2023-08-06, 22:17
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokamedgas
Dum fråga kanske men tjejen påstår att låta lösningen stå och dra o ett par timmar är det man ska göra, förstår poängen med att allt löser upp sig men kan inte tänka mig att det blir mycket mer potent än ifall man ser till att man löser upp de bra o drar i sig på en gång? Någon som har svar på detta?

Hahaha, vad exakt är det som hon tänker sig att lösningen ska "dra" under dessa timmar? Och på vilket sätt skulle det göra lösningen mer potent?
Citera
2023-08-07, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Hahaha, vad exakt är det som hon tänker sig att lösningen ska "dra" under dessa timmar? Och på vilket sätt skulle det göra lösningen mer potent?
Jag fattar inte heller
Citera
2023-08-07, 20:06
Medlem
Vet att det är lite sent ute men kan rekommendera er att skriva "Convert ouija into food" i eran mänskliga console så slipper ni äta så mycket mat.

Fungerar även på zink, magnesium, koppar osv..

Rekommenderar ouijan/chakra ifrån växter om något.
Citera
2023-08-07, 23:31
Medlem
Gingers avatar
Tjo. Köpte en sådan där meth-pipa i glas på skoj. Tänkte prova sådant där Crystal meth i den för skojs skull.

Några med erfarenhet?
Citera
2023-08-08, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangoloco
Få ner kroppens PH-värde, tjacket gör dig basisk. Jag brukar köra med vitamin c i brustablettform.
Tjack gör dig inte basisk.
Citera
2023-08-08, 10:24
Medlem
KringExs avatar
Metylfenidat potentierar opioiders smärtlindring enligt wikipedia, och enligt mig 😆 jag får mindre ont i ryggen om jag lägger till Ritalin när jag har tagit Suboxone.
Har Amfetamin likadana egenskaper när det gäller smärtlindring?
Senast redigerad av KringEx 2023-08-08 kl. 10:26.
Citera
2023-08-08, 11:35
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Metylfenidat potentierar opioiders smärtlindring enligt wikipedia, och enligt mig 😆 jag får mindre ont i ryggen om jag lägger till Ritalin när jag har tagit Suboxone.
Har Amfetamin likadana egenskaper när det gäller smärtlindring?

Amfetamin ”hjälper” mot allehanda sjukdomar i den mån att man får konstgjord energi av den så man känner sig mindre sjuk än vad man är. Typ om man har influensa. Så att det i nån mån lindrar smärta förvånar ej
Citera
2023-08-09, 00:39
Medlem
Kan rekommendera cayennepeppar till er som haft obehag i hjärtat när ni tagit amfetamin.

Blanda helst lite mjölk och vatten innan ni tar det, ½-1 tsk cayennepeppar räcker för att hjärtbesvären ska försvinna.
Citera
2023-08-12, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g0distjuven
Kan rekommendera cayennepeppar till er som haft obehag i hjärtat när ni tagit amfetamin.

Blanda helst lite mjölk och vatten innan ni tar det, ½-1 tsk cayennepeppar räcker för att hjärtbesvären ska försvinna.
Det måste jag prova!
Jag brukar ta 20-40mg inderal om jag känner obehag i hjärtat. Tycker det funkar superbra. Vet dock inte huruvida dessa två interagerar med varandra.
Citera
2023-08-12, 21:05
Medlem
InbilladGalenskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0distjuven

Ska testa detta nästa gång hjärtat rusar och man är övertygad om att döden står runt hörnet
Citera
2023-08-15, 03:19
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Tjo. Köpte en sådan där meth-pipa i glas på skoj. Tänkte prova sådant där Crystal meth i den för skojs skull.

Några med erfarenhet?

Ner med en liten bit, elda en bit ifrån först samtidigt som du rullar åt sidorna, gå närmare med lågan tills det börjar "smälta" bli oljigt liksom, inhalera. Brän det inte! Dvs ha lågan för nära eller "rulla" för dåligt / långsamt
Citera
2023-08-15, 14:19
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Ner med en liten bit, elda en bit ifrån först samtidigt som du rullar åt sidorna, gå närmare med lågan tills det börjar "smälta" bli oljigt liksom, inhalera. Brän det inte! Dvs ha lågan för nära eller "rulla" för dåligt / långsamt

Tack så himla mycket för denna info. Finns det även kristaller med ton av rosa och/eller blått? Och isåfall är dessa bättre än bara vanliga kristaller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in