2021-11-17, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Det är just detta som många tycker om.
Dag 2-3 blir man snurrig, man flyter mkt härligt med ett mera ”bäng” rus.
Jaha har jag varit där? Träffa jag dom?
Där också? .. man blir mera mellow/chill.

Hade man fått det ruset av amfetamin direkt, då hade jag varit totalt såld på substansen.

Tips testa rök cannabis, helvete vad skönt med-bäng på rätt sätt!
Och/slänga i dig lyrica/benso.
Där har du förbaskat mkt att testa när du är i skick de vill säga, ”bängheten” kmr väldigt olika, jag var fan känslig förr, 24h sen va jag där.

Lycka till din lycklige jäven!

Bästa som finns är att landa på opiater,
gärna långvariga, som meta/sub.
Gärna cb till som boostar opi som tusan och 5 dubblar flummigheten från tjoet som känns som sn helt annan men helt otrolig drog som gör en jävla nytta som det är nu.
Ibland har jag kört på upp igen för att inte somna från den där svår slagna mixen.

Detta kommer mina nästkommande dagar se ut, doserar metadon om typ 12-18h, lamor super hela dagen imorgon, finns ingen at att få heller, och såklart röka till och nån benso.
Körde mkt fentanyl förr till upp.
Där blir det ett jävla maraton om att fylla på med ladd till.

När man har Siri på 5min intervall, då mår
Man, 5min till Siri!

Har faktiskt hållit mig från dom flesta droger och onyttiga folk, hade en boll vitt liggande här, inte kört på 3v drygt.
Ingen opisttolerans heller.
Bara rökt lite, och legat på lagom dos benso. Försöker klipp mitt förhållande till alkohol. Snart första veckan helt utan!

Haha ursäkta ser nu att det inte var vad du frågade. Men låt gärna detta vara kvar.

Hahaha wtf din tomte garvböl men ja nä inte direkt vad jag fråga :P

Inte blivit så mycket affe för mig i år, känns som just dom där 2-3 dagarna effekten man får är vad som leder en i skiten tillslut, gått två månader nu sen sist och tror kruxet är att inte köpa mer än ett gram faktiskt.
Senast redigerad av Engenberg 2021-11-17 kl. 05:34.
Citera
2021-11-17, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallafingrar
Halloj igen
Efter några dagars tork & tvätt med aceton är nu vårat affe torrt igen
260gram blev det över. Hur mycket Dextropur är lagom att slå i? 20-30%?

& innan folk gnäller så är detta ingenting som kommer ut för försäljning, vi är ett glatt kompisgäng som festar varje helg men är trötta på att aldrig ha en en vettig kran, det har alltid varit någon form av strul.

Ja ungefär så mycket, en tredjedel dextro blir det lindrigare med om ni inte ska sälja, men vad för glatt kompisgäng behöver 260 gram??? ni behöver inte köpa ett halvt kilo för att inte betala 200 kr /g. Jag förutspår att detta kommer spåra ut down the line för nån av er om ni bara "festar" och blir nån av er festnissar tagna med det, för antar nån av er har det hemma, så blir konsekvenserna större än vad det skulle vara för en fest nisse. Fast ni tar väl mkt affe redan om ni köpter såna mängder i guess.

tycker ni fick det dyrt om ni köpte så mycket men det kanske är da bomb kvalite på det, lycka till men var försiktiga boys
Citera
2021-11-17, 11:00
Medlem
Citat:
Haha kan känna lukten fyfan.
För att göra det lätt för sig är väll kanske att banka med pris/gram.
Tex att 1g renat med 10% bank = 100kr? (Du får räkna, tog 1 för lättsamheten)
Om du måste. Lätt hänt att man bjuder/säljer något.

