Citat:
Ursprungligen postat av
zantera
Man Utd var ganska mediokra mot Arsenal men det räckte för att få 3p, om Man Utd fick en billig straff så fick ju Arsenal ett tvivelaktigt 1-0 mål så det jämnar ut sig. Så trött att höra om ursäkter om dålig domare och tur osv, men det är väl så från supportrar som aldrig skulle kunna säga "vi förlorade och vi spelade inte bra".
Lite intressanta matcher idag. Leeds behöver 3p mot Brentford för att få lite fart på deras säsong men Brentford har ju varit ganska stabila och kan nog bjuda upp till fight. En lite lurig match för Man Utd mot Palace där jag hoppas på 3p men det är Ralf's första match och Vieira har gjort det bra med Palace och det är en match som mycket väl kan sluta med oavgjort eller förlust om vi inte spelar bra. Tottenham bör slå Norwich hemma, och skulle isånnafall följa på 4e platsen ganska bra, Aston Villa - Leicester är ingen toppmatch men den har samma sorts charm som en toppmatch då det känns som den kan gå hur som helst. Gerrard mot Rogers, lite kul.
Straffen var clear as day. Skyll på Ødegaard om någon ska skyllas på, idiotisk tackling i fel läge, fel utförd.
Det sjuka kring striden om topp 4 är att lag som varit helt uträknade - hånade, bespottade, nyss var bara några pinnar från strecket (Arsenal, Spurs) - allt som krävs är ett par segrar i rad så är du med där uppe. Spurs kan vid vinst på sina 2 hängmatcher vara fyra, och Arsenal är ju med i racet igen (även om jag tror de är för dåliga för att på allvar utmana om fjärde, det blir nog 6-7e i år).
Citat:
Ursprungligen postat av
rojjjen
Jaha så ni bestämmer agendan över hur vi ska debattera i detta forum?
Är ni kommunister?
Man får uttrycka sig hur man vill här inom regelverket!
Om de ej passar er så är de inte mitt problem.
Gör ett undantag och citerar dig, trots att det troligen är bensin på elden:
Er inbördes pajkastning förstör upplevelsen för alla andra. Ni är de två skitungarna i klassrummet som genom ljudnivå och sabotage suger upp all energi och glädje för alla andra.
Generalen må vara deluded/troll level expert, men han har typ inte svarat dig på flera månader vad jag kunnat se. Det är du som fortsätter elda på. Han bor rent-free in your head, du kan inte släppa det utan lägger enorma mängder tid och energi på att göra bort dig ännu mer än vad han gör. Vad är mest patetiskt, en person med hybris, arrogans och skev världsbild - eller personen som inte kan sluta försöka leta en fajt med denne?
------------------------
Lite offtopic relaterat till pågående diskussion:
Citat:
hybris:
överdriven självuppskattning; överdriven uppfattning om den egna förmågan
Citat:
Ödmjukhet: är en personlig egenskap. En ödmjuk person har en balanserad självuppfattning och är medveten om sina begränsningar.
Någon behöver word-of-the-day toilet paper.