Citat:
Ursprungligen postat av
ElimGarak
Jag har aldrig förstått varför hon slösar sådan tid på att fotografera varenda maträtt som hon slänger ihop och inte varför hon lägger ut det på nätet. Tänk om jag skulle fotografera min enkla mat varje dag och lägga ut. Mina Facebook-vänner skulle mörda mig, eller åtminstone blocka mig.
Det är väl det som är en del av underhållningen.. att Annas IG konto är så innehålllslöst meningslöst.
Det händer i n g e n t i n g.
Stora händelser i Annas innehållsickerika liv är just matlagning och bakning.
Annas "kollegor" inom artistbranschen får nya spännande jobbprojekt och reser till nya ställen.
Men Anna.. Hon åker till den trånga låne? sunklägenheten och käkar likadana kötthögar. År efter år. Anna håller på sina rutiner.
Gör samma saker, upptäcker inte nya ställen.
Hennes stresspåslag blir megastort om rutinerna rubbas.
Citat:
Ursprungligen postat av
ElimGarak
Det räcker väl med att hosta i fel tonart en fredag!
En tjej på jobbet som med stor glädje följer Vår Hjältinnas små upptåg skrev på Instagram (var det väl) och frågade Vår Hjältinna om det var hon som gjorde rösten till Tjuren Ferdinands mamma i det där avsnittet som visas varje jul på TV.
Blockad direkt!
Det krävs inte mycket för att drabbas av Annas bannstråle!
Den andra stora underhållningen med Anna (Den största) är hennes lättkränkthet och misstolkning av andra människor.
Anna blir upprörd vid minsta lilla skämt och tar det på blodigt allvar, tycker att folk ska förstå på förhand varför hon reagerar som hon gör och menar på det att hon har både självinsikt och kan skratta åt sig själv och har självdistans... NOT