Btw låg ingen olja i botten och skvalpade? Jävligt viktigt att få med oljan!

när man inte vevade runt i soppan så la de sig något gult äckligt överst i behållaren/ovanför pulvret. dock blandade jag till allting ganska noga innan jag slog ut de i kaffefiltret, hur vida det var olja eller inte kan jag inte svara på, eller om oljan sen isåfall fastnade i filtret/pulvret…frågan är ju om jag har förstört allt?
Det luktar iallafall affe fortfarande

Bäst är kanske att torka resterande 500gram & blanda ihop allt?
Citera
2021-11-17, 13:12
Medlem
znors avatar
Citat:
när man inte vevade runt i soppan så la de sig något gult äckligt överst i behållaren/ovanför pulvret. dock blandade jag till allting ganska noga innan jag slog ut de i kaffefiltret, hur vida det var olja eller inte kan jag inte svara på, eller om oljan sen isåfall fastnade i filtret/pulvret…frågan är ju om jag har förstört allt?
Det luktar iallafall affe fortfarande

Bäst är kanske att torka resterande 500gram & blanda ihop allt?

Du gjorde helt rätt! Om det är kvar olja i bagen häll ner det renade och låt det torka.
Är det bra form på tjoet? Är det pudersnö liksom?

Har tänkt på detta ändel, när man lägger ett platt kort och trycker mot tallriken, what?!
Oljan kan då ofta fastna på tallriken istället för att åka inte i saltet, förstår ni?
Vänner som haft större mängder har ofta lagt det i en stor zip och därefter gnugga med påsen.

Fått för mig att det bästa är att gnugga i påsen.
Annars hackar man och inte "drar" ner o gnuggar bort det fina. Fick stenform häromdagen.
HACKA HACKA HACKA inte gnida!
Kör på och få det gjort nu lycka till!
Citera
2021-11-17, 14:11
Medlem
Citat:
Du gjorde helt rätt! Om det är kvar olja i bagen häll ner det renade och låt det torka.
Är det bra form på tjoet? Är det pudersnö liksom?

Har tänkt på detta ändel, när man lägger ett platt kort och trycker mot tallriken, what?!
Oljan kan då ofta fastna på tallriken istället för att åka inte i saltet, förstår ni?
Vänner som haft större mängder har ofta lagt det i en stor zip och därefter gnugga med påsen.

Fått för mig att det bästa är att gnugga i påsen.
Annars hackar man och inte "drar" ner o gnuggar bort det fina. Fick stenform häromdagen.
HACKA HACKA HACKA inte gnida!
Kör på och få det gjort nu lycka till!

Men vad skönt!! Började bli lite nervös haha..
Börjar bli ok form, har kört med mortel så mycket nu att jag har blåsor i handen… börjar fundera om det finns någon schysst elektrisk grej istället.
En del mindre pyttesmå stenar finns kvar, tänkte köpa en sån rostfri sil som man har för Tee om du vet vad jag menar, tror man sorterar ut de fina pulvret rätt bra då
För snart är det nästan för fint pulver, skakar man till skålen så kommer det ett ett moln av affe
Citera
2021-11-17, 14:22
Medlem
Oskarss avatar
Citat:
Halloj igen
Efter några dagars tork & tvätt med aceton är nu vårat affe torrt igen
260gram blev det över. Hur mycket Dextropur är lagom att slå i? 20-30%?

& innan folk gnäller så är detta ingenting som kommer ut för försäljning, vi är ett glatt kompisgäng som festar varje helg men är trötta på att aldrig ha en en vettig kran, det har alltid varit någon form av strul.
Skit i att slå ut det, bidra inte till att sälja skräptjack för att tjäna en röding eller två per hekto. Gunga hellre upp 0,9 g av det ursprungliga tjacket än att sälja 1,0 efter att ha slagit i 10% socker.

Om ni inte ska kränga det så finns det väl inte nån anledning att banka det? Menar inte att ni inte ska göra det, men är genuint nyfiken på varför. Pysslar ni med nålar? Annars är det väl bara en omständighet att få det jämnt bankat osv?

Men i övrigt ett smart drag att köpa på sig ett lager så att det finns hemma om man inte missbrukar skvallerdammet. Skulle dock inte vilja vara den ”polaren” som får sitta med ett halvt kilo hemma för att grabbarna ska kunna dra tjack till helgen haha.
Citera
2021-11-17, 15:54
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Ja ungefär så mycket, en tredjedel dextro blir det lindrigare med om ni inte ska sälja,

På vilket sätt blir det lindrigare för eget bruk att blanda med socker?
Citera
2021-11-17, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskars
Skit i att slå ut det, bidra inte till att sälja skräptjack för att tjäna en röding eller två per hekto. Gunga hellre upp 0,9 g av det ursprungliga tjacket än att sälja 1,0 efter att ha slagit i 10% socker.

