2021-12-22, 20:18
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Skulle vilja se henne som så många andra kändisar fått lov att göra nu ta ett hederligt arbete. Tänk dig henne jobba på ett gruppboende eller på en fabrik.

Den enda fabrik som skulle vara aktuell är INTE en fisksorteringsfabrik.
Anna älskar fisk alldeles för mycket och skulle äta ihjäl sig på fisk. Rå fisk.
Däremot en chokladfabrik.. Anna har ju gång på gång sagt att hon inte äter choklad..
Fast, Anna är ju en artist ända ut i lösnaglarna och det kommer inte på frågan att THE Anna Book skulle ta ett vanligt kneg och därmed sänka sig till alla sina fans nivå..
Citera
2021-12-22, 20:53
Medlem
Om Tunnan fick jobb som städerska skulle hon gnälla över att det var skitigt och undrat varför dom inte har någon personal till det.
Citera
2021-12-22, 21:08
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Seriöst? tror du så många åker just till världens ände (Sigtuna) och käkar lunch på en pizzeria för att Anna gör det?
Socitetsområde, Anna är en socitetsdam. Sigtuna och Östermalm. Många i tråden har eller skulle äta där om de haft möjlighet och ekonomi.
Citera
2021-12-22, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Alla vet ju att Anna inte gjort något mer än att sitta hemma och gråta.
Hon har ju berättat gång på gång att hon måste återhämta sig, sjukskriva sig, vara hemma under alla åren.
Plus att hon berättat om att hon inte varit eftertraktad och varit utan jobb, för att plötsligt under förra året skryta om att hon minsann tackat nej till en massa jobb, gör ju inte tillförlitligheten större till att Anna skulle vara jätteuppbokad.

Sist Anna hade många "jobb" bokningar var väl för 15 år sedan, då hade hon bla en personlig assistent i form av David Watson meddansare i Lets Dance som motiverade henne att röra på sig i dansuppvisningar här och där.

Undrar btw om det inte var Anna som ringde David gång på gång ändå?
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...er-trakasseras
Det har ju varit en och annan romans i Lets Dance, men att passionen skulle flöda från Davids håll mot Anna, då med 146 cm omkrets, känns föga troligt, däremot skulle jag kunna tänka mig att Anna ville nog släta av stackars David.
Primadonnan har inte haft en ända boookning där hon ska sjunga. Endast framför mobilkameran där hon dansar bakom en stol och det ger inga pengar.
Citera
2021-12-22, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Finns det någon här som skulle vilja äta Annas hemmagjorda godis ??
Nej inte heller hennes rätter ala Anna.. Nä någon kock är nog inte Anna.
Citera
2021-12-22, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Ska vi gissa att något av barnen bett om Skagenröra och att Anna därför skriver "beställt" för att någon dåre säkert på allvar tror hon är skicklig i köket att människor "beställer" mat av henne. Suck.
Kanske är det gott men jag skulle aldrig smaka. Bild ett en brunblandning som i Annas mat ser oaptitligt ut. Bild 4 är det gröna kvistar från en plastgran?
Citera
2021-12-22, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Skulle vilja se henne som så många andra kändisar fått lov att göra nu ta ett hederligt arbete. Tänk dig henne jobba på ett gruppboende eller på en fabrik.
Det kommer du aldrig att få uppleva. Anna har nu förfinat den rumänska tiggarkonsten. Inte sitta utanför ICA med en Mc Donalds mugg. Här gör vi personliga besök eller genom datorn tigga till sig varor hos olika företag. Måste vara förnedrande, svärfar är miljonär, Anna en svensk sångerska utan karriär men ändå är hon störst och måste tigga. Skäms på dig madam Book.
Citera
2021-12-22, 22:15
Medlem
cece123s avatar
Anna var visst med om att vinna På rymmen 2003, genom F U S K, något hon alltid anklagar alla andra vinnare i alla tävlingar som hon ställt upp på genom decennier..
Så lustigt att hon själv är med om det.. Och vinner genom F U S K
https://www.expressen.se/noje/tv/fusk-skandalen-vaxer/
Anna, på 90 talet..
https://youtu.be/29o7uW3WiAA
Citera
2021-12-22, 22:47
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Socitetsområde, Anna är en socitetsdam. Sigtuna och Östermalm. Många i tråden har eller skulle äta där om de haft möjlighet och ekonomi.

Ja, Anna Book är ju stammis på korvmojjen och på den lokala pizzerian i Sigtuna, även du skulle ha råd med pseudosocitets Annas fine dining a la Anna.
My la ju upp en tjusig bild på Anna i korvmojjekön för något år sedan på sin blogg.
Obarmhärtig bild, ofiltrerad.
Citera
2021-12-22, 23:07
Medlem
cece123s avatar
Anna anlitade sig av ett ett numera nedlagt företag som hyrde ut legender som Anna.
Det var för sisådär 10 år sedan.
http://www.artist1.se/anna_book/
Det var väl då hon insåg att gå på Malmskillnadsgatan är I N G E N T I N G mot att arbeta inför publik när hon har ont i tån, har tappat en ögonfrans,löshåret sitter dåligt edyl. Efter det ville hon inte ta regelbunda jobb längre.
Det räcker med att leka lite i 2 dagar inför tvkameror eller som bäst några timmar i en tvstudio, sedan blir Anna så utmattad att hon verkligen B E H Ö V E R egentid, vila och återhämtning något år eller två. Gärna tre år..
Citera
2021-12-23, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Nej inte heller hennes rätter ala Anna.. Nä någon kock är nog inte Anna.
Jag tror Plutten tänkte på hur allmänt äcklig hon är i köket, inget hygientänk överhuvudtaget. Jag tror seriöst att man kan bli (mag)sjuk av hennes mat…….inte längesen det var spyor i soffan. Glömmer aldrig när hon lagade kyckling med de gula städhandskarna, hon betedde sig riktigt äckligt under den liven.
Enbart den sekvensen får mig att tänka att hon alltid är så äcklig i köket och givetvis NEJ jag skulle inte vilja smaka något hon lagat 😅
Citera
2021-12-23, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Allt ska se så läckert, lyxigt och lyckat ut med hennes färgkodade paket och årliga ”teman”… men hon känns bara desperat, uttråkad och tom. Allt medan barnen inte längre är barn, vänner och bekanta flyr en efter en.

Vad hände med bästa EGs fyndmarknad förresten-där borde ju finnas mängder av jultingeltangel som hon gillar? Fick hon inte önskad respons och istället endast stå i skuggan av Carola?

Det finns hög risk att åtminstone döttrarna så småningom, när de fått egna familjer, kommer få upp ögonen för sin mor och ta kraftigt avstånd ( har en liknande mor och jag och syskonen har brutit m henne)
Sonen är ju så koko så han fattar ju inget men där kommer det sluta i en annan typ av katastrof, sanna mina ord.
Till slut kommer hon sitta där, ensam med bara Retardo vid sin sida och alla sina färgmatchade julklappar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in