Citat:
Ursprungligen postat av
AlexxHooker
Framställer mig som en hårding? 😂
Uppenbarligen har du ingen aning om ngt om mig.
LB hade inte heller gjort något personligen, givetvis hade jag vikit ned mig för våld, menar du att jag skall börja boxas som en idiot eller vadå?
Jag har inte slagits på minst 10 år med undantag för en brottningsmatch med en Karl på högfjällshotellet i sälen för några år sedan, och inte ens när det begav sig var jag ingen Bruce Lee direkt 😂
Det har du gjort, det har varit ett evigt skrytande om när du skulle spöa den, när du förföljde en gammal man på motorvägen för att du blev arg, som såg att du var lång och rakad med tatueringar och blev rädd, för han trodde väl att du var en kriminell kåkfarare. Det värsta var dock ändå när du gick och var aggressiv och hotade din mormors grannar som är pensionärer, på julafton. Att gå och hota och vara aggressiv mot gamla människor och skrämma upp dem, och sedan skryta om det på sin youtubekanal. Riktigt lågvattenmärke. Du är väldigt medveten om att vanliga Svensson tycker att du ser ut som en farlig kille och du har utnyttjat det eftersom att du är en översittare, och gillar att sätta dig på folk som är mindre om du får chansen.
Samtidigt är du utåt emot kriminalitet, ortenkulturen, det är fjantigt tycker du. Men du slickar röven på folk som är kriminella. Du skulle aldrig göra en video om hur klandervärd Blame it on Blanco är. Fast han ju faktiskt har på sig alla dessa attribut som du tycker är så fjantiga, och fast han är med och hjälper folk som skjutit ihjäl en 18 årig flicka och svårt skadade en taxichaffis och en student som inte gjort någonting. Den killen skulle du aldrig fördöma, för han kanske blir lite arg på dig och kommer och ger dig en snyting.
Det är därför det är så patetiskt när du kommer in och framställer dig som att du har bollar. Jag vet att hade jag sett dig så hade man bara behövt höja rösten så hade du lagt svansen mellan benen. Så sluta lek häftig.
Bra att du ska lasra bort tatueringarna i alla fall. Någonstans innerst inne förstår du själv att du gjorde dem för att du ville se kriminell och farlig ut men att du inte kan eller vill leva upp till det för fem öre.