2022-01-18, 20:04
Medlem
Uppenbart att du läser här Anna… eftersom du nu frågar vad dina följare vill se:

https://postimg.cc/RJ9NZFRv

Till Anna!

Jag älskar dina lives! Och även om du tror att alla här hatar dig så stämmer det inte. Du är kul!
Citera
2022-01-18, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Stör mig enormt på folk som snackar om sin renovering som om de gjorde den utan hantverkare. Anna och Roberto, vad gjorde de av själva arbetet mer än valde färg, tapet och matta? Det klarar ju ett mongo av!
Det är verkligen löjligt, de har inte gjort något. Det renoverades av hantverkare och de flyttade in och möblerade hemmet. De kan ingenting, det har vi sett under de åren de bott där.
Citera
2022-01-18, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Uppenbart att du läser här Anna… eftersom du nu frågar vad dina följare vill se:

https://postimg.cc/RJ9NZFRv

Till Anna!

Jag älskar dina lives! Och även om du tror att alla här hatar dig så stämmer det inte. Du är kul!
Lära känna TookAnna Stolledano 51 år Det för vi redan Det är inte gott att vara intressant när man som Tooket inte har något liv att visa/delge i det offentliga. Till AnnaTook: Passa på och njut som ICKE KÄNDIS hemma i Suckunge för det har du längtat efter i 36 år. Visst var det väl så…?
Citera
2022-01-18, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det är verkligen löjligt, de har inte gjort något. Det renoverades av hantverkare och de flyttade in och möblerade hemmet. De kan ingenting, det har vi sett under de åren de bott där.

Det var någon som hade kommenterat "jag tycker det var finare på före-bilden, men smaken är som baken"
Nu har Anna plockat bort den kommentaren.
Her way or the highway ( to hell)
Citera
2022-01-18, 22:22
Medlem
Anna vet nog vad hennes tanter vill se. Hennes fans slår mig som övervägande delen tanter som tror på änglar, karma och gillar enkel spiritualitet, drömfångare, lull-lull och doftljus.
Såg att hon följer Hillsong church-lite mer religiöst innehåll kanske? När fan blir gammal blir han ju religiös! Det där med kost, motion och hälsa hoppas jag hon inte ens funderar på att posta om.

Den där renoveringen ja, jag kan inte vara den enda som minns debaclet på hennes nu avlagda blogg när folk postade länkar till mäklarannonsen. Anna och familjen hade minsann valt ALLT själva! Mäklarannonsen hade fel!
Senast redigerad av PannaSnook 2022-01-18 kl. 22:34.
Citera
2022-01-18, 23:50
Medlem
Ograsts avatar
Vad hände med hennes program där hon typ skulle laga mat live? Det hade kunnat vara något som hon skulle vara bra på.
Citera
2022-01-18, 23:59
Medlem
Nu är båda inläggen med före/efter kök och sovrum borttagna.
Blev det för jobbigt att rensa kommentarer om att de inte renoverat själva?
Citera
2022-01-19, 01:59
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Vad hände med hennes program där hon typ skulle laga mat live? Det hade kunnat vara något som hon skulle vara bra på.

Operationen gick bra men tyvärr dog patienten

Det gick mycket bättre än vanligt, Anna lyckades genomföra två avsnitt.

Det ekonomiska blev också bättre än vanligt, stor förlust istället för vansinnigt stor förlust.

Bankomaten Roberta är tacksam för att Anna minimerade förlusterna den här gången, till skillnad från när den senaste låten spelades in, den förlusten blev kännbar för Roberta.
Senast redigerad av trottwell 2022-01-19 kl. 02:13.
Citera
2022-01-19, 06:09
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Anna vet nog vad hennes tanter vill se. Hennes fans slår mig som övervägande delen tanter som tror på änglar, karma och gillar enkel spiritualitet, drömfångare, lull-lull och doftljus.
Såg att hon följer Hillsong church-lite mer religiöst innehåll kanske? När fan blir gammal blir han ju religiös! Det där med kost, motion och hälsa hoppas jag hon inte ens funderar på att posta om.

Den där renoveringen ja, jag kan inte vara den enda som minns debaclet på hennes nu avlagda blogg när folk postade länkar till mäklarannonsen. Anna och familjen hade minsann valt ALLT själva! Mäklarannonsen hade fel!

Hillsong tillhör pingströrelsen där det är mycket sånginslag under en gudstjänst. Hon ser väl framför sig att hon ska få uppträda. Hon har dock inte koll på att det knappast erbjuds betalt för detta.
Citera
2022-01-19, 07:51
Medlem
Tuttlutts avatar
2010 skulle hon bli ståuppkomiker.
Ironiskt att hon är just det fortfarande genom att bara vara sig själv 😉

https://postimg.cc/gallery/1Rr7vqn
Citera
2022-01-19, 10:10
Medlem
cece123s avatar
På den tiden Anna var världskänd världsartist, kunde Mora Träsk vinna folkparksligan på Aftonbladet...
Anna kom ju typ 2a bakifrån, alltid något.
https://pasteboard.co/YITc5aBQlk2G.jpg

Alla som fick dåliga betyg som artister Anno 1986,har väl princip gått över till ett vanligt jobb.Lasse Berghagen är dock undantaget.
Och Anna...
Kan inte tänka mig att se killarna i The Pinks envist hålla sig kvar i deras pseudokarriär.
Och att de skulle mer eller mindre kräva både matlagningsböcker, egen servis, räkplatåer, programledarjobb, nya låtar eller annat för att de från starten varit idoler för några dagisbarn under 80 talet..
Senast redigerad av cece123 2022-01-19 kl. 10:43.
Citera
2022-01-19, 10:34
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
2010 skulle hon bli ståuppkomiker.
Ironiskt att hon är just det fortfarande genom att bara vara sig själv 😉

https://postimg.cc/gallery/1Rr7vqn

Ja hon behöver ju bara finnas till så skrattar man
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera