2021-12-13, 19:34
Medlem
Svettiga-babbars avatar
Jag har sökt att få gå med i gruppen på Facebook under falskt namn. Fick aldrig något svar och hittar den inte längre i sökningar. Det finns inte en chans att de kunnat identifiera mig. Varför släpper de inte in folk i gruppen?
Citera
2021-12-14, 17:29
Medlem
PappaBoegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorskIAvesta
Fattar inte vad du babblar om, det var inte meningen att göra dig så upprörd,jag har absolut ingen insyn i om ni kommer gå ut med namn eller fortsätta vara lika patetiskt fega som ni brukar vara därav min fråga

Absolut. Kan du inte ge några exempel på när du tycker att vi har varit fega?

Att vi är fega som inte på förhand har avslöjat GlamCasvaluirs identitet, ska jag tolka det som att du gärna ser att vi outar hans fullständiga namn, personnummer, adress, och så vidare i avsnittet om honom?
Citera
2021-12-14, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg

Att vi är fega som inte på förhand har avslöjat GlamCasvaluirs identitet, ska jag tolka det som att du gärna ser att vi outar hans fullständiga namn, personnummer, adress, och så vidare i avsnittet om honom?

Jag bryr mig inte ett skit om vad konton på twitter eller flashback skriver eller vilka de är men du får såklart bli hur upprörd du än vill och få stroke, jag var mest bara intresserad av om ni har vuxit upp eller inte och svaret blev uppenbarligen inte
Citera
Carlboms avatar

Moderatormeddelande

Postat av Carlbom 2021-12-14, 20:35
Moderator
Vill påminna om regel 1.06 och att även om ev. outningar eller påstådda sammankopplingar av Flashbackkonton sker på andra plattformar så är det ett regelbrott att sen återupprepa dessa på Flashback.

/Moderator
Senast redigerad av Carlbom 2022-01-06 kl. 08:57.
2021-12-14, 21:24
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Så här svarar Henrik på min fråga på Haveristern 2.0:
-" Alma är så jävla sur. Och ja, hur kunde jag för något år sedan kalla henne "Loke" när hon har 47 riktiga namn och byter dessa i parti och minut på sociala medier."-

Om haveristerna vill koppla olika anonyma konton till varandra så spelar det ingen större roll. Problemet här är att både "Alma" och " Loke" är två verkliga personer. Jag tror inte att någon av de två kvinnorna mår särskilt bra av att få Henriks onda öga med tanke på hur han brukar agera.

Att vare sig Axel eller eller Henrik vill/vågar svara på vad de bygger sina antaganden på var väntat.

Att Haveristerna snart ska avslöja allt om internettrollet Glam/ Casvaluir känns spännande. Den personen förtjänar att hängas ut offentligt. Men med tanke på deras "granskning" av mig som ju är åt helvete fel så lär risken vara stor att de hänger ut fel person. Konsekvenserna för den personen lär bli omfattande även om det blir bra content för podden och klirr i kassan för Axel och Henrik.

Som jag skrev tidigare så lär (är) det inte heller vara första gången Haveristerna hävdar något utan någon som helst grund. Colloteral damages får man ta ibland verkar vara melodin.

Fortfarande inget svar?

Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg

Bara hoppas att ni denna gång har något på fötterna. Glam/C är ett otrevligt konto . Problemet är bara att era uthängningar och avslöjanden gång på gång visar sig vara totalt bullshit och era "granskningar" luftslott.

By the way en obesvarad fråga igen Har du eller Henrik någonsin tagit del av en sexarbetares inkomster? Finns ett ord för detta Du och jag vet svaret men det vore kul om ni i er "feministiska " podd gav era fans en förklaring . Kan ju vara lite knepigt.
Citera
2021-12-15, 06:33
Medlem
Åååh soo sad att mod har raderat Axel Öhman utbrott igår kväll där han försökte fortsätta haveristernas månadslånga tragiskt fega upptåg att sprida personuppgifter överallt som de brukar göra både här och hotade att göra det även på twitter så att de kan slippa göra det i podden sen, oklart om han menade med sitt egna tw-konto eller läcka med något av haveristernas trollkonton. Han låtsades också som att det inte var hans egen vilja att göra så utan det skulle vara mitt fel att han är feg,han blev fjärrstyrd av vad jag skrev här eller nåt, men vem övertygas av sånt? Men vilken ”tur” att haveristerna hittar orsaker lite varstans till att fortsätta vara patetiska och fega men knas att han trodde att månader av feghet blir retroaktivt ogjort av något de gör nu! Fast egentligen bra att det försvann för det var sorgligt men hur får vi som såg bort det från minnet?
Citera
2021-12-15, 07:49
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorskIAvesta
Åååh soo sad att mod har raderat Axel Öhman utbrott igår kväll där han försökte fortsätta haveristernas månadslånga tragiskt fega upptåg att sprida personuppgifter överallt som de brukar göra både här och hotade att göra det även på twitter så att de kan slippa göra det i podden sen, oklart om han menade med sitt egna tw-konto eller läcka med något av haveristernas trollkonton. Han låtsades också som att det inte var hans egen vilja att göra så utan det skulle vara mitt fel att han är feg,han blev fjärrstyrd av vad jag skrev här eller nåt, men vem övertygas av sånt? Men vilken ”tur” att haveristerna hittar orsaker lite varstans till att fortsätta vara patetiska och fega men knas att han trodde att månader av feghet blir retroaktivt ogjort av något de gör nu! Fast egentligen bra att det försvann för det var sorgligt men hur får vi som såg bort det från minnet?
Vet inte riktigt om du tycker att du framstår som en lugna och sansade? Gissar på att du tillhör den ena falangen runt Dörris och att Haveristerna vet, "vet", vem du är. Varför håller du på att fjanta dig under pseudonym då? Vad är egentligen ditt problem med Haveristerna? Vilken relation har du? (Alla i den här tråden är ju bara vanliga lyssnare, lol) Jag frågar av ren nyfikenhet.
Citera
2021-12-15, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vet inte riktigt om du tycker att du framstår som en lugna och sansade? Gissar på att du tillhör den ena falangen runt Dörris och att Haveristerna vet, "vet", vem du är. Varför håller du på att fjanta dig under pseudonym då? Vad är egentligen ditt problem med Haveristerna? Vilken relation har du? (Alla i den här tråden är ju bara vanliga lyssnare, lol) Jag frågar av ren nyfikenhet.

Jag är en vanlig lyssnare, eller tja jag är inte betalande patreon eller så men har hört några få avsnitt och kan inte rå för att lägga märke till hur fega de är, finns väl inga andra som så intensivt och så långvarigt sprider personuppgifter och rykten om folk överallt som de här töntarna och som sedan sitter i podden och gaggar om det som de själva har läckt ut? Och sen vågar de inte säga rakt ut i podden vem de pratar om bara för att som fega råttor kunna ljuga fritt,Har hört nånstans att haveristerna påstår att det handlar om humor men humor brukar vara raka motsatsen till att vara fegast av alla
Senast redigerad av TorskIAvesta 2021-12-15 kl. 08:57.
Citera
2021-12-15, 12:06
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Har sett den här podden ligga högt i forumet. Lyssnat tio min på två olika avsnitt och kan vänligt sammanfatta det med att jag inte förstår intresset. De är inte ens pålästa.

Kan ge det ett försök till, vilket är bästa avsnittet?
Citera
2021-12-15, 12:22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Har sett den här podden ligga högt i forumet. Lyssnat tio min på två olika avsnitt och kan vänligt sammanfatta det med att jag inte förstår intresset. De är inte ens pålästa.

Kan ge det ett försök till, vilket är bästa avsnittet?
Det om Linnéa Claesson skulle jag säga. Det är faktiskt värt på riktigt.
Citera
2021-12-15, 23:51
Medlem
Crapmagics avatar
Sanna pratar om en mån-emoji (månförmörkelse) som hennes woke-öga
har tilldömt att vara ett blackface, någon som vet vilken emoji som åsyftas,
länka isåfall så att vi kan sprida den på twitter och kränka andra människor
Citera
2021-12-15, 23:56
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat: