Citat:
Ursprungligen postat av
Unisertit
Jag delar den tolkningen. Jag undrar om du ställer samma krav på männen du träffar som du har på dig själv?
Javisst, jag kan ligga med en panda på fyllan men aldrig skulle jag vilja ha barn eller ett liv med henne. Samma tänk följer med 35+ avtrubbade tanter eller vad det nu kan vara för skräp. Så att någon åker långt för att träffa dig är inte samma som att dom vill bli ditt barns pappa hoppas jag att du förstår.
Funderat på spermadonatorer och bli ensammamma? 🤣
Hur menar du nu? Jag får som sagt kontakt med många män som vill ha familj och även barn i det (givetvis).
Jag ställer krav på mig själv. OCD:ar på mitt utseende och även smink samtidigt som män ber mig sluta. Men det är mig själv som sagt jag har krav på, inte andras preferenser.
Utöver det är jag inte fotomodell, långt därifrån men jag ser ofta bättre ut än en del av några av killarnas utbud. Varför tror du annars att de träffar mig? Jag sa sedan fixa någon på ett par minuter, man är rätt dum om man läser mellan raderna att jag syftar på något annat än sex, om jag skulle känna för det.
Eller du känner många 25-årigs kvinnor som bara kan gå in på en sida och regga sig för att fem minuter senare ha någon som omedelbart kommer vilja leva med henne i sitt liv för alltid? Gör dig inte dummare än vad du framstår som 😂
Vill tillägga att jag faktiskt kan använda lite fillers och vips se mycket yngre ut om jag skulle känna för det. Svårare för dig som får pandor att bli mer attraktiv, gissar jag på