2021-11-25, 08:38
Medlem
.ANDERSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
En ursäkt inför vem Anders?
Vem är det jag har ursäkter för?
Dig själv? Reflekterar du över vad du skriver? Du ursäktar dig med att bo 5 i en liten lägenhet för vid ett annat tillfälle bodde ni 4. Det är en ursäkt.
Citera
2021-11-25, 08:52
Medlem
Citat:
Men är den huvudvärken din, eller varför är du så djupt engegerad?

Fast precis allting i hela ditt inlägg rör saker inom mitt privatliv, mitt eget privatliv som jag har full mäsklig rätt till att få ha just privat, och inget ger dig rätten att "läxa upp" en främling, för det rör inte dig i ryggen om jag är bankdirektör eller bidragstagare, och då har du heler ingen rätt att yttra dig, och att du ens tror det är bara konstigt.
Jag vill ha mitt privatliv ifred, tack.

Svårt att kombinera att bra en offentlig person och ha ett privatliv.

Just saying!
Citera
2021-11-25, 09:28
Fråga till alex

Du blev kompis med en människa som öppet gått ut med att han har sjukt mycket bitcoins, någonting han satsade på under en manisk period.
Ulf har öppet på internet skrivit om hur hans bipolära liv plågar honom, att han varit inlagd på psyket, är lättpåverkad och snäll, har för mycket prylar och bitcoins.
Ulf har berättat om sorgen för att hans barn utsatts för lidande pga hans sjukdom.

Min teori/frågeställning är

Du blir polare med Ulf och förstår att han har sådär mycket internetvaluta, så du får en snilleblixt!

Du delar med dig av din psykiska ohälsa och du mår så dåligt över hur du sårat andra människor och nu har du en skuld som får dig att må ännu sämre (ser hur du pressar fram tårar, lika patetiskt som Ma*ts Al*m med sitt hur många tårar kan en människa gråta)

Ulf som är för snäll hjälper dig och då kommer snilleblixt nr 2
Hur häftigt vore det inte om att dela ut bitcoins till personer som har det svårt? Det enda de behöver göra är att lajka min kanal, printscreena, skicka motivering och bevis på lajksen skicka i pm på mitt och Ulfs instakonto?! Samtidigt så kan vi snacka om dina politiska partiplaner och min skäggolja kan promotas också, fett nice!

Du påstår och redigerar om videon och påstår att det inte fanns någon baktanke, utan att det var Ulfs ide om tävlingen, så du gjorde honom en tjänst. Det ser inte riktigt spontant ut vid fikabordet, ni pratar om hur er psykiska ohälsa drabbat närstående. Enda skillnaden är att Ulf är ärlig, du är äckligt inställsam, du sitter för fan och ger klartecken till Ulf?!
Dessutom filmar du Ulfs hem somvär fyllt av värdefulla dyra samlarsaker, leksaker, allt. Det blir så när Ulf blir dålig och manisk. Han mår dåligt över det.

Fattar du inte varför det blev så många negativa reaktioner efter din video? Du lurar till dig pengar för din egen skull, dessutom visar du upp hans hem, utan en tanke på att det kablas ut och kan utsätta Ulf för stöld, rån, bedrägeri.

Så mycket hat fick du över ditt vidriga beteende, så du fick göra en skrikvideo om att Ulf fått så mycket hat, så att han mår så dåligt att han är på psykakuten, du gafflar om att alla haters ska skämmas som utätter Ulf för hat.

Jag tror att det var DU alex som fick hat.
Ulf kanske fick varningar om vem du är, att du alltid har en baktanke för egen vinning? Någon kanske kontaktade hans fru, som insåg allvaret, och när Ulf inser att DU lurat honom, brast det.

Hur var det med Ulf? Hur länge har ni känt varandra?

Inte ens då, fattar du att det du gör är vidrigt.
Citera
2021-11-25, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fråga till alex

Du blev kompis med en människa som öppet gått ut med att han har sjukt mycket bitcoins, någonting han satsade på under en manisk period.
Ulf har öppet på internet skrivit om hur hans bipolära liv plågar honom, att han varit inlagd på psyket, är lättpåverkad och snäll, har för mycket prylar och bitcoins.
Ulf har berättat om sorgen för att hans barn utsatts för lidande pga hans sjukdom.

