Citat:
Jag håller på och raderar. Men jag tycker alltid att det känns sjukt märkligt att sitta och sortera människor för det yttre och ingen känner jag ändå oavsett, något för. Hade man träffats på en fest och pratat en kväll hade man gått på helt andra saker. Killar säger ju också att det är mycket lättare irl för dem att få en tjej. Jag frågade en ung, vältränad kille och han sa att han fått 5 likes de timmar han hunnit sitta. Jag får omkring tusen de första timmarna. Sedan så är det ju rätt dött. Det verkar som om jag får fler om jag tagit en promenad. Hade iallafall 67 nya när jag loggade in idag. I en mycket större stad (våra största) hade väl fler varit inloggade i samma avstånd (jag har dock valt globalt läge och maxavstånd) eller om jag åtminstone rörde mig mer. Jag vet inte. Men problemet är att man måste leta ännu mer. Jag är såklart rätt intresserad av att åka till Stockholm och kolla. Fast jag tror att min livspartner, han är nog i Australien.
Ja det är fel. Men jag har precis dejtat och vill inte falla tillbaka på att sitta hemma och äta istället, i nästan ett år till. Sedan funderar jag på att styra upp mer seriös dejting. Men jag är långt därifrån nu. Menar det med att verkligen anstränga mig för att hitta någon som är perfekt för mig eller iallafall tycka att det är lite kul också att ha kontakt med män.
Varför använder du Tinder då? Du vet att ju fler kontaktförsök ju större chanser så du behöver ha en dejtingsida där du kan anstränga dig för att engagera dig i intressanta tjejer.