2021-11-25, 11:44
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Just Ulf-bedrägeriet är bland det vidrigaste Bajshögen gjort, man behöver bara kolla på BBs alla oempatiska handlingar för att förstå vilket svin han är, actions speak louder then words, så är det!

Gissar att Ulf blockerat Rask överallt, precis som Jim och alla övriga "vänner" till BB läs: värdar han parasiterar på.

Jag är genuin

Finns inget Ulf-bedrägeri.
Nej han har inte blockat mig och vi har sporadisk kontakt, senast någon vecka sedan.
Citera
2021-11-25, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Nu när du ändå är här inne och läser vill jag bara beklaga alla orosanmälningar ni har fått. Tror att dom flesta här inne nog håller med om att anmälningarna (speciellt den senaste) såklart var helt obefogade, och kan se att ni är väldigt kärleksfulla föräldrar. Men dårar kommer ju alltid finnas, tyvärr.

Instämmer. Sjukt av den som gjorde det! En sak att diskutera här inne och ventilera sina åsikter och en annan att gå mot angrepp på hela familjen irl och då har man gått över en linje i min värld iaf.
Citera
2021-11-25, 11:48
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Bra text!

Ett tillägg bara, dagarna/dagen innan flaggar han för att han ska göra en video under helgen som INGEN annan youtuber gjort innan, han trycker hårt på det att detta kommer bli unikt.
Då till min punkt, detta med bitcoints var förbestämt INNAN du rullade dina 40mil tor. Återigen ljuger du att citat ”jag blev tagen på sängen när vi satt vid fika bordet” jada jada.

Det är lögner konstant från dig. Undra hur mycket du ljuger för din familj?

Skärp till dig!

Att det känns som att du har bättre insikt i mitt liv än din egen brors visar bara hur gravt retarderad du är, då minsta barn skulle begripa att så är inte fallet. Högst ignorant, nonchalant men även naivt att tro.
Det är inte lögner konstant från mig, det hävdas att jag ljuger konstant ifrån er.
Fortfarande tjatas det om lögner, fast inga listas trots vad jag skrev sidan innan, ni säger bara att ni redan har listat men att jag inte svarar, fast det inte stämmer.
Citera
2021-11-25, 11:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Det förändrar inte saken att jag har rätt till mitt eget privatliv 🤷‍♂️😇
Det som förändrade det var du själv när du kablar ut ditt privatliv och gömmer dig bakom en självömkan som du kablar ut så fort du kritiseras.
Du har valt det Rask, dina målsägande och andra du hängt ut och trakasserat har däremot inte valt det för dem själva - det gav du blanka tusan i ... allt för klick.
Citera
2021-11-25, 11:55
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Finns inget Ulf-bedrägeri.
Nej han har inte blockat mig och vi har sporadisk kontakt, senast någon vecka sedan.
Fucking bullshit.

Har snackat med Ulfs fru och vet du vad?

Hon håller INTE med dig, en polisanmälan är upprättad, ett återkommande tema i ditt liv är att du gör bort dig, på daglig basis.

Det bästa för dig skulle vara att bara logga ut och aldrig använda internet längre, har du ens funderat på hur alla dina pinsamma klipp påverkar dina barn?
Citera
2021-11-25, 11:55
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag vill dig inte väl BB, jag vill att helvetets eldar ska regna ner på dig för allt skit du utsatt andra för, medans kommer jag sitta och garva läppen av mig allt eftersom din patetiska ursäkt till liv blir sämre och sämre.

Det är dina barn och T jag bryr mig om, och stackars Alf som fått stå ut med så mycket oförtjänt skit genom åren, två förlorade generationer som bara gamar sig på honom.

Karman kommer ta dig, som den gör med alla narcissister, jag ser upptaxering och en fortsatt soc utredning i min kalla spåkula.

Tack! Första stycket var vad jag var ute efter, du är bara här för den sakens skull, dead end.
Du hamnar på ignore.
Diskuterar inte med en person med ett eget icke felfritt bagage som ändå inte är villig att ge någon annan en andra chans.

Du själv har tex postat en tråd där du skriver ” Vet någon vart jag kan hitta klipp på människor som blir tvingade att äta bajs under pistolhot?

Ett plus men inget måste om personen har på sig hundkoppel.”

Du skriver även i andra trådar att du suttit i fängelse, vilket innebär att du själv måste begått ett brott, antagligen grövre än mitt då jag ej fick fängelse och var ostraffad sedan innan. Var ditt brott inte värre än mitt men du fick fängelse innebär det att du tidigare varit dömd, vilket innebär att det är ett återkommande inslag.
Så ge mig inte den där skiten, du är här för hatandets skull bara, oavsett vad jag gjort eller inte.
Citera
2021-11-25, 11:56
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Gött e de, du håller snittet på 8k i månaden.

Nu när en månad kvar, kommer du taxera 100k iår? När jag gjort mina beräkningar så bör du hamna på 60-70k.
Anledning, dina visningar är sämre än någonsin iår, trotts att du inte vill säga att YT är ditt jobb så är det därifrån din inkomst kommer ifrån. Blir spännande att följa.

Analysen stämmer!
Citera
2021-11-25, 11:57
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Tack! Första stycket var vad jag var ute efter, du är bara här för den sakens skull, dead end.
Du hamnar på ignore.
Diskuterar inte med en person med ett eget icke felfritt bagage som ändå inte är villig att ge någon annan en andra chans.

Du själv har tex postat en tråd där du skriver ” Vet någon vart jag kan hitta klipp på människor som blir tvingade att äta bajs under pistolhot?

Ett plus men inget måste om personen har på sig hundkoppel.”