Du blir polare med Ulf och förstår att han har sådär mycket internetvaluta, så du får en snilleblixt!

Du delar med dig av din psykiska ohälsa och du mår så dåligt över hur du sårat andra människor och nu har du en skuld som får dig att må ännu sämre (ser hur du pressar fram tårar, lika patetiskt som Ma*ts Al*m med sitt hur många tårar kan en människa gråta)

Hur häftigt vore det inte om att dela ut bitcoins till personer som har det svårt? Det enda de behöver göra är att lajka min kanal, printscreena, skicka motivering och bevis på lajksen skicka i pm på mitt och Ulfs instakonto?! Samtidigt så kan vi snacka om dina politiska partiplaner och min skäggolja kan promotas också, fett nice!

Du påstår och redigerar om videon och påstår att det inte fanns någon baktanke, utan att det var Ulfs ide om tävlingen, så du gjorde honom en tjänst. Det ser inte riktigt spontant ut vid fikabordet, ni pratar om hur er psykiska ohälsa drabbat närstående. Enda skillnaden är att Ulf är ärlig, du är äckligt inställsam, du sitter för fan och ger klartecken till Ulf?!
Dessutom filmar du Ulfs hem somvär fyllt av värdefulla dyra samlarsaker, leksaker, allt. Det blir så när Ulf blir dålig och manisk. Han mår dåligt över det.

Fattar du inte varför det blev så många negativa reaktioner efter din video? Du lurar till dig pengar för din egen skull, dessutom visar du upp hans hem, utan en tanke på att det kablas ut och kan utsätta Ulf för stöld, rån, bedrägeri.

Så mycket hat fick du över ditt vidriga beteende, så du fick göra en skrikvideo om att Ulf fått så mycket hat, så att han mår så dåligt att han är på psykakuten, du gafflar om att alla haters ska skämmas som utätter Ulf för hat.

Ulf kanske fick varningar om vem du är, att du alltid har en baktanke för egen vinning? Någon kanske kontaktade hans fru, som insåg allvaret, och när Ulf inser att DU lurat honom, brast det.

Bra inlägg. Något som jag också tänkt på. Det här var en kort men intensiv cirkus där exakt allt blev helt jävla uppåt väggarna.
Citera
2021-11-25, 10:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Fråga till alex

Just Ulf-bedrägeriet är bland det vidrigaste Bajshögen gjort, man behöver bara kolla på BBs alla oempatiska handlingar för att förstå vilket svin han är, actions speak louder then words, så är det!

Gissar att Ulf blockerat Rask överallt, precis som Jim och alla övriga "vänner" till BB läs: värdar han parasiterar på.

Jag är genuin
Citera
2021-11-25, 10:44
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Bra inlägg. Något som jag också tänkt på. Det här var en kort men intensiv cirkus där exakt allt blev helt jävla uppåt väggarna.
Det är så uppenbart att rask mjölkade.
Borde polisanmälas.
Socialen bör få gå igenom yputube och denna tråd.. alla "haters" kan inte ha fel, det är fan oro på riktigt.
Hur gick det med polisen och den där försäkringen som skulle sätta dit den människa som inte utan orsak anmälde oro? Som dessutom gjort det flera gånger? Även att han vill vara anonym pga rasken annars kommer hänga ut honom? Vilket rasken gör! Är det inte märkligt att han skriker om att det är förtal, när det som han framfört att det stod, faktiskt är saker som lätt går att kontrollera? Det känns som om jag har mer inblick i raskens liv än min egen brorsas🎩
Citera
2021-11-25, 10:56
Medlem
Citat:
Fråga till alex

Bra text!

Ett tillägg bara, dagarna/dagen innan flaggar han för att han ska göra en video under helgen som INGEN annan youtuber gjort innan, han trycker hårt på det att detta kommer bli unikt.
Då till min punkt, detta med bitcoints var förbestämt INNAN du rullade dina 40mil tor. Återigen ljuger du att citat ”jag blev tagen på sängen när vi satt vid fika bordet” jada jada.

Det är lögner konstant från dig. Undra hur mycket du ljuger för din familj?

