2021-11-25, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Du har helt rätt ang Jessica och alla andra, jag har aldrig sagt något om det sedan jag släppte min fasad för mig själv och världen.
Jag har gjort massor med kassa saker på nätet.
Men har gjort betyder inte samma sak som gör, det är två olika saker som bör göras skillnad på.
Vilka som har "chefskapet" osv i vår familj angår vår familj och ingen annan.

Fast varför ska vi inte få nysta i ditt privatliv bara för att du inte vill det?

Jessica ville säkert inte att du skulle göra samma sak mot henne?

Sedan att det är gammalt osv är ju enkelt att säga.

Då kan din farsa köra med samma retorik då.

- Farsan du packade min barndom

- Ah men det är längesen.

Nu vet jag att din farsa fortfarande har ett aktivt missbruk men du är ju inte tvingad att umgås med honom i vuxen ålder.

Kom inte dragandes med psykisk ohälsa för det har jag med! Hade det inte då jävla lätt i barndomen men valde att inte låta det styra mitt liv. Ibland måste man bara säga stopp till sina hjärnspöken och ta kontroll över sitt liv och våga utmana en själv.
Citera
2021-11-25, 12:07
Medlem
Citat:
Att det känns som att du har bättre insikt i mitt liv än din egen brors visar bara hur gravt retarderad du är, då minsta barn skulle begripa att så är inte fallet. Högst ignorant, nonchalant men även naivt att tro.
Det är inte lögner konstant från mig, det hävdas att jag ljuger konstant ifrån er.
Fortfarande tjatas det om lögner, fast inga listas trots vad jag skrev sidan innan, ni säger bara att ni redan har listat men att jag inte svarar, fast det inte stämmer.

Jag må vara trött idag, möten 8-18 idag. Men fattar fan inget typ vad du svarade…
Citera
2021-11-25, 12:08
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Samtidigt så har han startat en tråd om hurvida man kan gå på socialbidrag och starta eget. Rätt korkade men gamla trådar som har startats hans konto.

Rask såg väl ner på bidragstagare?

2011 är 10 år sedan, jag var 21 och lika korkad då som nu.
nuff said.
Citera
2021-11-25, 12:09
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Fucking bullshit.

Har snackat med Ulfs fru och vet du vad?

Hon håller INTE med dig, en polisanmälan är upprättad, ett återkommande tema i ditt liv är att du gör bort dig, på daglig basis.

Det bästa för dig skulle vara att bara logga ut och aldrig använda internet längre, har du ens funderat på hur alla dina pinsamma klipp påverkar dina barn?

Fast Ulf lever inte med sin fru, han lever ensam.
Jag råkar också veta att hela inlägget är totalt skitsnack.
Citera
2021-11-25, 12:13
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Allting man läser på internet är inte sant Bajsbaronen, det är dina egna ord.

Fan läs mellan raderna, hur lättlurad är du.

Så mellan raderna säger du alltså att du hävt ur dig saker som inte är sant på nätet?
Precis som lögnbaronen?
Har inte du tjatig i tid om otid om mina lögner, så sitter du själv och ljuger?
5e gången på ett dygn typ: anklaga inte mig för skit ni själva gör.
Och även om det är sant så har du vänt kappan efter vinden när det blåser likt kappvändarbaronen.
Citera
2021-11-25, 12:14
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Nu var ju frågan huruvida du TROR att dom kommer vara tacksamma för deras ofrivilliga kändisskap.

Jag ställde mig själv den frågan om mina barn och Facebook t.ex och kom fram till att d"et skulle jag inte ha varit själv" så jag skippade hela den biten.

Sedan är allt relativt och t.ex så Lundell delar med sig men det är hela hans grej och dom gör intressanta grejer.

Så då kan man undra varför du har med dina barn i din kanal? Är det familjekanal? Skulle inte vilja påstå det.

Hur känner du själv inför Youtube?
Min huvudvärk. Verkligen bara min 🤷‍♂️😂
Citera
2021-11-25, 12:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det jag skrev igår gäller fortfarande, bemöda dig inte ens med att fråga mig något om tonen skall vara aggressiv och illasinnad, tror detta är 3e gången nu.
Men det är väl perfekt för då kan du bajsa ur dig inlägg på löpande band och växa i inlägg så livet får lite mer mening.
Passion i all ära, men 70.000+ inlägg?
Och JAG saknar ett liv.
Ändra din ton så skall du få svar, folk kan behöva se arga micro använda lite glada smileys också.
Så var trevlig och skin som en jävla sol så skall du få svar.
😇💝

På ett dygn har du lagt över 70 inlägg ... dessutom i ett ämne som du inte bryr dig om eftersom du skiter i vad andra tycker...

Kasta inte sten i glashus - det framhäver bara än en gång hur patetisk du är.
Citera
2021-11-25, 12:16
Medlem
Citat:
Stämmer inte, jag tar ut tillräckligt med lön för att betala el, halva hyra och en del käk, vilket sammanträffande, fick lön just idag faktiskt, 8.300 spänn, som jag själv arbetat ihop utan att parasitera på någon, ta ut a-kassa eller soc, så jag belastar inte samhället ekonomiskt heller, fattar inte vad det gnälls om.
Det är ingen fet lön, men det är väl ingen som kan säga ngt om det då det är min lön och inte deras?
https://ibb.co/2Wr4T6H

Bara för att man inte går på soc betyder det inte att man inte belastar samhället. Själv är du killen som tvingar med din benzade farsa i ambulansen, trots att han inte var döende, du utnyttjar vården friskt för diverse låtsasåkommor som du drar på dig en gång i månaden, du går där och lipar ut om din fantastiskt traumatiska barndom och hur du är så skadad av att vara meeedberoende. Du har tre barn, två går i plugget vilket kostar skattebetalarna pengar. Du får barnbidrag för dina småttingar.

Man får vara improduktiv i Sverige. Det är det som är det fina med Sverige. Att du som är en dagdrivande luffare kan ha en fin tillvaro för dig och dina barn, trots att du inte arbetar. Jag stör mig bara på ditt sätt att se på bidragstagare och hur du sätter dig över folk som inte klarar av sitt liv utan stöd genom bidrag, men du är inte bättre själv. Du är helt klart en förlust för det svenska samhället.
Citera
2021-11-25, 12:21
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det har du gjort, det har varit ett evigt skrytande om när du skulle spöa den, när du förföljde en gammal man på motorvägen för att du blev arg, som såg att du var lång och rakad med tatueringar och blev rädd, för han trodde väl att du var en kriminell kåkfarare. Det värsta var dock ändå när du gick och var aggressiv och hotade din mormors grannar som är pensionärer, på julafton. Att gå och hota och vara aggressiv mot gamla människor och skrämma upp dem, och sedan skryta om det på sin youtubekanal. Riktigt lågvattenmärke. Du är väldigt medveten om att vanliga Svensson tycker att du ser ut som en farlig kille och du har utnyttjat det eftersom att du är en översittare, och gillar att sätta dig på folk som är mindre om du får chansen.

Samtidigt är du utåt emot kriminalitet, ortenkulturen, det är fjantigt tycker du. Men du slickar röven på folk som är kriminella. Du skulle aldrig göra en video om hur klandervärd Blame it on Blanco är. Fast han ju faktiskt har på sig alla dessa attribut som du tycker är så fjantiga, och fast han är med och hjälper folk som skjutit ihjäl en 18 årig flicka och svårt skadade en taxichaffis och en student som inte gjort någonting. Den killen skulle du aldrig fördöma, för han kanske blir lite arg på dig och kommer och ger dig en snyting.

Det är därför det är så patetiskt när du kommer in och framställer dig som att du har bollar. Jag vet att hade jag sett dig så hade man bara behövt höja rösten så hade du lagt svansen mellan benen. Så sluta lek häftig.

