2020-10-30, 21:36
Medlem
hur får man bort den vidriga lukten från snoken??
Citera
2020-10-30, 22:27
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snortig
hur får man bort den vidriga lukten från snoken??
Tvätta? Vet inte riktigt vad för vidrig lukt du syftar på, men om jag skulle gissa så har det fastnat lite här och där inuti näsan. Varmt vatten funkar bra för att rensa ur näsan med. Om du har pipett kan du testa att droppa ett par droppar i varje näsborre medans du lutar huvudet bakåt så det löser upp eventuella klumpar som kan ha formats. Då hindrar du blockage på samma gång
Citera
2020-10-31, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorsLillaGosse
Tvätta? Vet inte riktigt vad för vidrig lukt du syftar på, men om jag skulle gissa så har det fastnat lite här och där inuti näsan. Varmt vatten funkar bra för att rensa ur näsan med. Om du har pipett kan du testa att droppa ett par droppar i varje näsborre medans du lutar huvudet bakåt så det löser upp eventuella klumpar som kan ha formats. Då hindrar du blockage på samma gång
Jag har ingen fakta framtagen men erfarenheten min har aldrig upplevt tjack ställer till oreda i näsan/lluktsinnet.
2 år sedan som jag fick fastställt att jag har kronisk bihåleinflammation . Detta innan knarkandet. Hur som helst, min slutsats är att jag har 100% förståelse för mupparna som klassificerade det som nässpray back in the days
Citera
2020-10-31, 05:43
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coked-suitman
Jag har ingen fakta framtagen men erfarenheten min har aldrig upplevt tjack ställer till oreda i näsan/lluktsinnet.
2 år sedan som jag fick fastställt att jag har kronisk bihåleinflammation . Detta innan knarkandet. Hur som helst, min slutsats är att jag har 100% förståelse för mupparna som klassificerade det som nässpray back in the days
Har aldrig upplevt att det kan bli knas med luktsinnet av tjack heller. Men oreda i näsan kan det då skapa rätt rejält. Speciellt blockage, sår, ärrvävnad och liknande.
Citera
2020-10-31, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Filter fungerar, ja, som ett filter gör, ett material som drar åt sig slagg och smuts från att slinka med in i venen när man pangar dos.
Har du smuts med i lösningeb du skjuter rätt utbi blodomlopppet så blir du med största sannolikhet sjuk och upplever symtom som frossa, muskel och ledvärk. I bästa fall slipper man undan totalt och "gör en drake" som jag förnuftigt nog kommit på aldelles själv 🔦;-)

Låt mig fötklara lite snabbt , en drake är alltaå när man känner smaken av ångan från amfetaminet när man IVar och kicken börjar komma. Lindrigaste så kommer du undan med en liten "ledis". Ledvärk helt enkelt. I värsta fall får du sepsis och dör.
Därav så är sterila verktyg att föredra och undvika att dela verktyg med någon.

Inget slår micronfilter, de gröna. Min personliga preferens efter micronfilterna är ren bomull. Strunt i cigg filter, de är för opålitliga.Har kemisk ren bomull från 1945 från Svenska Försvarsbandet, tro det eller ej ,,😁 Den är kanon bra att filtrera med.

Stay safe boys n gals 💣💥👁
Dom gröna inte sett men dom den ja har kvar e bättre än den andra dom delar ut på sjukan
Citera
2020-10-31, 11:07
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
Roligt att jag använder 4 olika termer för samma sak.. 😄
Det är därför vi använder speed.
Citera
2020-11-03, 08:17
Medlem
Tics uppkom vid ungdomsåldern. Nu visar det sig när jag tar amfetamin.
Grova tics låter som en bulldozer. Har lergigan utskrivet och imovane de lugnar ibland men helvete hur får man väck dom grejerna?
Citera
2020-11-03, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
Tics uppkom vid ungdomsåldern. Nu visar det sig när jag tar amfetamin.
Grova tics låter som en bulldozer. Har lergigan utskrivet och imovane de lugnar ibland men helvete hur får man väck dom grejerna?
Fäst något som kan skicka en medel el-chock eller något i den stilen, därefter bestraffar du dig själv för varje gång du skevar fram nåt ticks som du har. Bedöm vart du ska ha trådarna, halsen är ju lite hardcore så den delen av kroppen ska du undvika om du inte ska befinna dig på någon begravning eller annan offentlig miljö.
Citera
2020-11-03, 12:04
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serblovinhimself
Fäst något som kan skicka en medel el-chock eller något i den stilen, därefter bestraffar du dig själv för varje gång du skevar fram nåt ticks som du har. Bedöm vart du ska ha trådarna, halsen är ju lite hardcore så den delen av kroppen ska du undvika om du inte ska befinna dig på någon begravning eller annan offentlig miljö.

Glöm inta att dokumentera detta och lägga ut video på tuben. Kan bli en höjdare, speciellt om det blir en begravning.
Citera
2020-11-03, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Glöm inta att dokumentera detta och lägga ut video på tuben. Kan bli en höjdare, speciellt om det blir en begravning.
Om inget annat skulle dokumentation kunna vara mycket givande i utbildningssyfte. Att praktisera ett tillvägagångssätt som botar/eliminerar ticks hos individer med den sortens otur.
Citera
2020-11-03, 21:19
Medlem
boxzzzing-123s avatar
Att äta surt godis & godis i med samband av tjack? kan de påverka att tjacket inte slår lika bra?
Citera
2020-11-03, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boxzzzing-123
Att äta surt godis & godis i med samband av tjack? kan de påverka att tjacket inte slår lika bra?
Är intagningssättet att du bombar så visst kan det påverka. Svårt att tro dock att du märker av någon förändring bortsett från placebo. Skev grej att haka upp dig på kan jag tycka, flowa med i ruset bara & försök undvika att försöka räkna ut ph-värdet i magsäcken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in