Skärp till dig!
Citera
2021-11-25, 11:10
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Precis, när det verkligen betyder något, då vågar Rask inte göra någonting tillbaka. Men har hans mormors gamla grannar frågat om hon inte kan städa undan på gården då det ser otrevligt ut, då blir Carl-Fredrik eld och lågor.

"Så dum är jag inte."

Är det inte en hederlig persons plikt att stå upp mot skit i samhället, och vittna trots att man kanske riskerar en liten smäll på käften, för att upprätthålla ett tryggt samhälle även för barnen som växer upp i framtiden. Eller ska man bara tänka på sig själv och låta dessa härja fritt?

Nej, just det. För du är inte och kommer aldrig att vara en hederlig person.

Hade alla varit som Carl-Fredrik i samhället så hade vi haft ett klanvälde där den med störst vapen bestämmer. Han är en ynklig man som låter sig bli överkörd. Samtidigt lever han inte som han lär. Han är en fegis, men samtidigt en tyrann. Så gör någon som är mindre än honom ett felsteg så känner han en njutning av att skrämma upp denne. Kombinerat med rakad skalle och ansiktstatueringar, för du vet att vissa tycker du ser läskig ut med dessa attribut.

Hoppas du ger dig på fel persons gamla farmor någon gång. Du har aldrig fått riktiga konsekvenser för ditt översittarbeteende.

Ja, jag vart eld och lågor då hon på den tiden vårdade sin döende man helt själv utan hemtjänst och inte hade tid för att rensa på tomten. Har aldrig ”gett mig på” någons gamla farmor, och jag har inte heller ett översittarbeteende. Alla människor tappar det ibland, jag inte oftare än någon annan, vad du än vill vrida det till.
Citera
2021-11-25, 11:12
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Bra text!

Ett tillägg bara, dagarna/dagen innan flaggar han för att han ska göra en video under helgen som INGEN annan youtuber gjort innan, han trycker hårt på det att detta kommer bli unikt.
Då till min punkt, detta med bitcoints var förbestämt INNAN du rullade dina 40mil tor. Återigen ljuger du att citat ”jag blev tagen på sängen när vi satt vid fika bordet” jada jada.

Det är lögner konstant från dig. Undra hur mycket du ljuger för din familj?

Skärp till dig!
Ja, det verkligen lyste om honom, han hade kommit på värsta grejen som skulle generera wiews, kirrat skadestånd, som alla tjatade om, kunna snika till sig mer och komma med någonting som ingen anna youtuber kreatör gjort någonsin, lotta ut 416?-ish 000.. vilken jävla kung för sin amishhatt, men som sagt undrar om rasken orkar bemöda min frågevägg?
Citera
2021-11-25, 11:18
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Delad ekonomi. Jo tjena. Du lägger fram det som att du verkligen har något att komma med till bordet. Du får månadspeng av mamma Therese.

Stämmer inte, jag tar ut tillräckligt med lön för att betala el, halva hyra och en del käk, vilket sammanträffande, fick lön just idag faktiskt, 8.300 spänn, som jag själv arbetat ihop utan att parasitera på någon, ta ut a-kassa eller soc, så jag belastar inte samhället ekonomiskt heller, fattar inte vad det gnälls om.
Det är ingen fet lön, men det är väl ingen som kan säga ngt om det då det är min lön och inte deras?
https://ibb.co/2Wr4T6H
Citera
2021-11-25, 11:18
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Du har inga bollar. En person som ger sig på åldringar är något av den lägsta sortens pack vi har här i samhället.

Har aldrig gett mig på åldringar, och jo, jag har bollar.
Citera
2021-11-25, 11:20
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Skriv inte att du menar väl om du skall håna mig i varje inlägg, det luktar dubbelnugge, precis som bajsbaronen.
Jag vill dig inte väl BB, jag vill att helvetets eldar ska regna ner på dig för allt skit du utsatt andra för, medans kommer jag sitta och garva läppen av mig allt eftersom din patetiska ursäkt till liv blir sämre och sämre.

Det är dina barn och T jag bryr mig om, och stackars Alf som fått stå ut med så mycket oförtjänt skit genom åren, två förlorade generationer som bara gamar sig på honom.

Karman kommer ta dig, som den gör med alla narcissister, jag ser upptaxering och en fortsatt soc utredning i min kalla spåkula.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in