stulit, exitscammat eller på annat sätt bedragit någon. Den som hävdar annorlunda kan såklart hävda det, men vi kommer nog aldrig se röken av bevis, t.ex. txid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in