Du skriver även i andra trådar att du suttit i fängelse, vilket innebär att du själv måste begått ett brott, antagligen grövre än mitt då jag ej fick fängelse och var ostraffad sedan innan. Var ditt brott inte värre än mitt men du fick fängelse innebär det att du tidigare varit dömd, vilket innebär att det är ett återkommande inslag.
Så ge mig inte den där skiten, du är här för hatandets skull bara, oavsett vad jag gjort eller inte.
Allting man läser på internet är inte sant Bajsbaronen, det är dina egna ord.

Fan läs mellan raderna, hur lättlurad är du.
Citera
2021-11-25, 11:59
Medlem
Citat:
Vad mina barn kommer vara tacksamma för och inte kommer jag att tala med dom om när det blir dags för det, och inte med en anonym främling på flashback som varken känner mig eller min familj.

Nu var ju frågan huruvida du TROR att dom kommer vara tacksamma för deras ofrivilliga kändisskap.

Jag ställde mig själv den frågan om mina barn och Facebook t.ex och kom fram till att d"et skulle jag inte ha varit själv" så jag skippade hela den biten.

Sedan är allt relativt och t.ex så Lundell delar med sig men det är hela hans grej och dom gör intressanta grejer.

Så då kan man undra varför du har med dina barn i din kanal? Är det familjekanal? Skulle inte vilja påstå det.

Hur känner du själv inför Youtube?
Citera
2021-11-25, 11:59
Medlem
Citat:
Framställer mig som en hårding? 😂
Uppenbarligen har du ingen aning om ngt om mig.
LB hade inte heller gjort något personligen, givetvis hade jag vikit ned mig för våld, menar du att jag skall börja boxas som en idiot eller vadå?
Jag har inte slagits på minst 10 år med undantag för en brottningsmatch med en Karl på högfjällshotellet i sälen för några år sedan, och inte ens när det begav sig var jag ingen Bruce Lee direkt 😂

Det har du gjort, det har varit ett evigt skrytande om när du skulle spöa den, när du förföljde en gammal man på motorvägen för att du blev arg, som såg att du var lång och rakad med tatueringar och blev rädd, för han trodde väl att du var en kriminell kåkfarare. Det värsta var dock ändå när du gick och var aggressiv och hotade din mormors grannar som är pensionärer, på julafton. Att gå och hota och vara aggressiv mot gamla människor och skrämma upp dem, och sedan skryta om det på sin youtubekanal. Riktigt lågvattenmärke. Du är väldigt medveten om att vanliga Svensson tycker att du ser ut som en farlig kille och du har utnyttjat det eftersom att du är en översittare, och gillar att sätta dig på folk som är mindre om du får chansen.

Samtidigt är du utåt emot kriminalitet, ortenkulturen, det är fjantigt tycker du. Men du slickar röven på folk som är kriminella. Du skulle aldrig göra en video om hur klandervärd Blame it on Blanco är. Fast han ju faktiskt har på sig alla dessa attribut som du tycker är så fjantiga, och fast han är med och hjälper folk som skjutit ihjäl en 18 årig flicka och svårt skadade en taxichaffis och en student som inte gjort någonting. Den killen skulle du aldrig fördöma, för han kanske blir lite arg på dig och kommer och ger dig en snyting.

Det är därför det är så patetiskt när du kommer in och framställer dig som att du har bollar. Jag vet att hade jag sett dig så hade man bara behövt höja rösten så hade du lagt svansen mellan benen. Så sluta lek häftig.

Bra att du ska lasra bort tatueringarna i alla fall. Någonstans innerst inne förstår du själv att du gjorde dem för att du ville se kriminell och farlig ut men att du inte kan eller vill leva upp till det för fem öre.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2021-11-25 kl. 12:04.
Citera
2021-11-25, 12:01
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Nu har jag läst lite, och det återkommande är ”det där var ju fyra år sedan, inte nu, jag är bättre”.

Men det är fortfarande relevant Alex. För du har fortfarande en helt vrickad moralisk kompass verkar det som. Det var därför du lurade folk i hundhärvan och det var därför du hängde ut människor skoningslöst.

När du sen (t.ex) tar emot pengar av Olof som du har hängt ut som att han är djävulen himself och säger ”pengar är pengar” bekräftar bara att din moraliska kompass inte har förändrats överhuvudtaget.
Det är ett faktum att det var år sedan, det är också ett faktum att oavsett hur mycket du själv vill något, så innebär det inte att det är sant för det.
De ends personerna detta är relevant för 2021 är er.
Det är också ett faktum att pengar är pengar och värdet på två sedlar av samma summa är likvärdigt oavsett vems ficka den ligger i, hur mycket du än vill tjata om din moraliska kompass.
Det är inte ett dugg omoraliskt att i egenskap av luspank ta emot några tusen från en snorrik person, oavsett vad man tycker om personen.
Det är väl kanon att man kan göra skillnad på sak och person.
Trots att jag inte gillar honom och Han inte gillar mig underlättade han månaden, ”åh nej”.
Citera
2021-11-25, 12:05
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du drar inte in en pennie till barnen/familjen med andra ord. Du bär inte ens din egen kostnad.

Hur räknas existensminimum ut? Har du en boendekostnad på 6 000 kr i månaden och är en ensamstående vuxen är ditt existensminimum 10 923 kr.

Det jag skrev igår gäller fortfarande, bemöda dig inte ens med att fråga mig något om tonen skall vara aggressiv och illasinnad, tror detta är 3e gången nu.
Men det är väl perfekt för då kan du bajsa ur dig inlägg på löpande band och växa i inlägg så livet får lite mer mening.
Passion i all ära, men 70.000+ inlägg?
Och JAG saknar ett liv.
Ändra din ton så skall du få svar, folk kan behöva se arga micro använda lite glada smileys också.
Så var trevlig och skin som en jävla sol så skall du få svar.
😇💝
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in