Om ni inte ska kränga det så finns det väl inte nån anledning att banka det? Menar inte att ni inte ska göra det, men är genuint nyfiken på varför. Pysslar ni med nålar? Annars är det väl bara en omständighet att få det jämnt bankat osv?

Men i övrigt ett smart drag att köpa på sig ett lager så att det finns hemma om man inte missbrukar skvallerdammet. Skulle dock inte vilja vara den ”polaren” som får sitta med ett halvt kilo hemma för att grabbarna ska kunna dra tjack till helgen haha.

Nejfan, vi är ett större gäng glada ”tjackraggare” som festar varje helg, även om jag har köpt störst del så är det 13st till som ska dela på detta
Så när det är torkat så får respektive plocka hem sin andel
Jag är som tur väl är inte skriven på denna adressen så det känns ju säkrare, även om man aldrig kan vara helt säker!

Skulle faktist säga att åtminstone 2 av dom ligger i riskzonen enligt mig iaf, egenföretagare som självmedicinerar för att orka, & har gjort i många år, men vad vuxna människor gör med sitt liv är inte mina beslut
Citera
2021-11-18, 00:16
Medlem
Citat:
Nejfan, vi är ett större gäng glada ”tjackraggare” som festar varje helg, även om jag har köpt störst del så är det 13st till som ska dela på detta
Så när det är torkat så får respektive plocka hem sin andel
Jag är som tur väl är inte skriven på denna adressen så det känns ju säkrare, även om man aldrig kan vara helt säker!

Skulle faktist säga att åtminstone 2 av dom ligger i riskzonen enligt mig iaf, egenföretagare som självmedicinerar för att orka, & har gjort i många år, men vad vuxna människor gör med sitt liv är inte mina beslut

Nä eller hur, du tycker bara han riskerar falla rejält men vem fan bryr sig om sina vänner eller hur? bara se till så han får mer tjack så du kan helg punda billigare varje helg (tjack punda varje helg kan gå överstyr med) måste säga du är säkert hooked med, köpa ett halvt kilo för man måste fest punda varje vecka låter som början på flera katastor historier
Citera
2021-11-18, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Nä eller hur, du tycker bara han riskerar falla rejält men vem fan bryr sig om sina vänner eller hur? bara se till så han får mer tjack så du kan helg punda billigare varje helg (tjack punda varje helg kan gå överstyr med) måste säga du är säkert hooked med, köpa ett halvt kilo för man måste fest punda varje vecka låter som början på flera katastor historier

Haha jajo allt hänger ju bara på mig. egenansvaret då vad hände med det? Det är alltid någon annans fel va, sån är du va?
Ska jag bestämma över vad en 20år äldre snubbe gör & inte gör? Knappast.
Ja givetvis är jag beroende som fan
Citera
2021-11-18, 18:07
Medlem
Riktigt blöt tjack, vad finns det för fler alternativ att torka på mer än att aceton tvätta?
Jag tycker nästan att det blev för torrt då.

Lufttorkat i några dagar & skulle säga att skillnaden är minimal

Provade i en ugnsform i ugnen (varmluftsugn) på 50c i några timmar, marginell skillnad visserligen ganska stor mängd skulle kanske provat med hälften. Sen kanske även att ha luckan lite på glänt som när man torkar svamp??
Citera
2021-11-18, 19:39
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Riktigt blöt tjack, vad finns det för fler alternativ att torka på mer än att aceton tvätta?
Jag tycker nästan att det blev för torrt då.

Lufttorkat i några dagar & skulle säga att skillnaden är minimal

Provade i en ugnsform i ugnen (varmluftsugn) på 50c i några timmar, marginell skillnad visserligen ganska stor mängd skulle kanske provat med hälften. Sen kanske även att ha luckan lite på glänt som när man torkar svamp??
räcker det inte att du brer ut det på ett bakplåtspapper och ligger i rumstemperatur under en dag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in