2021-08-29, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Heja tv4, ärlig bild nu kan inte köttkorven filtrera sina bilder utan att ljuga.

Man får ändå ge henne att hon är enormt duktig på att bygga kroppshydda!! det är fan inte såå enkelt att gå upp sådär mycket! jag är strax under 160 cm och i mina värsta perioder kan jag gå upp till 63-64 kg (har lätt för att få gubbfett runt midjan precis som Booken). Jag menar en del av det hon lägger upp matbilderna ser ju ganska gott ut? inte enbart halvfabrikat osv ju. Så hon måste ju trycka i sig bra mycket mer än det vi får se annars borde hon va normalviktig.
Citera
2021-08-29, 17:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Ja - de kom ”inspringande” i början och frågade efter Fader Fouras, sen dök de upp igen i slutet i garaget https://postimg.cc/jCjPbtQy svor litet och konstaterade att han nog inte fanns där.
Det var inte särskilt kul alls 🙈

Men vad sas om Fångarna på fortet då? Man måste väl haft något syfte med det hela? Ville de att folk skulle anmäla sig att vara med eller att de skulle reprissända programmen under hösten eller vad var syftet med det hela?
Citera
2021-08-29, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
hahahaha man kan fundera över sånt men man ska aldrig glömma att blanda in sig själv i vansinnet

Jag förstår mig inte på den här insatsen i Hellenius Hörna. Sprang de bara omkring i två minuter eller vad hände?

Det mest pinsamma i det hela är väl ändå att hon kallade det hela för arbete. Visst, några tusenlappar fick hon säkert för detta men arbete?

Men det är ju så med Anna, det blir sällan mer än en tummetott om ens det. Stora ord för att det sen mynnar ut i ingenting. Hur många hemliga jobbmöten har hon inte haft genom åren som aldrig resulterat i någonting? Senaste framträdandet som artist gjordes väl i Melodifestivalen häromåret i det medley av låtar som varit med i Melodifestivalen genom åren. Nu några minuter i Hellenius hörna.

Artistkarriären tog slut 1987. När ska Anna själv inse det?
Citera
2021-08-29, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Det mest pinsamma i det hela är väl ändå att hon kallade det hela för arbete. Visst, några tusenlappar fick hon säkert för detta men arbete?

Men det är ju så med Anna, det blir sällan mer än en tummetott om ens det. Stora ord för att det sen mynnar ut i ingenting. Hur många hemliga jobbmöten har hon inte haft genom åren som aldrig resulterat i någonting? Senaste framträdandet som artist gjordes väl i Melodifestivalen häromåret i det medley av låtar som varit med i Melodifestivalen genom åren. Nu några minuter i Hellenius hörna.

En liten ploj eller skojgrej skulle jag kallat det. I den mån jag ställt upp. Vilket jag inte hade gjort hahaha.

Tänk om Anna gör en sån där Tori Spelling grej. Hyr in ett kamerateam som filmar dem när de gör saker och så klipper någon ihop något bra och sänder det på You Tube. Vore inte det något??

Eller någon variant av Hanibobo eller vad hon heter. Fast det ska förstås handla om hur ungdomarna söker jobb och Mamma servar med middag och på kvällarna går de ut och dansar.

Ett avsnitt jag ser fram emot hur de på en vecka ska snofsa upp trädgården och plantera rosbuskar och annat.

Anna får söka produktionsförlag.
Senast redigerad av sommarbukett 2021-08-29 kl. 18:36.
Citera
2021-08-29, 18:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid

Det är därför ingen bryr sig när hon säger att hon har ett hemligt jobb eller möte. För det leder ingenstans.
Citera
2021-08-29, 19:07
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
En liten ploj eller skojgrej skulle jag kallat det. I den mån jag ställt upp. Vilket jag inte hade gjort hahaha.

Tänk om Anna gör en sån där Tori Spelling grej. Hyr in ett kamerateam som filmar dem när de gör saker och så klipper någon ihop något bra och sänder det på You Tube. Vore inte det något??

Eller någon variant av Hanibobo eller vad hon heter. Fast det ska förstås handla om hur ungdomarna söker jobb och Mamma servar med middag och på kvällarna går de ut och dansar.

Ett avsnitt jag ser fram emot hur de på en vecka ska snofsa upp trädgården och plantera rosbuskar och annat.

Anna får söka produktionsförlag.
Hon har sagt att det var pga barnen var så små och att det var fel tv-kanal som gjorde att familjen tackade nej till att göra en "Wah*grens värld", innan Wah*lgrens ens gjort sin grej...
Citera
2021-08-29, 19:07
Medlem
Men nu har hon faktiskt ett samarbete. Anna är HET!
Citera
2021-08-29, 19:57
Medlem
Musslis avatar
Nu gör hon reklam för en produkt som tar bort oönskat hår i hemmets lugna vrå! Vem har oönskat hår i hemmet?
Hennes svenska är så usel att jag inte kan fatta hur något företag vill ha med henne att göra.
https://postimg.cc/rz8fCcj0

"Nu kan du enkel och bekvämt" är också en fin start på inlägget...
Senast redigerad av Mussli 2021-08-29 kl. 19:59.
Citera
2021-08-29, 20:03
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag kan inte hitta det med något av mina konton, och jag har aldrig haft något med Anna att göra på Insta så hon har inte blockat mig. En annan i tråden hade samma problem. Märkligt.

Jag blev blockad utan att ha gjort en enda kommentar. Hade antagligen besökt "fel" konton.
Citera
2021-08-29, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Nu gör hon reklam för en produkt som tar bort oönskat hår i hemmets lugna vrå! Vem har oönskat hår i hemmet?
Hennes svenska är så usel att jag inte kan fatta hur något företag vill ha med henne att göra.

Hårväxt i husets alla hörn...😮
Hur kan hon använda ett så dåligt kort på sig själv?? Är hon så förblindad av sina filter så hon inte ser hur gräsligt det blir..😨
Citera
2021-08-29, 20:07
Medlem
cece123s avatar
Citat:

På företagets hemsida upplyser de att de som vill samarbeta kan höra av sig till dem..
Gissar att detta är just vad Anna har gjort och vädjat om en gratisprodukt.
Sofia Wistam har gjort reklam för dem sedan förra året, Maggan sedan i juli, det är väl därifrån Anna fått iden.
Kritiska inlägg om produkten har redan dykt upp på Annas IG, i corona tider har väl dessa "kändisar" ett större behov av gratisprodukter.
Anna har det oavsett corona pandemi eller inte.

Anna borde jobba på ett telemarketing företag...
Hon älskar att prata.. Kan jobba hemifrån.
Vem vet, snart ringer Anna upp någon av er i framtiden för att kränga någon liten maskin.. För endast 1499.90 kr..
Senast redigerad av cece123 2021-08-29 kl. 20:23.
Citera
2021-08-29, 20:09
Moderator
oilslicks avatar
Citat:

Säga vad man vill om Anna, men clownsminkning är hon duktig på.

Det är lite kul att hon inte har basunerat ut om hennes medverkan i tv på bästa sändningstid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in