Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Han kanske tog en fika på "Nilssons" och plockade undan kaffekoppen efter sig. Diskplock har de såvitt jag vet aldrig haft.
Jag fick som liten en gång under en flygresa komma med fram till cockpit för att titta hur det såg ut där med alla spakar och knappar och hur farbröderna där jobbade, ett glatt minne faktisk
Hade Baronen fått uppleva samma sak som jag och nu senare i livet dragit det till minnes hade väl också yrket
Pilot lagts till i hans ständigt växande CV

..
Säkert har han någon gång i livet
för att släcka ner den pissat på en liten brasa som anordnats till att grilla korv o dyl… Nämen se där, -HÄPP! Så har man jobbat inom räddningstjänsten också!
När men seriöst nu alltså Rask, DU MÅSTE sluta ljuga som du gör för att försöka framstå som någon du inte är, och aldrig heller varit, du gör dig till åtlöje idag, och du kommer i framtiden
när de växt upp konfronteras av dina barn som undrande kommer att fråga va fan du höll på med i de sociala medierna där du ständigt hölls med ditt hittepå och dina bajshistorier istället för att försöka försörja dig och din familj med ett hederligt jobb med
säkra månatliga inkomster..
Väx upp BB och dra ut pinnen du har i röven, runt vilken du tror resten av världen roterar, och sluta upp med dina ständiga lögner….