Bra att du ska lasra bort tatueringarna i alla fall. Någonstans innerst inne förstår du själv att du gjorde dem för att du ville se kriminell och farlig ut men att du inte kan eller vill leva upp till det för fem öre.
En gammal man på motorvägen?
Vad säger att Han var gammal? Max 45-50, då är man antagligen i bättre fys än mig dessutom.
Han blev inte rädd, han såg mig inte ens, det var återigen på tiden då det mesta var skitsnack, Hsn blåste bara förbi och fortsatte i samma fart Hsn kom.
Du hämtar alltså info från en storytime på yotube och hävdar det som sant?
Gör det dig ens till en person värd att lyssna på? Om du på riktigt tror att det håller, haha. Videons SYFTE är att få tittare att kika så länge som möjligt, då kryddar man grovt.
Jag gillar inte alls att sätta mig på folk, jag gillar gemenskap och att få folk omkring mig att skratta och vara glada, detta hittar du på.
Du har som sagt bara sett mig på nätet.
Ang blanco vet jag inte vad fan du ens talar om?
Vi tjabbade en vecka sedan blev vi vänner och förblev vänner. Jag har ej kollat upp vad Hsn är dömd för eller inte.
Citera
2021-11-25, 12:23
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Fast varför ska vi inte få nysta i ditt privatliv bara för att du inte vill det?

Jessica ville säkert inte att du skulle göra samma sak mot henne?

Sedan att det är gammalt osv är ju enkelt att säga.

Då kan din farsa köra med samma retorik då.

- Farsan du packade min barndom

- Ah men det är längesen.

Nu vet jag att din farsa fortfarande har ett aktivt missbruk men du är ju inte tvingad att umgås med honom i vuxen ålder.

Kom inte dragandes med psykisk ohälsa för det har jag med! Hade det inte då jävla lätt i barndomen men valde att inte låta det styra mitt liv. Ibland måste man bara säga stopp till sina hjärnspöken och ta kontroll över sitt liv och våga utmana en själv.

Din psykiska ohälsa är just din och inte min, det fungerar olika och drabbar alla olika.

Du kan inte jämföra ett internetdrama med någons hela barndom begriper du väl?
Citera
2021-11-25, 12:28
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Bara för att man inte går på soc betyder det inte att man inte belastar samhället. Själv är du killen som tvingar med din benzade farsa i ambulansen, trots att han inte var döende, du utnyttjar vården friskt för diverse låtsasåkommor som du drar på dig en gång i månaden, du går där och lipar ut om din fantastiskt traumatiska barndom och hur du är så skadad av att vara meeedberoende. Du har tre barn, två går i plugget vilket kostar skattebetalarna pengar. Du får barnbidrag för dina småttingar.

Man får vara improduktiv i Sverige. Det är det som är det fina med Sverige. Att du som är en dagdrivande luffare kan ha en fin tillvaro för dig och dina barn, trots att du inte arbetar. Jag stör mig bara på ditt sätt att se på bidragstagare och hur du sätter dig över folk som inte klarar av sitt liv utan stöd genom bidrag, men du är inte bättre själv. Du är helt klart en förlust för det svenska samhället.

Man kan dra det hur långt man vill, varenda förälder belastar samhället i form av barnbidrag och föräldrapeng, eller ungdomar och studiebidrag osv.
Detta inlägg är efterblivet, givetvis ringer man ambulans på någon som inte är kontaktbar knappt tros att liv ej svävar i fara.
Ni bryr er väl inte om den saken, ni pratar ju friskt nedsättande om de som gillar min kanal och kallar de för socialgrupp 3 osv.
Citera
2021-11-25, 12:28
Medlem
Citat:
Det förändrar inte saken att jag har rätt till mitt eget privatliv 🤷‍♂️😇

Om någon var osäker på om Carl-Fredrik verkligen var narcissist innan hans senaste sejour i Flashbacktråden så var de i alla fall säkra på sin sak efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in